30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
47619651
SURVEYE, s. r. o.
Kapitulská 12, Banská Bystrica, 97401, SVK
Oprava a servis vyhodnocovacieho vybavenia Vexcel Ultrascan 5000
servis, skener
Služba
1. Oprava a servis vyhodnocovacieho vybavenia Vexcel Ultrascan 5000
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie digitalizácie analógových fotografických obrazových záznamov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Oprava a profylaktika vyhodnocovacieho vybavenia Vexcel Ultrascan 5000 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Oprava (výmena) svetelného zdroja | 1 ks |
Oprava/údržba (výmena) zdvíhacích motorčekov | 2 ks |
Maitenance riadiacej jednotky | 1 ks |
Aktualizácia SW na vyššiu verziu | 1 ks |
Údržba mechanických častí zariadenia-premazanie a nastavenie vôle posunov | 2 ks |
Nastavenie prístroja, rádiometrická a geometrická kalibrácia zariadenia | 1 ks |
Náhradný spotrebný materiál - lampa (svetelný zdroj) - "Transmissive Lamp" | 1 ks |
Náhradný spotrebný materiál - sklo prítlačné (horné) - "JobSheet" | 1 ks |
Náhradný spotrebný materiál - zdvíhací motorček krycieho skla s prevodovkou | 1 ks |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, Banská Bystrica, Ružová 8 |
Originálne náhradné diely, spotrebný materiál a diagnostická technika vhodné na uvedený typ techniky |
Účtovanie cien originálnych náhradných dielov bude v súlade s platnými cenníkmi výrobcu, alebo podľa preukázateľnej nadobúdacej ceny originálneho náhradného dielu |
V prípade potreby, umožnenie prítomnosti zamestnanca objednávateľa pri stroji alebo zariadení počas vykonávania jeho údržby a opravy, a to aj v dielenských priestoroch dodávateľa |
- objednávateľ požaduje v rámci servisu dodávať iba nové a nepoužité náhradné diely, - objednávateľ je oprávnený pri ukončení servisu skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať, -objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov a potvrdenia servisných dokladov, |
- nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, - objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Servisné práce budú vykonané v pracovných dňoch v čase od 08.00 hod. do 14.00 hod. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho / dodacieho/ listu vystaveného dodávateľom, obidvoma stranami |
Montážny /dodací/ list bude prílohou faktúry. Montážny /dodací/ list musí obsahovať údaje o skutočnom čase / v hodinách/ potrebnom na vykonanie opráv a údržby podľa jednotlivých činností, ktorých vykonanie je predmetom tejto zmluvy, a údaje o použitých náhradných dieloch. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len na základe hodín skutočne vynaložených na vykonanie opravy a údržby a na základe reálne použitých náhradných dielov. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. a príslušné prílohy dohodnuté touto zmluvou, takáto faktúra nebude akceptovaná zo strany objednávateľa a bude požadované vystavenie novej faktúry. |
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov |
Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedené v predmetnej zmluve sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy |
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy, nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto zápisu. |
Ružová 8, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
03.07.2023 07:00 — 31.08.2023 14:00
1,00 súbor položiek
15 000,00
15 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.06.2023 11:00
27.06.2023 10:00
27.06.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.06.2023 12:12 - Vstupná ponuka | 14 994,00 | € | Cena s DPH |
26.06.2023 12:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 994,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: