• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2023 14:56
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2023 13:53
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2023 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2023 16:05

Detail zákazky Z20236349

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2023 14:56
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2023 13:53
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2023 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2023 16:05

Základné údaje

Z20236349

OF-274586

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8037467

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

33301191

Mária Chilová

Na štepnici 2, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Insígnie - rukávové znaky

insígnia, rukávový znak

  • 39561133-3 - Insígnie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 98393000-4 - Krajčírske služby
  • 39561000-2 - Tyl, krajka, stuhy, lemovky a výšivky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rukávový znak na služobnú rovnošatu
Funkcia
Strojové vyšívanie insígnií, rukávových znakov na uniformu podľa predlôh a ďalších požiadaviek.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Insígnia - rukávový znak vyšívaný s logom vojenského zariadenia ,,51. KRÍDLO PREŠOV" ks 1760
Výška znaku mm 95
Šírka znaku mm 65
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rubná strana znaku po celej ploche našitý suchý zips
Lícna strana znaku dodržať presný rozmer, tvar, farebnosť a umiestnenie znakov podľa vzoru (viď. Príloha č. 1)
veľkosť  a typ písma - hustotu a typ stehu použitý na názov zvoliť tak, aby názov bol čitateľný. Celý názov musí byť vyšitý veľkým tlačeným písmom, centrovať na stred, výška písma 6 mm a typ písma ARIAL
Ďalšie požiadavky: - znak musí byť vyhotovený z materiálov, ktoré sú vode odolné a svetlu odolné, aby následným nosením na služobnom odeve nedošlo k poškodeniu znaku vplyvom svetla alebo vody
 2. Rukávový znak na poľnú rovnošatu
Funkcia
Strojové vyšívanie insígnií, rukávových znakov na poľnú rovnošatu podľa predlôh a ďalších požiadaviek.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Insígnia - rukávový znak vyšívaný s logom vojenského zariadenia ,,51. KRÍDLO PREŠOV" ks 1760
Výška znaku mm 95
Šírka znaku mm 65
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rubná strana znaku po celej ploche našitý suchý zips
Lícna strana znaku - podkladová látka vz. 2007 DP LES: dezén kamufláže LES - zelená potlač, vzor M1(č. vz. 5458), určený pre potlač tkanín pre príslušníkov OS SR za účelom maskovania vojaka v poľných podmienkach
- - všetky znaky vyšiť na podkladovú látku len čiernou farbou (lemy, písma, logá)
veľkosť a typ písma - hustotu a typ stehu použitý na názov zvoliť tak, aby názov bol čitateľný. Celý názov musí byť vyšitý veľkým tlačeným písmom,  centrovať na stred, výška písma 6 mm a typ písma ARIAL
Ďalšie požiadavky - znak musí byť vyhotovený z materiálov, ktoré sú vode odolné a svetlu odolné, aby následným nosením na poľnom odeve nedošlo k poškodeniu znaku vplyvom svetla alebo vody
- - dodržať presný rozmer, tvar, čiernu farebnosť a umiestnenie znaku podľa vzoru (viď. Príloha č.2)
Remisné charakteristiky pre digitalizovanú potlač (DP) LES druh potlače, farebná úprava, vzor a farebnosť dezénu (kresby) podkladovej látky musí zodpovedať schváleným farebným úpravám, vzoru a dezénu poľných rovnošiat používaných v OS SR ( viď. Príloha č. 3)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Realizácia dodania bude len v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 14:00.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členkom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa  zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členkom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy.
Objednávateľ požaduje 2 ks faktúry, ak faktúra slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry.
Objednávateľ požaduje jednorázové plnenie dodania predmetu zmluvy.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Na faktúre a dodacom liste musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tento tovar neprevziať.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vranovská 68, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

30.06.2023 13:48 — 31.10.2023 13:48

1,00 ks

14 278,00

14 256,00

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia preukazujúca splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu nacenenych výrobkov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.06.2023 14:56

27.06.2023 13:53

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.06.2023 14:08

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 368
 127
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.06.2023 13:25 - Vstupná ponuka 14 040,00 € Cena s DPH
27.06.2023 13:50 - Najvýhodnejšia ponuka 13 609,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS