31701914
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť
Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK
52366456
BUZGÓ registrovaný sociálny podnik, s.r.o. (skrátene BUZGÓ r.s.p., s.r.o.)
Krásnohorská Dlhá Lúka 165, Krásnohorská Dlhá Lúka, 049 45, SVK
Zabezpečenie upratovacích služieb administratívnych priestorov DPMK, a.s.
upratovanie, čistenie, dezinfekcia, umývanie
Služba
1. I. časť- Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: budova „A“
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor: budova „A“ - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárie spolu (podlaha: linoleum) | m2 | 315 | ||
Kancelárie spolu (podlaha: koberec) | m2 | 540 | ||
Chodba, schodište spolu (podlaha: linoleum,dlažba) | m2 | 428 | ||
Sociálne zariadenia spolu(podlaha: dlažba) | m2 | 120 | ||
WC | ks | 11 | ||
Pisoár | ks | 6 | ||
Umývadlo | ks | 8 | ||
Okná | ks | 90 | ||
Spolu | m2 | 1403 |
2. I. časť- Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: budova „B“
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor: budova „B“ -pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárie spolu (podlaha: linoleum) | m2 | 817 | ||
Kancelárie spolu (podlaha: koberec) | m2 | 168 | ||
Chodba, schodište spolu (podlaha: linoleum,dlažba) | m2 | 480 | ||
Sociálne zariadenia spolu(podlaha: dlažba) | m2 | 90 | ||
WC | ks | 14 | ||
Pisoár | ks | 10 | ||
Umývadlo | ks | 6 | ||
Okná | ks | 116 | ||
Spolu | m2 | 1555 |
3. I. časť- Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: budova „H“
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor: budova „H“ - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárie spolu (podlaha: linoleum) | m2 | 367 | ||
Kancelárie spolu (podlaha: koberec) | m2 | 30 | ||
Chodba, schodište spolu (podlaha: linoleum,dlažba) | m2 | 280 | ||
Sociálne zariadenia spolu(podlaha: dlažba) | m2 | 70 | ||
WC | ks | 4 | ||
Pisoár | ks | 3 | ||
Umývadlo | ks | 5 | ||
Sprchovací kút | ks | 1 | ||
Okná | ks | 100 | ||
Spolu | m2 | 747 |
4. I. časť- Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: "vrátnice“
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor: "vrátnice“ - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárie spolu (podlaha: linoleum,dlažba) | m2 | 40 | ||
Chodba (podlaha: dlažba) | m2 | 13 | ||
Sociálne zariadenia spolu(podlaha: dlažba) | m2 | 8 | ||
WC | ks | 2 | ||
Umývadlo | ks | 2 | ||
Okná | ks | 9 | ||
Spolu | m2 | 61 |
5. I. časť- Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: budova „T“
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor: budova „T“ - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárie spolu (podlaha: linoleum) | m2 | 30 | ||
Chodba, schodište spolu (podlaha: dlažba) | m2 | 180 | ||
Sociálne zariadenia spolu(podlaha: dlažba) | m2 | 10 | ||
WC | ks | 2 | ||
Umývadlo | ks | 1 | ||
Okná | ks | 5 | ||
Spolu | m2 | 220 |
6. I. časť- Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: budova „Š“
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor: budova „Š“- pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárie spolu (podlaha: linoleum) | m2 | 124 | ||
Chodba, schodište spolu (podlaha: dlažba) | m2 | 40 | ||
Sociálne zariadenia spolu(podlaha: dlažba) | m2 | 15 | ||
WC | ks | 2 | ||
Pisoár | ks | 1 | ||
Umývadlo | ks | 2 | ||
Okná | ks | 13 | ||
Spolu | m2 | 179 |
7. I. časť- Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: budova „R“
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor: budova „R“ - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárie spolu (podlaha: linoleum,dlažba) | m2 | 168 | ||
Kancelárie spolu (podlaha: koberec) | m2 | 60 | ||
Chodba, schodište spolu (podlaha:linoleum, dlažba) | m2 | 30 | ||
Sociálne zariadenia spolu(podlaha: dlažba) | m2 | 20 | ||
WC | ks | 5 | ||
Umývadlo | ks | 4 | ||
Okná | ks | 14 | ||
Spolu | m2 | 278 |
8. I. časť- Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: budova „ZS-B“
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor: budova „ZS-B“- pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelária,jedáleň(podlaha:linoleum) | m2 | 217 | ||
Sociálne zariadenia spolu(podlaha: dlažba) | m2 | 20 | ||
WC | ks | 3 | ||
Pisoár | ks | 2 | ||
Umývadlo | ks | 3 | ||
Okná | ks | 11 | ||
Jedálensky stôl | ks | 15 | ||
Stolička | ks | 60 | ||
Spolu | m2 | 237 |
9. I. časť- Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: budova „ZS-H“
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor: budova „ZS-H“ - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelária,jedáleň (podlaha:linoleum) | m2 | 107 | ||
Sociálne zariadenia spolu(podlaha: dlažba) | m2 | 20 | ||
WC | ks | 1 | ||
Sprchovací kút | ks | 1 | ||
Umývadlo | ks | 3 | ||
Okná | ks | 12 | ||
Jedálensky stôl | ks | 10 | ||
Stolička | ks | 40 | ||
Spolu | m2 | 127 |
10. I. časť- Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: budova „skladové priestory B“
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor: budova „skladové priestory B“ - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelária,sklad (podlaha:linoleum,zmývateľný betón) | m2 | 1320 |
11. I. časť- Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: budova „skladové priestory H“
|
|
---|---|
Funkcia |
budova „skladové priestory H“ - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelária,sklad (podlaha:linoleum,dlažba) | m2 | 454 |
12. I. časť- Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: budova „konečné zastávky - dispečerské stanovištia“
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor: budova „konečné zastávky - dispečerské stanovištia“ - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárie,sociálne zariadenia(podlaha: linoleum, dlažba) | m2 | 325 | ||
WC | ks | 10 | ||
Umývadlo | ks | 10 | ||
Okná | ks | 45 | ||
Spolu | m2 | 325 |
13. I. časť- Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: budova „Meniareň E“
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor: budova „Meniareň E“ - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelária, šatňa, velín, chodba, sociálne zariadenia(podlaha: dlažba) | m2 | 189 | ||
WC | ks | 2 | ||
Pisoár | ks | 2 | ||
Umývadlo | ks | 2 | ||
Okno | ks | 13 | ||
archív sklady, schodište, chodba | m2 | 189 | ||
Spolu | m2 | 378 |
14. I. časť- Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: Presklenné vchodové dvere v jednotlivých budovách
|
|
---|---|
Funkcia |
upratovanie - Zabezpečenie upratovania - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Presklenné vchodové dvere v jednotlivých budovách | ks | 12 |
15. Upratovanie administratívnych priestorov-podmienky spoločné pre položky 1-14
|
|
---|---|
Funkcia |
upratovanie - Zabezpečenie upratovania - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektoch nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vykonávané činnosti | Periodicita |
vyprázdniť odpadové koše - podľa potreby umyť a vymeniť plastové vrecká | denne (počas pracovných dní) |
vyniesť odpadky do kontajnera | denne |
umývanie skiel na jedálenských stoloch | denne |
umývanie podlahy v jedálni | denne |
skontrolovať presklený otvor v mieste kontaktu (vrátnica, predpredaj cestovných lístkov) a podľa potreby umyť v mieste dotyku | denne |
mokré čistenie podláh chodieb | denne |
umytie dlážky a vybavenia sociálnych zariadení = umývadlá, zrkadlá, WC misy, dosky, pisoáre vyčistiť a dezinfikovať,skontrolovať a podľa potreby umyť obkladačky | denne |
poutierať prach na voľne dostupných vodorovných plochách pracovných stolov, stolíkov, skriniek a odkladacích plôch | 1 x týždenne |
utierať prach na výpočtovej technike (okrem obrazovky monitora a klávesnice počítača), telefónoch, tlačiarňach, kopírovacích strojoch | 1 x týždenne |
povysávať koberce | 1 x týždenne |
odstraňovať pavučiny | 1 x týždenne |
mokré čistenie podláh miestnosti, schodisko | 3 x týždenne |
umyť dlážku v archívoch a sklade | 3 x týždenne |
umyť a dezinfikovať kľučky dverí a ich okolie | 1 x týždenne |
kompletne umyť presklené vchodové dvere | 1 x za dva týždne |
odstrániť prach z plastových a drevených častí stoličiek a kresiel vlhkou handrou, povysávať textilné poťahy | 1 x mesačne |
radiátory a rozvody vykurovania utrieť vlhkou handrou mesačne | 1 x mesačne |
odstrániť prach z najvrchnejších plôch nábytku vlhkou handrou | 1 x mesačne |
umyť zvislé steny nábytku | 1 x štvrťročne |
umývanie okien, (rámov okien - len z vnútornej strany) | 2 x ročne (jar,jeseň) |
čistenie horizontálnych žalúzií | 1 x ročne |
Meniareň E - kancelária, šatňa, velín, chodba, sociálne zariadenia | 2 x týždenne |
Meniareň E - archív sklady, schodište, chodba | 1 x mesačne |
16. II. časť- Upratovanie administratívnych priestorov- upratovaný priestor: budova „SÚKT“
|
|
---|---|
Funkcia |
upratovanie - Zabezpečenie upratovania - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárie spolu (podlaha: linoleum) | m2 | 52 | ||
Desiatáreň spolu (podlaha: zmývateľný betón, linoleum) | m2 | 99 | ||
Šatne, chodba spolu (podlaha: linoleum, dlažba) | m2 | 77 | ||
Sociálne zariadenia spolu (podlaha: dlažba) | m2 | 28 | ||
Sprchovací kút | ks | 3 | ||
WC | ks | 3 | ||
Pisoár | ks | 2 | ||
Umývadlo | ks | 6 | ||
Okná | ks | 20 | ||
Spolu | m2 | 256 |
17. II. časť- Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: „Dielňa SÚKT“
|
|
---|---|
Funkcia |
upratovanie - Zabezpečenie upratovania - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelária (podlaha: linoleum) | m2 | 9 | ||
Desiatáreň (podlaha: zmývateľný betón) | m2 | 16 | ||
Okná | ks | 1 | ||
Spolu: | m2 | 25 |
18. II. časť- Upratovanie administratívnych priestorov- upratovaný priestor: „ Dielňa údržby vozidiel SÚKT“
|
|
---|---|
Funkcia |
upratovanie - Zabezpečenie upratovania - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelária (podlaha: linoleum) | m2 | 13 | ||
Desiatáreň (podlaha: zmývateľný betón) | m2 | 12 | ||
Šatňa (podlaha: linoleum) | m2 | 10 | ||
Sociálne zariadenia spolu(podlaha: dlažba) | m2 | 5 | ||
Sprchovací kút (podlaha: dlažba) | m2 | 6 | ||
WC | ks | 2 | ||
Umývadlo | ks | 1 | ||
Sprchovací kút | ks | 2 | ||
Okná | ks | 6 | ||
Spolu | m2 | 46 |
19. Upratovanie administratívnych priestorov-podmienky spoločné pre položky 16-18
|
|
---|---|
Funkcia |
upratovanie - Zabezpečenie upratovania - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektoch nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
vyprázdniť odpadové koše - podľa potreby umyť plastové a vymeniť vrecká do košov | 2 x týždenne |
vyniesť odpadky do kontajnera | 2 x týždenne |
pozametanie všetkých druhov podláh | 2 x týždenne |
mokré čistenie všetkých druhov podláh | 2 x týždenne |
poutierať prach na voľne dostupných vodorovných plocháchpracovných stolov, stolíčiek, skriniek a odkladacích plôch | 1 x za dva týždenne |
utierať prach na výpočtovej technike (okrem obrazovky monitora a klávesnice počítača), tlačiarňach, mikrovlnkách a pod | 1 x za dva týždenne |
umytie dlážky a vybavenia sociálnych zariadení – sprchovacie kúty, umývadlá, zrkadlá, WC misy, dosky, pisoáre vyčistiť a dezinfikovať podľa potrebyskontrolovať a podľa potreby umyť obkladačky | 1 x týždenne |
odstraňovať pavučiny | 1 x za dva týždenne |
umyť kľučky dverí a ich okolie | 1x za dva týždenne |
radiátory a rozvody vykurovania utrieť vlhkou handrou | 1 x mesačne |
odstrániť prach z najvrchnejších plôch nábytku vlhkou handrou | 1 x mesačne |
umyť zvisle steny nábytku | 1 x štvrťročne |
umývanie okien, (rámov okien- len z vnútornej strany) | 2 x ročne (jar, jeseň) |
čistenie horizontálnych žalúzií | 1 x ročne |
20. III. časť- Upratovanie administratívnych priestorov- upratovaný priestor: budova „SÚPTZ -VVaK“
|
|
---|---|
Funkcia |
upratovanie - Zabezpečenie upratovania - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Umyvárka I - podlaha liaty betón | m2 | 7,75 | ||
Šatňa I - podlaha liata | m2 | 13,25 | ||
WC I – podlaha kachličky | m2 | 7,54 | ||
Chodba a - podlaha liaty betón | m2 | 1,53 | ||
Chodba b - kachličky | m2 | 5,28 | ||
WCIII - kachličky | m2 | 0,58 | ||
Kancelária (podlaha: linoleum) | m2 | 14 | ||
Kuchynka (denná miestnosť) - linoleum | m2 | 16,6 | ||
Umyvárka II - kachličky | m2 | 9,89 | ||
Šatňa II (podlaha: linoleum) | m2 | 26,46 | ||
Chodba III - podlaha kachličky | m2 | 2,92 | ||
WC misy | ks | 3 | ||
Pisoár | ks | 2 | ||
Umývadlo | ks | 7 | ||
Sprchy | ks | 2 | ||
Spolu: | m2 | 119,8 |
21. III. časť- Upratovanie administratívnych priestorov- upratovaný priestor: budova „SÚPTZ -stará MRE“
|
|
---|---|
Funkcia |
upratovanie - Zabezpečenie upratovania - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Velín – Kancelária – podlaha linoleum | m2 | 32,34 | ||
Kancelária II – podlaha linoleum | m2 | 12,25 | ||
Chodba II - podlaha liaty betón | m2 | 14,8 | ||
Kuchynka II - podlaha liaty betón | m2 | 4,81 | ||
Umyvárka II - kachličky | m2 | 5,6 | ||
WC III - kachličky | m2 | 3,3 | ||
WC misa | ks | 1 | ||
Sprcha | ks | 1 | ||
Spolu: | m2 | 75,1 |
22. Upratovanie administratívnych priestorov-podmienky spoločné pre položky 20-21
|
|
---|---|
Funkcia |
upratovanie - Zabezpečenie upratovania - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektoch nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
vyprázdniť odpadové koše - podľa potreby umyť a vymeniť plastové | 2 x do týždňa |
vyniesť odpadky do kontajnera | 2 x do týždňa |
umytie dlážky a vybavenia sociálnych zariadení = umývadlá, zrkadlá, WC misy, dosky, sprchy, rohože, pisoáre vyčistiť a dezinfikovať vhodnými dezinfekčnými prostriedkami | 2 x do týždňa |
umývanie stolov denných miestností (kuchynky) a stravovacích kútikov | 2 x do týždňa |
umývanie a dezinfekcia obkladov ktoré sú súčasťou sociálnych zariadení, kuchynky a podobne … | 2 x do týždňa |
utretie prachu zo stolov v kancelárii | 2 x do týždňa |
umytie a dezinfikovanie kľučiek dverí a ich okolia | 2 x do týždňa |
odstrániť pavučinyutretie prachu na voľne dostupných vodorovných plochách pracovných stolov, stolíkov, skriniek a odkladacích plôch | 2 x do týždňa |
utretie prachu z plastových a drevených stoličiek a kresiel a vysávanie textilného čalúnenia kresiel a stoličiek | 1x za dva týždne |
radiátory a rozvody vykurovania utrieť vlhkou handrou | 1x za dva týždne |
umývanie zvislých stien nábytku | 1x za dva týždne |
mokré čistenie podláh miestností, schodíšť, chodieb | 2 x do týždňa |
Názov |
1. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť plnenie dohodnutého rozsahu a harmonogramu upratovacích a čistiacich prác odborne a včas, podľa štandardných technologických postupov, starostlivo, hospodárne v súlade so zmluvou a príslušnými právnymi predpismi . |
2. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť na vlastné náklady všetky potrebné stroje, prístroje, zariadenia, čistiace, hygienické a dezinfekčné prostriedky, ostatný materiál pre svojich zamestnancov, ktorí budú vykonávať dohodnuté služby na mieste plnenia. Poskytovateľ sa zaväzuje, že bude používať len bezchybné výrobky, stroje a zariadenia, spĺňajúce požiadavky STN, ktoré vylučujú poškodenie upratovaných priestorov a zdravia zamestnancov, neohrozujú životné prostredie, majetok, práva a oprávnené záujmy objednávateľa. |
3. Poskytovateľ bude vykonávať predmet zmluvy len v pracovných dňoch v čase od 6,00 do 14,00 hod. |
4. Poskytovateľ zabezpečí vykonávanie dohodnutých služieb pre objednávateľa prostredníctvom svojho personálu, ktorý bude odborne a zdravotne spôsobilý. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby zamestnanci, ktorí budú vykonávať upratovacie a čistiace služby, boli firemne označení a ich správanie bolo na požadovanej úrovni. Poskytovateľ ručí za to, že jeho zamestnanci nebudú používať žiadnu techniku objednávateľa. V prípade výpadku svojich zamestnancov z dôvodu PN, OČR, dovolenky a pod., zabezpečí do 6 (šiestich) hodín náhradu. |
5. Poskytovateľ je povinný viesť evidenciu svojich zamestnancov na pracovisku a knihu závad. Tieto dokumenty budú uložené na vrátnici. Objednávateľ má právo do knihy závad zapisovať závady, pripomienky, nedostatky a požiadavky k vykonávanej službe. |
6. Poskytovateľ ručí za to, že jeho zamestnanci vykonávajúci práce pre objednávateľa sa nebudú oboznamovať s obsahom písomností nachádzajúcich sa v priestoroch objednávateľa, či akýmkoľvek spôsobom manipulovať s písomnosťami objednávateľa, nebudú otvárať skrine a nábytok, v ktorom sa môžu nachádzať písomnosti. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a oprávňuje obstarávateľa k okamžitému odstúpeniu od zmluvy. |
7. Poskytovateľ je povinný pri poskytovaní upratovacích služieb používať iba čistiace prostriedky, ktorým bola udelená environmentálna značka EU podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č.66/2010 z 25.11.2010 o environmentálnej značke EÚ alebo iná environmentálna značka typu I podľa normy EN ISO 14024. V prípade, ak poskytovateľ poruší uvedenú povinnosť a objednávateľ zistí pri výkone kontroly porušenie tejto povinnosti, uloží objednávateľ poskytovateľovi pokutu vo výške 200,- eur, a to aj opakovane. |
8. Poskytovateľ preberá na seba všetky povinnosti vyplývajúce zo všeobecne platných právnych predpisov o BOZP, ochrany a prevádzky budov, ochrany majetku, protipožiarnej ochrany a civilnej ochrany a povinnosti zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, o ktorých sa dozvedia pri výkone prác. |
9. Zamestnanci poskytovateľa vykonávajúci služby v objekte obstarávateľa sú povinní bezodkladne oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky chyby, nedostatky a škody na zariadeniach a vybavení objednávateľa a zapísať do knihy závad. |
10. Poskytovateľ predloží objednávateľovi, pred začiatkom poskytovania služby zoznam stálych zamestnancov vykonávajúcich službu u objednávateľa, vrátane telefonického kontaktu. Rovnako aj v prípade zastupovania alebo iných zmien v zložení personálu, najneskôr v deň vykonania zmeny. |
11. V prípade, že zamestnanci poskytovateľa opakovane (aj menej závažne) porušia pracovnú disciplínu alebo dobré mravy v súvislosti s výkonom predmetu zmluvy, poskytovateľ sa zaväzuje týchto zamestnancov vymeniť do troch pracovných dní odo dňa, v ktorom sa dozvedel (prostredníctvom objednávateľa alebo vlastným dohľadom) o skutočnostiach zakladajúcich túto povinnosť. |
12. Objednávateľ umožní zamestnancom poskytovateľa prezliekanie a uskladnenie technických a čistiacich prostriedkov v priestoroch na to určených, bezplatne. |
13. Objednávateľ poskytne na účely výkonu prác bezplatne elektrickú energiu na osvetlenie aj pre používané stroje a zariadenia, ako aj teplú a studenú vodu. |
14. Objednávateľ je oprávnený kontrolovať kvalitu poskytovaných služieb. Ak zistí nedostatky vykonanej služby, má právo na jej reklamáciu a bezplatné odstránenie. Poskytovateľ sa zaväzuje odstrániť všetky nedostatky pri plnení predmetu tejto zmluvy ihneď, najneskôr do 24 hodín od ich reklamácie. Reklamácie budú doručované elektronicky zodpovednému zástupcovi poskytovateľa. Ak dôjde k doručeniu reklamácie po 14,00 hod., lehota na jej odstránenie začne plynúť od 8.00 hod. nasledujúceho dňa. |
14.1.O odstránení nedostatkov bude poskytovateľ objednávateľa informovať. V prípade, že poskytovateľ neodstráni nedostatky najneskôr do 24 hodín od ich reklamácie, vzniká objednávateľovi voči poskytovateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % z ceny mesačného plnenia predmetu zmluvy za každé jednotlivé zistené porušenie povinnosti. |
15. Ak objednávateľ zistí porušenie povinnosti poskytovateľa uvedenej v bode 7 v dvoch po sebe uskutočnených kontrolách, bude sa toto porušenie považovať za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy. |
16. Opakované nedodržanie kvality alebo služieb, na ktoré bol dodávateľ písomne (emailom) najmenej dvakrát po sebe upozornený, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a pre objednávateľa môže byť dôvodom na odstúpenie od zmluvy |
17. Poskytovateľ predloží objednávateľovi do 3 dní od uzavretia zmluvy zoznam čistiacich prostriedkov podľa bodu 7. v členení: Poradové číslo, Názov, Výrobca, Druh enviromentálnej značky |
18. Poskytovateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré objednávateľ dá k dispozícii poskytovateľovi pre výkon služby. |
19.Zamestnanci poskytovateľa sú povinní odovzdať všetky veci nájdené na mieste výkonu služby poverenému zamestnancovi objednávateľa. |
20. Poskytovateľ v plnej výške zodpovedá za všetky škody, ktoré mu preukázateľne vzniknú v dôsledku neplnenia alebo porušenia povinností poskytovateľa, alebo v dôsledku konania alebo opomenutia zo strany zamestnancov poskytovateľa (poškodenie majetku objednávateľa). |
21. Objednávateľ zabezpečí poskytovateľovi potrebnú súčinnosť a všetky nutné informácie za účelom riadneho vykonávania služby. |
22. . Objednávateľ má právo požiadať o výmenu zamestnanca poskytovateľa aj bez udania dôvodu. |
23. Objednávateľ požaduje, aby poskytovateľ predložil do 3 dní od uzavretia zmluvy rozpis ceny za predmet zákazky v členení na jednotlivé mesiace, na základe ktorého bude poskytovateľ vystavovať mesačné faktúry za poskytované služby. Cena obsahuje všetky náklady spojené s riadnym plnením predmetu zákazky, ako napr. pracovné stroje, čistiaci materiál, vrecia do odpadkových košov, ochranné pracovné prostriedky. |
24. . Poskytovateľ vyhotoví a doručí objednávateľovi faktúru za každý mesiac plnenia predmetu zmluvy a to do 15. dňa nasledujúceho mesiaca. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Zároveň objednávateľ požaduje aby prílohou faktúry bol ním odsúhlasený Výkaz o vykonaní prác a služieb. Splatnosť faktúry je 30 dní. Objednávateľ požaduje aby súčasťou doručenej faktúry boli tri prílohy podľa bodu 6.( technická špecifikácia predmetu zákazky I,II,II) s finančnou čiastkou požadovanou za jednotlivé špecifikácie(služby) a preberacie protokoly za tieto špecifikácie(služby). |
25. Poskytovateľ predloží objednávateľovi do 3 dní od uzavretia zmluvy záväzný zoznam kontaktných osôb, ktorí budú konať v mene poskytovateľa pri plnení zmluvy. |
26. Priestory kancelárií chránené elektrickou zabezpečovacou signalizáciou v jednotlivých objektoch sa budú upratovať a umývať len za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. Umývanie okien a žalúzií po dohode zástupcu poskytovateľa so zástupcom objednávateľa. |
27. Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností poskytovateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
28. K zmene ceny predmetu zákazky môže dôjsť iba prípade: zmeny sadzby DPH a iných administratívnych opatrení štátu; zúženia alebo rozšírenia predmetu zmluvy po dohode obidvoch zmluvných strán. |
29. Vykonávanie mimoriadnych služieb (upratovanie po maľovaní, stavebných prácach, odstraňovanie následkov havárií, čistenie kobercov, prípadne iné súvisiace služby) bude od poskytovateľa požadované na základe písomnej objednávky. Cena bude dohodnutá v súlade so zákonom o cenách.. |
30. Objednávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky za poskytované služby. |
31. Ak poskytovateľ nie je platca DPH, pri oceňovaní zákazky v kolónke DPH uvedie nulu. |
32. Zmluvu môže vypovedať každá zo zmluvných strán bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je jeden mesiac. Výpovedná lehota začne plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane. |
33. Objednávateľ požaduje, aby poskytovateľ predložil do 3 dní od uzavretia zmluvy doklad o udelení štatút chránenej dielne alebo chráneného pracoviska vydaného úradom práce – Zákazka je vyhradená pre chránené dielne. V prípade, že túto podmienku uchádzač nespĺňa, bude jeho ponuka vylúčená. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bardejovská 6, Hornádska 10, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
01.08.2023 06:00 — 29.02.2024 23:59
1,00 komplet
33 070,00
33 070,00
Uchádzač vo vlastnom návrhu plnenia zákazky uvedie údaje o ponúkanom predmete zákazky, z ktorých je zrejmé, že ním ponúkané plnenie spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti určené / uvedené obstarávateľom.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.06.2023 08:47
07.07.2023 17:59
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.06.2023 07:12 - Vstupná ponuka | 33 070,00 | € | Cena bez DPH |
07.07.2023 13:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 951,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: