00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
50428381
EKO VÝŤAHY s.r.o.
Na závaží 858/9, 010 01 Žilina, 01001, SVK
Servis zdvíhacích zariadení
výťah, náhradné diely
Služba, Tovar
1. Vykonávanie komplexného servisu, preventívnej údržby a opráv výťahov, odborných prehliadok a odborných skúšok výťahov
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie komplexného servisu, preventívnej údržby a opráv výťahov, odborných prehliadok a odborných skúšok výťahov, činnosť dozorcu výťahov v rámci mesačnej paušálnej platby. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v rozsahu a v termínoch v zmysle Vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z. v znení neskorších predpisov, STN EN, všeobecne záväzných právnych predpisov a pokynov a odporúčaní výrobcov zdvíhacích zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
číslo výťahu 30985, typ E-Line 400, rok výroby 2000, výr.č.G3NE2965, poč.st./nást. 4/4 | ks | 1 | ||
číslo výťahu 30986, typ E-Line 1600, rok výroby 2000, výr.č.G3NE2966, poč.st./nást. 4/4 | ks | 1 | ||
číslo výťahu 30987, typ E-Line 1600, rok výroby 2000, výr.č.G3NE2967, poč.st./nást. 4/4 | ks | 1 | ||
číslo výťahu P4549, typ TLV500, rok výroby 1981, výr.č. 15855034 poč.st./nást. 4/4 | ks | 1 | ||
číslo výťahu P4551, typ TLV500, rok výroby 1976, výr.č. 158576 poč.st./nást. 5/5 | ks | 1 | ||
číslo výťahu P4553, typ NG500, rok výroby 1992, výr.č.25160014 poč.st./nást. 2/2 | ks | 1 | ||
číslo výťahu P4554, typ NG500, rok výroby 1992, výr.č.25160015 poč.st./nást. 2/2 | ks | 1 | ||
číslo výťahu P4555, typ TLV500, rok výroby 1985, výr.č.15852090 poč.st./nást. 4/4 | ks | 1 | ||
číslo výťahu P4556, typ TLV500, rok výroby 1985, výr.č.15852089 poč.st./nást. 6/6 | ks | 1 | ||
číslo výťahu P4557, typ TLV500, rok výroby 1985, výr.č.15852088 poč.st./nást. 6/6 | ks | 1 | ||
číslo výťahu P4558, typ TLV500, rok výroby 1985, výr.č.15852087 poč.st./nást. 5/5 | ks | 1 | ||
číslo výťahu P4559, typ TOV250, rok výroby 1985, výr.č.15852263 poč.st./nást. 3/3 | ks | 1 | ||
číslo výťahu P4560, typ TOV250, rok výroby 1977, výr.č.41972960 poč.st./nást. 8/8 | ks | 1 | ||
typ OLIE1600/1,0, rok výroby 2016, výr.č.16043179C poč.st./nást. 6/6 | ks | 1 | ||
typ OLIE1600/1,0, rok výroby 2016, výr.č.16043179A poč.st./nást. 6/6 | ks | 1 | ||
typ OL400/1,0, rok výroby 2016, výr.č.16043179D poč.st./nást. 6/6 | ks | 1 | ||
typ OL400/1,0, rok výroby 2016, výr.č.16043179B poč.st./nást. 6/6 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vyslobodenie uviaznutých osôb vo výťahoch počas 24 hodín vrátane dní pracovného voľna, pokoja a sviatkov najneskôr do 60 minút od nahlásenia udalosti na dispečing dodávateľa. | V rámci mesačnej paušálnej platby |
Dispečing pre hlásenie porúch 24 hod. denne 7 dní v týždni. | V rámci mesačnej paušálnej platby |
Zastupovanie alebo poskytovanie súčinnosti pri plnení úloh voči kontrolným orgánom (oprávnené právnické osoby v zmysle vyhlášky č. 508/2009 Z.z.). | V rámci mesačnej paušálnej platby |
Odborné prehliadky 3- mesačné a odborné prehliadky 6- mesačné bude dodávateľ vykonávať v zmysle vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. a platných noriem, v termínoch stanovených touto vyhláškou v prílohe č. 7 a normou STN 274002, čl. 50 a to v závislosti od druhu a účelu zdvíhacieho zariadenia. | V rámci mesačnej paušálnej platby |
Posúdenie bezpečnostných rizík a nebezpečných stavov zdvíhacích zariadení podľa STN EN 81.80 počas opakovanej úradnej skúšky | V rámci mesačnej paušálnej platby |
Vedenie záznamov o servisovaných činnostiach na zdvíhacích zariadeniach v Knihe kontrol výťahu | V rámci mesačnej paušálnej platby |
Činnosti mimo normy zahrnuté v paušálnej mesačnej cene - preventívna údržba zariadení: | V rámci mesačnej paušálnej platby |
- mazanie zariadení podľa mazacieho plánu výrobcu, | |
- čistenie zariadení, stropu kabíny, strojovne a priehlbne od prevádzkových nečistôt, | |
- kontrola, nastavenie zariadenia | |
- zabezpečenie čistoty v strojovniach a šachtách výťahov od prevádzkových nečistôt | |
- dodávka pomocného materiálu, oleje, mazadlá a čistiace prostriedky | |
- likvidácia vzniknutých odpadov v zmysle platnej legislatívy. | |
Činnosti, ktoré vyplývajú z odborných prehliadok a odborných skúšok zahrnuté v paušálnej mesačnej cene: | V rámci mesačnej paušálnej platby |
a) na výťahovom stroji v strojovni (pre výťah bez strojovne je za strojovňu považovaná horná časť šachty): | V rámci mesačnej paušálnej platby |
- kontrola a nastavenie axiálneho ložiska,výmena ložísk, | |
- kontrola a nastavenie ložísk motora a hriadeľa trecieho kotúča | |
- kontrola, nastavenie a oprava brzdy, brzdového magnetu, vým. cievky, | |
- výmena obloženia brzdy a spojky brzdového kotúča, | |
- kontrola, vystredenie elektrického motora, výmena gúm | |
- kontrola a doplnenie oleja v stroji (motor a prevodovka), | |
- kontrola, nastavenie elektrického motora, ventilov, čerpadla, | |
- kontrola, nastavenie a čistenie stroja, bloku hydraulického agregátu, | |
- odstránenie netesností, | |
- doplnenie štítkov, tabuliek a návodov v strojovni a kabíne výťahu, | |
b) na výťahovom rozvádzači a elektroinštalácii v strojovni: | V rámci mesačnej paušálnej platby |
- odstránenie bežných prevádzkových porúch, | |
- kontrola, nastavenie, oprava a vyčistenie kontaktov, el. prístrojov, cievok, relé, stýkačov, spínačov, ističov, poistiek | |
- kontrola, oprava elektrickej inštalácie a osvetlenia, | |
- kontrola a nastavenie elektrických prístrojov, | |
c) na kabíne a ráme: | V rámci mesačnej paušálnej platby |
- kontrola, vyčistenie, premazanie a nastavenie zachytávačov,závesov kabíny a vyvažovacieho (vyrovnávacieho) závažia | |
- kontrola, oprava a vyčistenie tlačidiel a displejov v kabíne, | |
- kontrola, nastavenie váženia kabíny, | |
- kontrola, nastavenie a oprava vložiek vodiacich čeľustí, odkláň. kriviek, | |
- kontrola, nastavenie, kabínových dverí (rovnobežnosť a správna poloha krídel dverí), | |
- kontrola, nastavenie, oprava pohonu kabínových dverí a ich mechanizmu a spínačov, tlmičov, | |
- kontrola, nastavenie, oprava, a čistenie el. inštalácie, osvetlenia a núdzového osvetlenia v kabíne, výmena nefunkčných žiaroviek, | |
- kontrola, nastavenie a oprava signalizácie a obojsmerného dorozumievacieho systému (systému núdzovej komunikácie), | |
- kontrola funkčnosti revíznej jazdy na streche kabíny a STOP tlačidla, | |
- kontrola a upevnenie kabíny v ráme, | |
- kontrola, vyčistenie a premazanie podperného ložiska a mechanizmov kabíny, | |
- kontrola, nastavenie a oprava podlahy kabíny, podlahovej krytiny, dotiahnutie spojov | |
- kontrola a nastavenie úrovne zastavovania kabíny, | |
d) na výťahovej šachte: | V rámci mesačnej paušálnej platby |
- kontrola, nastavenie a oprava jednotlivých prístrojov a ich častí | |
- kontrola a oprava el. inštalácie, osvetlenia výťahovej šachty (výmena žiaroviek) a závesných káblov v šachte, | |
- kontrola nosných častí, | |
- kontrola, nastavenie a premazanie všetkých kladiek, | |
- kontrola, nastavenie, oprava obmedzovača rýchlosti, lanka spínača, kladky, pružinky, | |
- kontrola, nastavenie spínača závažia obmedzovača rýchlosti, | |
- kontrola, nastavenie napínacieho závažia obmedzovača rýchlosti (upevnenie a jeho poloha), | |
- kontrola upevnenia, vyrovnanie, očistenie vodidiel kabíny a piestu | |
- kontrola, dotiahnutie a doplnenie skrutiek spojov vodidiel, | |
- kontrola, nastavenie a odvzdušnenie hydraulického systému | |
- kontrola lán, nastavenie a dotiahnutie lanových zámkov a svoriek závesu lán, úprava dĺžok, | |
- kontrola, nastavenie závesu a výplne vyvažovacieho (vyrovnávacieho) závažia, výmena vodiacich čeľustí, dotiahnutie spojov, | |
- kontrola, nastavenie a oprava núdzového zvukového zariadenia, signalizácie | |
- kontrola, nastavenie, oprava a premazanie šachtových dverí a dverných uzáverov, výmena pásika drôteného skla šacht. dverí, | |
- kontrola, nastavenie a oprava dverných uzávierok a spínačov, vrátane hlavného a koncových vypínačov, | |
- kontrola, nastavenie a oprava vonkajších privolávačov-tlačidiel | |
- kontrola, výmena nefunkčných žiaroviek, | |
- kontrola konektorov a upevnenia elektrických vodičov | |
- kontrola a nastavenie cloniek, | |
- kontrola a nastavenie snímača polohy, | |
- kontrola a nastavenie všetkých spínačov výťahu | |
- kontrola a drobná oprava ohradenia šachty, | |
- kontrola STOP tlačidla v priehlbni šachty, | |
- kontrola, vyčistenie a čerpanie vody z priehlbní šachty podľa potreby, | |
Cestovné náklady | V rámci mesačnej paušálnej platby |
Drobný servisný materiál napr.: spojovací materiál, kontakty, pružinky, žiarovky, poistky, spínače, relé, mazací materiál, vykonanie zápisov do knihy kontrol a pod. | V rámci mesačnej paušálnej platby |
Zabezpečenie prevádzkyschopného výťahu, odstránenie bežných prevádzkových porúch, ktoré boli spôsobené v dôsledku riadneho používania zariadenia v súlade s pokynmi výrobcu a návodmi na obsluhu, ktoré môžu byť odstránené nastavením, prípadne výmenou drobných súčastí zariadenia podľa predchádzajúcej vety, s nástupom najneskôr do 4 (štyroch) hodín od nahlásenia udalosti na dispečing dodávateľa, v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 15:30 hodiny | V rámci mesačnej paušálnej platby |
Spracovanie cenovej ponuky opráv nad rámec mesačného paušálu po položkách, s rozpisom ceny prác a ceny materiálu. | V rámci mesačnej paušálnej platby |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ musí predložiť oprávnenia na vykonávanie odborných prehliadok, odborných skúšok, kontrol a opráv výťahov v súlade s príslušnou platnou legislatívou do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ musí byť držiteľom certifikátov ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ktoré musí predložiť do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ pri výkone činnosti, ktorá je predmetom tejto zmluvy preberá za svojich zamestnancov na seba všetky povinnosti vyplývajúce zo všeobecne platných právnych predpisov. |
Technická asistencia a spolupráca zahrnutá v paušálnej mesačnej cene: |
- dodávateľ v prípade požiadavky objednávateľa vykoná školenie jeho personálu týkajúce sa vyslobodenia uviaznutých osôb vo výťahoch v súlade s platnými predpismi a normami, |
- dodávateľ bude bezodkladne informovať (písomne, e-mailom) kontaktnú osobu objednávateľa o všetkých podstatných zmenách v legislatíve a normách priamo súvisiacich s predmetom zmluvy |
- poradenstvo a cenové ponuky na modernizáciu výťahu, |
- online informačný systém dostupný objednávateľovi, resp. zabezpečenie online informácie objednávateľovi (e-mail) o prijatí hlásenia porúch na dispečing dodávateľa a vykonania opráv. |
Servisné činnosti a opravy nezahrnuté v paušálnej mesačnej cene: |
- úpravy k zvýšeniu bezpečnosti v zmysle platnej legislatívy a nariadení príslušných inštitúcií |
- opravy porúch, ktoré boli spôsobené nesprávnou obsluhou zariadenia, |
- opravy porúch väčšieho rozsahu, ktoré prekračujú rámec bežnej prevádzkovej poruchy, ktoré si vyžadujú dodanie náhradného dielu nad rozsah stanovený v paušálnej mesačnej sadzbe. |
Objednávateľ požaduje pri opravách použiť originálne náhradne diely od výrobcov príslušných výťahov, ktoré sú potrebné na vykonanie príslušnej opravy vrátane ich dopravy na miesta vykonania opráv, v prípade nedostupnosti originálnych náhradných dielov na trhu je možné použiť náhradný diel adekvátny originálu, len po odsúhlasení objednávateľom. Realizácia servisných činností a opráv nezahrnutých v paušálnej mesačnej cene bude vykonávaná na základe písomnej objednávky zo strany objednávateľa. Objednávka bude spracovaná na základe objednávateľom odsúhlasenej cenovej ponuky dodávateľa. |
Miesto a spôsob plnenia: |
Miesto plnenia (vrátane špecifikácie konkrétnych objektov, v ktorých bude servisná činnosť vykonávaná) a kontaktná osoba objednávateľa budú víťaznému uchádzačovi oznámené (písomne, e-mailom) do 7 dní po uzavretí zmluvy. |
Dodacie podmienky a termíny plnenia: |
1. Dodávateľ sa zaväzuje: |
- mazanie zariadení podľa mazacieho plánu výrobcu, |
- preventívnu údržbu vykonávať podľa potreby – minimálne 4 krát ročne, |
- plánované servisné činnosti požaduje objednávateľ vykonávať v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. a po dohode aj mimo pracovnú dobu. |
Odovzdávanie a preberanie prác medzi stranami po vykonanom servise a oprave sa bude uskutočňovať písomnou formou (montážny list), podpisom zodpovedného pracovníka dodávateľa a objednávateľa, alebo formou elektronického pracovného výkazu. Odovzdanie a prevzatie prác požaduje objednávateľ vykonávať prednostne v pracovných dňoch, od 7:00 hod. do 15:30 hod., ak sa zmluvné strany nedohodnú v odôvodnených prípadoch inak. |
Zabezpečiť nástup a začatie odstraňovania bežných prevádzkových porúch najneskôr do štyroch hodín od nahlásenia udalosti na dispečing dodávateľa, pokiaľ bola porucha nahlásená v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod.. Ak bola porucha nahlásená v inom čase, uvedená lehota nástupu a začatia odstraňovania prevádzkových porúch sa počíta od 7:00 hodiny nasledujúceho pracovného dňa. |
Zabezpečiť nástup na vyslobodenie uviaznutých osôb vo výťahoch počas 24 hodín vrátane dní pracovného voľna, pokoja a sviatkov najneskôr do 60 minút od nahlásenia udalosti na dispečing dodávateľa. |
Požiadavky na servisné zásahy sa budú hlásiť prostredníctvom dispečerskej služby/kontaktnej osoby dodávateľa - číslo telefónu, e-mail oznámi dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Cena a platobné podmienky: |
Pri potrebe opravy a výmeny náhradných dielov nad rámec mesačnej paušálnej platby, dodávateľ do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy na dispečing predloží objednávateľovi cenovú ponuku s rozpisom ceny materiálu a ceny práce, s uvedením predpokladaného rozsahu činností a potrebných náhradných dielov. |
V prípade ak z objektívnych a objednávateľovi preukázaných dôvodov nie je možné dodržať túto lehotu, navrhne dodávateľ objednávateľovi ďalší postup, ktorý podlieha odsúhlaseniu zo strany objednávateľa. |
Objednávateľ nebude viazaný prijať ponúkanú cenu za náhradné diely, pokiaľ táto bude preukázateľne vyššia než cena rovnakých náhradných dielov dostupná v rovnakom čase na trhu. |
Fakturácia: |
Platba za plnenie bude prebiehať mesačne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Činnosti (opravy), ktoré nespadajú do paušálu, bude dodávateľ fakturovať vždy po ukončení prác dňom ich prevzatia, na základe objednávateľom odsúhlaseného a podpísaného montážneho listu alebo elektronického pracovného výkazu, vystaveného dodávateľom v deň ukončenia prác a potvrdeného objednávateľom. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať príslušné náležitosti, objednávateľ faktúru dodávateľovi vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom doručenia opravenej faktúry. |
K faktúre za opravu nad rozsah paušálu je potrebné pripojiť originál montážneho listu alebo elektronického pracovného výkazu podpísaného pri prevzatí prác zodpovedným pracovníkom objednávateľa a dodávateľa. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa zdaniteľného plnenia – prevzatia prác objednávateľom. |
Práva a povinnosti strán: |
1. Práva objednávateľa pri opravách - skontrolovať časový priebeh opráv, množstvo a kvalitu poskytnutej služby prostredníctvom svojho povereného zástupcu. |
2. Povinnosti objednávateľa: |
a) uhradiť cenu za poskytnutú službu, práce, |
b) zaistiť dodávateľovi prístup k zdvíhacím zariadeniam |
c) zabezpečiť osoby, ktoré budú nahlasovať poruchy zdvíhacích zariadení |
d) zabezpečiť prístup ku knihám kontrol. |
3. Povinnosti dodávateľa: |
a) dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet plnenia s cieľom udržiavania technického stavu, vysokej úrovne bezpečnosti a prevádzkyschopnosti zdvíhacích zariadení zverených mu do servisu, na svoje nebezpečenstvo a v dojednanom čase, bez narušenia a obmedzenia chodu prevádzky objednávateľa, |
b) dodávateľ je povinný pri realizácií predmetu plnenia riadiť sa vyhláškou Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR č. 508/2009 Z. z. a platných noriem, prevádzkovými predpismi, predpismi výrobcov zariadení a platnými zákonmi |
c) dodávateľ je povinný vykonávať všetky činnosti súvisiace s predmetom plnenia a zároveň zodpovedať za kvalitu vykonaných prác a dodávok v súlade s ustanoveniami platných právnych predpisov a noriem, |
d) dodávateľ je povinný vykonať všetky činnosti súvisiace s predmetom plnenia výlučne odborne vyškoleným personálom |
e) v prípade, ak v súvislosti s činnosťou dodávateľa podľa tejto zmluvy vzniknú tretím osobám akékoľvek nároky, alebo bude zo strany štátnych orgánov alebo oprávnených kontrolných orgánov začaté konanie bude dodávateľ priamo zodpovedný za svoju činnosť voči týmto subjektom |
f) zodpovedať za čistotu a poriadok na pracovisku, za dodržiavanie bezpečnosti a ochrany zdravia vlastných pracovníkov, za dodržiavanie zásad bezpečnosti práce a požiarnej ochrany na pracovisku, |
g) dodávateľ nesmie v rozpore OPEP, časť 2, čl. VI, bod 6.1.8 poveriť činnosťou uvedenou v predmete plnenia zmluvy inú právnickú ani fyzickú osobu, |
h) dodávateľ v rámci svojej pôsobnosti je povinný zabezpečiť zachovanie mlčanlivosti o veciach, o ktorých sa jeho zamestnanci dozvedia pri vykonávaní predmetu plnenia, |
i) dodávateľ je povinný zabezpečiť likvidáciu nebezpečného odpadu v súlade s platnou legislatívou, |
j) zabezpečiť poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú objednávateľovi pri vykonávaní predmetu tejto zmluvy bez obmedzenia výšky, |
k) odstrániť vady uplatnené objednávateľom riadne a včas, |
l) nahradiť objednávateľovi všetku vzniknutú škodu v prípade uplatnenia sankcií voči objednávateľovi zo strany kontrolných orgánov, ktoré vznikli v dôsledku porušenia povinnosti dodávateľa. |
Záručná lehota, kvalita a zodpovednosť za vady: |
Dodávateľ poskytuje objednávateľovi záruku za akosť servisných činností a náhradných dielov na výťahových zariadeniach. Záručná doba na servisné činnosti je 6 mesiacov a na dodané náhradné diely a ostatný použitý materiál je 24 mesiacov od dátumu prevzatia objednávateľom. Táto záruka sa nevzťahuje na spotrebný materiál, ktorý má dobu použiteľnosti kratšiu ako 24 mesiacov (napr. žiarovky). |
Sankcie a náhrada škody: |
1. Dodávateľ zaplatí objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10% sumy z mesačnej paušálnej ceny dotknutého zariadenia za každú, aj začatú hodinu omeškania v prípade,že dodávateľ nedodrží termín nástupu na odstraňovanie bežných prevádzkových porúch, okrem omeškania z preukázateľných objektívnych dôvodov. |
2. V prípade omeškania s úhradou faktúr, objednávateľ zaplatí dodávateľovi úrok z omeškania v zákonom stanovenej výške. |
3. Ak výťah, ktorý je predmetom servisných činností, nebude plne funkčný do 24 hodín od nahlásenia poruchy a odstránenie tejto poruchy spadá do servisných činností zahrnutých v paušálnej mesačnej cene, dodávateľ poskytne objednávateľovi zľavu z mesačnej paušálnej ceny vrátane DPH týkajúcej sa nefunkčného výťahu vo výške 20%. Túto pokutu objednávateľ neuplatní, ak zhotoviteľ preukáže, že omeškanie s odstránením poruchy bolo spôsobené objektívnymi dôvodmi a zároveň ak zhotoviteľ navrhol objednávateľovi ďalší postup, ktorý zhotoviteľ odsúhlasil. |
4. Ak výťah nebude v prevádzke celkovo viac ako 14 dní v príslušnom kalendárnom mesiaci, dodávateľ nemá nárok na paušálnu mesačnú cenu za údržbu zariadení v časti týkajúcej sa výťahu/výťahov mimo prevádzku. |
5. Zaplatením zmluvných pokút nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody podľa § 373 Obchodného zákonníka. |
Odstúpenie od Zmluvy: |
1. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy pred uplynutím dohodnutej doby: |
- pri podstatnom porušení zmluvy dodávateľom. Za podstatné porušenie sa považuje porušenie ktoréhokoľvek ustanovenia tejto zmluvy; alebo |
- pri porušení povinností dodávateľa, v dôsledku ktorého môže dôjsť k ohrozeniu zdravia, života alebo majetku. |
2. Dodávateľ má právo odstúpiť od zmluvy pred uplynutím dohodnutej doby: |
- v prípade, že preukázateľne zistí neoprávnené servisné zásahy iných osôb na zdvíhacom zariadení, ktoré je predmetom zmluvy |
3. Odstúpenie od zmluvy sa stane účinným dňom doručenia odstúpenia druhej strane. |
4. Zmluvné strany po vzájomnej dohode môžu ukončiť platnosť tejto Zmluvy kedykoľvek k dohodnutému termínu. |
Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi v písomnej forme rozdelenie celkovej ceny na: |
a) cenu mesačného paušálneho poplatku na každý výťah, |
b) jednotková cena za hodinu servisných prác nad rámec paušálnej ceny. |
V prípade demontáže (výmeny) výťahu dôjde k zmene v technickej špecifikácii predmetu zmluvy a vylúčeniu demontovaných zariadení z predmetu plnenia zmluvy. |
Ak dodávateľ je neplátca DPH, pri oceňovaní zákazky v kolónke DPH uvedie nulu. |
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný. |
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a VZP EP. |
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
15.07.2023 00:00 — 14.07.2025 00:00
1,00 celok
21 168,00
21 168,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.06.2023 09:31
23.06.2023 10:00
23.06.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.06.2023 10:07 - Vstupná ponuka | 21 000,00 | € | Cena bez DPH |
22.06.2023 16:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: