• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2023 11:25
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2023 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.06.2023 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2023 11:10

Detail zákazky Z20236303

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2023 11:25
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2023 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.06.2023 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2023 11:10

Základné údaje

Z20236303

OF-274414

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8043953

Objednávateľ

738425

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Námestie Štefana Kluberta 7, Levoča, 05428, SVK

Dodávateľ

44467613

BIGIMI, s.r.o.

Nábrežie Hornádu 11/5, Spišská Nová Ves, 05201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zemiaky, zelenina, ovocie

čerstvé ovocie, čerstvá zelenina, zemiaky

  • 15300000-1 - Ovocie, zelenina a súvisiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 03221000-6 - Zelenina

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka čerstvej zeleniny, zemiakov a  ovocia  na priamy konzum, spotrebu, varenie a prípravu pokrmov alebo ďalšie spracovanie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Banány kg 200
Broskyne kg 60
Cesnak kg 30
Cibuľa žltá kg 400
Cibuľa červená kg 30
Citróny kg 80
Cvikla kg 20
Grep červený, žltý kg 60
Hrušky kg 100
Jablká kg 300
Kaleráb biely kg 50
Kaleráb biely ks 300
Kapusta čínska zelená kg 150
Kapusta hlávková biela kg 100
Kapusta hlávková červená kg 100
Kapusta sudová kyslá kg 100
Karfiol ks 30
Mandarínky kg 30
Mrkva praná kg 400
Nektarinky kg 60
Paprika PCR kg 100
Paprika farebná (žltá, červená, zelená) kg 5
Petržlen praný kg 150
Petržlenová vňať kg 10
Pomaranče kg 100
Pór kg 100
Rajčiaky kg 250
Rajčiaky cherry kg 25
Redkvička biela kg 60
Redkvička červená zväzok 300
Rukola, bal. 125 g bal 10
Šalát hlávkový ks 70
Šalát ľadový ks 100
Šalát Lollo ks 20
Šampiňóny kg 10
Uhorky kg 250
Zeler praný kg 100
Zemiaky konzumné, varný typ „B“ kg 4000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požiadavky platné pre všetky položky opisného resp. objednávkového formulára I. trieda, čerstvé, nepoškodené, celé, zdravé, bez známok hniloby, . bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami
Geneticky modifikované nie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy  a  vyloženia na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH, zaokrúhlenú na dve desatinné miesta.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zmluvy v 1. akostnej triede v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky, spravidla 2 x týždenne).  Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 24 hod. od telefonického, e-mailového alebo písomného nahlásenia objednávky od objednávateľa, ak sa písomne (napr. e-mailom) nedohodnú inak.
Objednávateľ požaduje dodať tovar vo veľkosti balení, ktoré sú definované v technickej špecifikácii. V prípade dodania iného balenia je nutný súhlas objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje tovar dodávať zabalený spôsobom potrebným na ochranu tovaru a uchovanie jeho akosti v obaloch obvyklých pre jednotlivé druhy tovaru.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných "Čiastkových výziev" (objednávok) objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu a to v intervale 2 x do mesiaca,
Faktúra a dodací list musia spĺňať náležitosti daňového dokladu, musí byť uvedené množstvo odberu,  merná jednotka,  cena za mernú jednotku  bez DPH, cena bez DPH/odobraté množstva, výška DPH,  cena s DPH/odobraté množstvo.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Kvalita dodávanej zeleniny a ovocia musí  spĺňať požiadavky na kvalitu podľa Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR z 9.6. 2005 č.2608/2005-100-Potravinového kódexu SR upravujúca ovocie, zeleninu.
Výrobky musia byť označené podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Dodávaný tovar vrátane jeho prepravy musí spĺňať jednotlivé ustanovenia zákona NR SR č. 152/1995 Z.z o potravinách.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou, prepravou a vyložením tovaru znáša dodávateľ bez akéhokoľvek finančného nároku na objednávateľa.
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je objednávateľ oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať.
Pri opakovaných chybách a reklamáciách si objednávateľ vyhradzuje možnosť od dodávok predmetu zákazky odstúpiť v zmysle Čl. XVIII VZP.
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne  špecifikovaný v rámcovej dohode, a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvá sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania  Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny.
Dodávateľ si nemôže nárokovať od objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v dohode nezakladá právo dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu.
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov.
Rámcová dohoda platí od 1.7.2023 do 30.9.2023.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Milana Rastislava Štefánika č. 10, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika

3

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky

10 585,35

9 414,90

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.06.2023 11:25

27.06.2023 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.06.2023 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 241
 228
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.06.2023 19:11 - Vstupná ponuka 10 585,30 € Cena s DPH
27.06.2023 10:41 - Najvýhodnejšia ponuka 10 375,93 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS