• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2023 10:40
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2023 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2023 10:55

Detail zákazky Z20236243

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2023 10:40
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2023 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2023 10:55

Základné údaje

Z20236243

OF-274570

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8050122

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51153025

MARINI TRADE s.r.o.

Malinová 20, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poľný nábytok a vybavenie

stolička cateringová, stolička záhradná

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 39111000-3 - Sedadlá
  • 39112100-1 - Jedálenské stoličky
  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 39142000-9 - Záhradný nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Keteringová stolička – čierna, HENDI, max. nosnosť: 180 kg alebo kvalitatívny ekvivalent
Funkcia
Konferenčná stolička určená na vonkajšie. Ideálna pre trhy, konferencie, cateringové akcie, vonkajšie akcie atď. Konštrukcia vyrobená z kovových profilov odolných voči korózii. Ľahké skladovanie, prenášanie a čistenie. Odolná voči nečistotám.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 20
Dĺžka: mm 540 550
Šírka/hĺbka mm 440 450
Výška: mm 840 850
Nosnosť: kg 180
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál: polyethylén
Farba: nerez (inox), čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
• Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. ( Návrh plnenia s rozkladom ceny odoslať na kontaktný email)
• Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
• V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
• Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 - 14:00. Expedovanie zákazky oznámiť telefonicky, alebo emailom.
• Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
• Tovar a podpísanú faktúru (s dodacím listom) požadujeme dodať na adresu miesta plnenia.
• Tovar bude dodaný jednorazovo.
• Tovar musí byť nový, nepoužívaný, v originálnom balení, bez známok poškodenia obalu, nie predvádzací model.
• Dodávaný tovar musí byť v 1. kategórii (resp. trieda A) a nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby (životnosti)..
• Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku
• Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
• Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
• Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 2x faktúru
• Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafarikova 109, Vojenský útvar, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

07.07.2023 10:39 — 31.07.2023 10:39

1,00 podľa technických špefikácii

800,83

800,83

Požadujem zaslanie vlastného návrhu plnenia na emailovú adresu

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.06.2023 10:40

29.06.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.06.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 261
 19
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.06.2023 23:56 - Vstupná ponuka 800,00 € Cena bez DPH
29.06.2023 08:18 - Najvýhodnejšia ponuka 799,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS