• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2023 15:04
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2023 15:05
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2023 17:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2023 17:30

Detail zákazky Z20236282

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2023 15:04
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2023 15:05
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2023 17:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2023 17:30

Základné údaje

Z20236282

OF-274551

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8025778

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórny a zdravotnícky nábytok

Stoličky, nábytok

  • 39112000-0 - Stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39180000-7 - Laboratórny nábytok
  • 39100000-3 - Nábytok

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska stolička
Funkcia
stoličky, určené na sedenie v rôznych priestoroch.
otočná stolička na kolieskach
typ stolička Claude, alebo ekvivalent
vhodné na sedenie: viac ako 8 hodín denne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolička - počet ks 6
Nosnosť kg 150
výška stoličky - celkom s operadlom cm 113 127
výška operadla chrbta cm 52 58
šírka sedadla cm 51 60
hĺbka sedadla cm 45 58
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Základňa stabilný päťramenný hliníkový leštený kríž
Výška podrúčiek od zeme: 64 - 81,5 cm
Výška sedu od zeme: 45 - 55 cm
Rozmer hlavovej opierky: 30 x 14 cm
Podrúčky 4D nastaviteľné podrúčky
čalúnenie látkové, membránová textília
farba čierna
typ mechaniky synchrónna mechanika, zaisťuje hojdanie sedadla a operadla.
opierka hlavy nastaviteľná
bedrová opierka nastaviteľná
kolieska univerzálne kolieska na mäkké aj tvrdé podlahy
výska sedu nastaviteľná vďaka plynovému piestu
hĺbka sedadla nastaviteľná
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, v originálnom balení, bez známok poškodenia obalu, nie predvádzací model.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním, nie čiastkovo.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

29.06.2023 12:00 — 10.07.2023 12:00

1,00 zákazka

2 799,05

2 332,54

Zaslať mailom špecifikáciu tovaru s cenovou ponukou.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.06.2023 15:04

23.06.2023 15:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.06.2023 15:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 281
 135
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.06.2023 18:07 - Vstupná ponuka 2 100,00 € Cena s DPH
22.06.2023 21:31 - Najvýhodnejšia ponuka 2 099,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS