30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
51153025
MARINI TRADE s.r.o.
Malinová 20, Prešov, 08001, SVK
Poľný nábytok a vybavenie
Posteľ poľná, sedačka poľná, stôl poľný skladací
Tovar, Služba
|
1. Ležadlo poľné NATO skladacie ZELENÉ alebo kvalitatívny ekvivalent
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Posteľ je konštruovaná z ľahkého a pritom odolného hliníka a pevného polyesteru. Ľahko sa zloží do kompaktného prepravného obalu, ktorý je súčasťou balenia. Lôžko je stabilné a pohodlné, poskytne Vám dostatok potrebného odpočinku, aby ste sa v plnej sile mohli vrátiť do akcie. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Rozmery rozloženého | cm | 196 x 76 x 44 | ||
| Rozmery zabaleného | cm | 97 x 18 x 20 | ||
| Hmotnosť ležadla | kg | 7,5 | ||
| Ležadlo poľné NATO skladacie ZELENÉ | ks | 20 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Kostra lehátka | oceľová alebo tvrdený (vysoko pevný) hliník s antikoróznou úpravou, ktorý sa záťažou podľa špecifikácie vôbec neohne, nepreliači a nezlomí. |
| Materiál lehátka | pevná polyesterová láka D 500 alebo nylón D420 so záterom (odolnosť voči dažďu, umývateľný) |
| Farba lehátka | zelená alebo hnedá |
| Prenosný (transportný) obal lehátka | s možnosťou uchopenia v ruke alebo cez rameno |
| Antikorózne | Áno |
| Skladateľnosť lehátka | Áno |
| Použitie | Časté použitie a zaťaženie v teréne. |
| Spĺňa | ISO 9001/2008, EN581 1. a 2. časť |
| NATO označenie | NSN-7105-99-669-8141 |
|
2. Kempingová stolička PINGUIN DIRECTOR CHAIR alebo kvalitatívny ekvivalent
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Množstvo | ks | 20 | ||
| Hliníková konštrukcia - trubky (rozmer) | mm | 29 x 15 | ||
| Rozmer stoličky (sedacia časť/opierka/celkom) | cm | 60 x 54 x 41/62/77 | ||
| Zbalený rozmer stoličky | cm | 77 x 54 x 8 | ||
| Nosnosť | kg | 120 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Materiál stoličky | Hliník |
| materiál sedaku a opierky | Polyester |
| Farba | Zelená |
|
3. Stôl poľný (skladací)
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Množstvo: | ks | 41 | ||
| Rozmer: | mm | 1830x760x740 | ||
| Oceľové trubky (priemer): | mm | 25 | ||
| Hrúbka steny konštrukcie: | mm | 1 | ||
| Hmotnosť: | kg | 14,5 | ||
| Nosnosť: | kg | 150 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Materiál HDPE: | |
| Antikorózna úprava konštrukcie | podmienkou |
| Polyetylén s vysokou hustotou | podmienkou |
| Chemicky odolný, bez zápachu | podmienkou |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať materiál, ktorý je zjavne poškodený alebo znečistený nad obvyklú úroveň. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Požaduje sa predložiť povereným osobám objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
| Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií, prospektov alebo iného vyobrazenia jednotlivých položiek tovarov, podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík. |
| Požaduje sa pri dodaní tovaru dodať podrobný návod na obsluhu, údržbu, ošetrovanie a montáž v slovenskom jazyku ku každému dodanému výrobku. |
| Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
| Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
| Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
| Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
| Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2 ks faktúry, ak slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry. |
| Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
04.07.2023 10:00 — 31.07.2023 12:00
81,00 ks
5 476,00
4 563,33
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.06.2023 12:29
30.06.2023 11:00
30.06.2023 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 30.06.2023 08:36 - Vstupná ponuka | 5 476,00 | € | Cena s DPH |
| 30.06.2023 08:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 476,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: