00738255
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK
41751477
Martin Gall - MG COMP
Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK
Výpočtová technika - monitory
monitory
Tovar, Služba
1. 1. Monitor 23,8"
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Monitor 23,8" | ks | 22 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Uhlopriečka obrazovky | 23,8" - 24" |
Rozlíšenie | 1920x1080px (FHD) |
Porty | 1x HDMI, 1x DisplayPort |
Funkcie | výškovo nastaviteľný |
Pivot | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Dodávateľ do 2 prac. dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží v písomnej forme (mailom, osobne, poštou) objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks, v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, spĺňať deklarované technické parametre v predloženom certifikáte. |
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. |
Vlastným návrhom plnenia dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu s požadovanými alebo lepšími parametrami. |
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi Vyhlásenie o zhode a CE certifikát k predmetu zákazky. |
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky na miesto plnenia naraz jednou dodávkou v požadovanom množstve na základe uzatvorenej zmluvy. |
Každý kus/položka predmetu obstarávania bude zabalený v originálnom balení/nerozbalený/nepoužívaný - objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa |
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku , preberací protokol . |
Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom a to najneskôr v lehote najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni podpisu Protokolu. |
Termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred na jeho emailovú adresu. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase. |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru,alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom. |
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar,dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi |
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky |
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi, doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry |
Názov | Upresnenie |
záruka a servis | Minimálne 24 mesiacov |
Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
30.06.2023 08:00 — 06.07.2023 14:00
22,00 ks
2 693,78
2 244,73
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.06.2023 11:31
27.06.2023 08:00
27.06.2023 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.06.2023 12:00 - Vstupná ponuka | 2 640,00 | € | Cena s DPH |
25.06.2023 23:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 600,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: