• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.06.2023 09:59
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2023 09:50

Detail zákazky Z20236354

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.06.2023 09:59
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2023 09:50

Základné údaje

Z20236354

OF-274164

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8050188

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

48257591

IXPERTA s. r. o., organizačná zložka

Dúbravská cesta 4, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie vernostných licencií pre DLP riešenie na obdobie 2 rokov

licencie, safetica

  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 71356300-1 - Technická podpora

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie vernostných licencií pre DLP riešenie na obdobie 2 rokov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Safetica ONE Enterprise + UEBA s aktualizáciou na 2 roky ks 3500
doba platnosti licencií mesiace 24
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
2. Úhrada plnenia bude uskutočnená na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní, s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. Faktúru je potrebné doručiť objednávateľovi do 30 dní od obnovy supportu.
3. V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s predmetom zákazky, vrátane aktivácie supportu s akceptačným protokolom a reaktivácie podpory.
4. Nedodržanie požadovaných vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
5. Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
6. Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť harmonogram implementácie dodávaných licencií na jednotlivé organizačné subjekty objednávateľa (18 lokalít na území SR v týchto okresoch: Bratislava, Banská Bystrica, Dubnica nad Váhom, Trnava, Košice, Hlohovec, Levoča, Nitra, Prešov, Ružomberok, Martin, Trenčín, Levice, Žilina, Rimavská Sobota). Konkrétne adresy miest inštalácie budú dodávateľovi oznámené po uzavretí zmluvy.
7. Objednávateľ považuje za nevyhnutné na riadne poskytnutie plnenia predmetu zmluvy: Disponovanie certifikátom min. SILVER PARTNERA spoločnosti SAFETICA (pokiaľ nie je dodávateľom priamo spoločnosť SAFETICA).
8. Objednávateľ považuje za nevyhnutné na riadne poskytnutie plnenia predmetu zmluvy: Dodávateľ je povinný do 4 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy preukázať objednávateľovi splnenie požiadaviek podľa predchádzajúcej vety.
9. Objednávateľ považuje za nevyhnutné na riadne poskytnutie plnenia predmetu zmluvy: Disponovanie minimálne troma certifikovanými technikmi na produkt SAFETICA DLP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

10.07.2023 07:00 — 20.07.2023 15:00

3 500,00 v celom rozsahu

162 278,40

135 232,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.06.2023 09:59

29.06.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.06.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 629
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.06.2023 09:46 - Vstupná ponuka 162 278,40 € Cena s DPH
26.06.2023 09:46 - Najvýhodnejšia ponuka 162 278,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS