• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2023 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2023 11:35
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2023 12:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2023 12:35

Detail zákazky Z20236254

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2023 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2023 11:35
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2023 12:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2023 12:35

Základné údaje

Z20236254

OF-274564

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8025754

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35789719

Gekkon s.r.o.

Rybničná 30, Bratislava, 83107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenia a pomôcky na manipuláciu s materiálom

paletový vozík, ručný vysokozdvižný vozík

  • 42415110-2 - Vysokozdvižné vozíky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 42419000-6 - Časti zdvižných a manipulačných zariadení
  • 42410000-3 - Zdvižné a manipulačné zariadenia
  • 42415200-0 - Pracovné vozíky
  • 42400000-0 - Zdvižné a manipulačné zariadenia a ich časti

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vysokozdvižný vozík ručný
Funkcia
Vysokozdvižný vozík pre manuálnu obsluhu, veľmi praktický, používa sa na stohovanie štandardných paliet, poprípade ho možno použiť ako zdvíhací a pracovný stôl.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
vysokozdvižný vozík - množstvo ks 2
nosnosť kg 1000
výška zdvihu mm 1600
konštrukčná výška mm 2000
dĺžka vydlíc mm 1150
vzdialenosť vydlíc mm 550
hmotnosť vozíka kg 210
krokový zdvih mm 25
celková šírka vozíka mm 750
celková dĺžka vozíka mm 1700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ovládanie zdvihu: ojom/pedálom
Kolesá: oceľ-polyuretán, riaditeľné (mm) - 150×40 PA
nožný pedál áno
 2. paletový vozík ručný
Funkcia
Slúži na zdvíhanie a manipulovanie s bremenami až do hmotnosti 3000kg.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
paletový vozík ks 4
nosnosť kg 3000
výška zdvihu mm 200
dĺžka vidlíc mm 1150
vzdialenosť vidlíc mm 540
minimálna výška mm 85
hmotnosť vozíka kg 90
hrúbka plechu konštrukcie mm 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kolesá Riaditeľné kolesá PU / oceľ, 200mm, vidlicové tandemové,
rukoväť ergonomická, gumová
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky. Splatnosť faktúry 30 dni odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry bude aj dodací list. Tovar bude dodaný jednorazovo
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 7:30 do 14:00 Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považova´t za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa prevzatia zákazky Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

29.06.2023 11:32 — 10.07.2023 11:32

1,00 zákazka

3 503,46

2 919,55

Zaslať mailom špecifikáciu tovaru s cenovou ponukou.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.06.2023 11:33

23.06.2023 11:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.06.2023 11:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 195
 16
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.06.2023 11:57 - Vstupná ponuka 3 502,80 € Cena s DPH
20.06.2023 16:35 - Najvýhodnejšia ponuka 3 480,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS