• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2023 11:19
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2023 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2023 13:25

Detail zákazky Z20236249

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2023 11:19
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2023 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2023 13:25

Základné údaje

Z20236249

OF-274024

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8025749

Objednávateľ

35629738

Krajský súd v Nitre

Štúrova 9, Nitra, 95048, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

Elektrina, dodávka elektrickej energie, distribúcia elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie po dobu 12 mesiacov na odberné miesto (OM) špecifikované odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa na OM a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS od 01.01.2024 do 31.12.2024 vrátane.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za OM na rok 2024 MWh 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OM - EIC kód: 24ZZS6046422000I, ČOM 31060464422 Napäťová úroveň: NN, počet fáz: 3, hodnota ističa 315A, vyúčt. obd.: kalendárny mesiac, meranie: typ merania A Distribučná sadzba: C2 – X3 Produkt: dvojtarif (VT a NT) VT – 134 000 kWh, NT – 66000 kWh
Tolerancia odberu elektrickej energie min.na úrovni od 90% do 110%
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Miestom plnenia je odberné miesto odberateľa.
2. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie platných právnych predpisov.
3. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v OM uvedeným odberateľom.
4. Cena bude uhradená v mene - EUR.
5. Celková cena musí zahŕňať všetky položky za dodávku elektriny, distribučné služby, prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné položky, ako aj regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí URSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok) a poplatkov za OM.
6. Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku, v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
7. Ponúkaná celková cena bude predkladaná za celé predpokladané množstvo odberu počas trvania zmluvy, t.j. 200 MWh a vrátane všetkých poplatkov.
8. Úhrada za odobratú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe doručenej vyúčtovacej faktúry vystavenej podľa skutočnej spotreby vždy za príslušný kalendárny mesiac. Odberateľ uhradí vyúčtovaciu faktúru za príslušný mesiac do 21 dní od dňa jej doručenia.
9. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle príslušných právnych predpisov. Faktúry budú zasielané poštou na adresu odberateľa alebo elektronicky na e-mail odberateľa, podatelnaksnr@justice.sk .
10. Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená.
11. Poplatok za nedodržanie tolerancie: Ak odberateľ neodoberie aspoň 90% zml.množstva(SZM),dodávateľ môže zvýšiť cenu nasledovne: ZC=(K*(SZMmin-X))/X kde ZC-max.zvýšenie ceny za skutočne odobraté množstvo elektriny v príslušnom kalendárnom roku v €/MWh, K=2-násobok priemeru mesačných spot.cien daného kal.roka,ktoré sú vypočítané z ceny každej hodiny každého dňa daného mesiaca ocenené hod.cenou elektriny na dennom trhu(DT) SR organizovanom spol.OKTE,a.s.,
Pokračovanie bodu 11..: zverejnené na int.stránke OKTE a.s.* X-skutočne odobraté množstvo elektriny(min 1) Ak je odber v prísl.kalend.roku 0MWh,dodávateľ vyfakturuje odberateľovi platbu: SZMmin (v danom roku)*K. Ak odberateľ presiahne odber 110% SZM(ZMmax),dodávateľ zvýši cenu za každú MWh odobratú v prísl.faktur.období nad SZMmax o 1,5-násobok priemer.mesačnej spot.ceny,ktorá je pre každú hodinu každého dňa daného mesiaca ocenená hodin.cenou elektriny na DT SR organizovanom spol.OKTE,a.s.* *Ako podklad pre výpočet sa použijú ceny uvedené v mesačných správach o DT.
12. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť odberateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy.
13. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom el. energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
14. Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
15. Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť distribučné služby do odberného miesta objednávateľa do výšky maximálnej rezervovanej kapacity,
- zabezpečiť rezervované kapacity  odberné miesto objednávateľa,
- zabezpečiť úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre odberné miesto objednávateľa na žiadosť objednávateľa,
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odbernom mieste odberateľa, zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa,
16. Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaného OM v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny, spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
17. Dodávateľ do 7 dní od uzatvorenia zmluvy (teda ešte pred samotným plnením zmluvy) predloží odberateľovi:
a) doklad o oprávnení podnikať v energetike - dodávke elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky. predložením povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (originál alebo overenú kópiu)
b) čestné prehlásenie, že má uzatvorenú rámcovú distribučnú zmluvu na obdobie od 1.1.2024 do 31.12.2024 s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území západoslovenského regiónu
c) čestné vyhlásenie, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia
18. Nedodanie ktoréhokoľvek dokladu z bodu 17 sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
19. Dodávateľ berie na vedomie, že podľa § 11 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Objednávateľ (ako verejný obstarávateľ) nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 9, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2024 00:00 — 31.12.2024 23:59

200,00 MWh

73 843,38

61 536,15

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.06.2023 11:19

23.06.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.06.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 167
 42
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.06.2023 09:52 - Vstupná ponuka 73 843,19 € Cena s DPH
23.06.2023 11:41 - Najvýhodnejšia ponuka 73 833,59 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS