00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
36740870
ALEZA INTERIER, s.r.o.
Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK
Postele
posteľ
Tovar, Služba
|
1. Posteľ jednolôžková výklopná s úložným priestorom
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nábytok slúžiaci na použitie v každodenne využívanom priestore. |
| Predmetom zákazky je dodávka postelí a panelov za postele v zmysle technickej špecifikácie. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| počet postelí | ks | 60 | ||
| dĺžka | mm | 2050 | ||
| šírka | mm | 950 | ||
| výška | mm | 400 | ||
| hrúbka materiálu korpusu – DTDL | mm | 25 | ||
| hrúbka podkladovej dosky pod matracom | mm | 25 | ||
| plastové klzáky proti oderu podlahy | ks | 6 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| vlastnosti | posteľ jednolôžková výklopná s úložným priestorom |
| konštrukcia | stredová výstuž korpusu, výklopný mechanizmus so zaistením v hornej polohe, hrany ABS hrúbka 2 mm na všetkých pohľadových aj nepohľadových stranách v dekore korpusu |
| materiál korpusu | DTDL |
| dekor | dub prírodný, uprednostňujeme tento dekor kvôli farebnosti už existujúceho nábytku; |
| Je nevyhnutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. | |
| Požadujeme dovoz, vynesenie, vyloženie do jednotlivých miestností, vybalenie, montáž aj v prípade dodania tovaru v demonte, umiestnenie postelí v miestnostiach objednávateľa a odstránenie a likvidáciu obalového materiálu. |
|
2. Panel za posteľ
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nábytok slúžiaci na použitie v každodenne využívanom priestore. |
| Predmetom zákazky je dodávka postelí a panelov za postele v zmysle technickej špecifikácie. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| počet panelov | ks | 60 | ||
| dĺžka | mm | 2050 | ||
| šírka | mm | 400 | ||
| hrúbka | mm | 18 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| konštrukcia | hrúbka hrany ABS 2mm na všetkých pohľadových aj nepohľadových stranách v dekore korpusu |
| materiálu korpusu | DTDL |
| dekor | dub prírodný, uprednostňujeme tento dekor kvôli farebnosti už existujúceho nábytku korešpondujúci s dekorom v položke č. 1 |
| Je nevyhnutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. | |
| Požadujeme dovoz, vynesenie, vyloženie do jednotlivých miestností, vybalenie, montáž aj v prípade dodania tovaru v demonte, umiestnenie postelí v miestnostiach objednávateľa a odstránenie a likvidáciu obalového materiálu. |
| Názov |
| I. Zmluvná cena: |
| 1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia, vynesenia tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke, vrátane montáže, inštalácie, likvidácie obalového materiálu a montážneho odpadu a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
| 2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
| 3. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
| II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
| 1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: |
| - meno, telefonický kontakt a e-mailovú adresu na osobu zodpovednú u dodávateľa za plnenie, prostredníctvom ktorej bude prebiehať vzájomná komunikácia, |
| - identifikáciu ponúkaného tovaru, názov, obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu, |
| - funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, vrátane jeho vyobrazenia tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie, |
| - rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
| - prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, pričom prepočítaná celková cena s DPH musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny. |
| 2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II.1 tejto zmluvy a do 3 (troch) pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či: |
| a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo |
| b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto zmluvy a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných dokumentov. |
| 3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie, a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa, |
| a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov. |
| 4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a II.3 tejto zmluvy a do 3 (troch) pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. V prípade súladu dokumentov s požiadavkami objednávateľa objednávateľ tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje. |
| 5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II. 1. a II.2 písm. b) tejto zmluvy alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie a navrhovanej ceny nie je možné dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
| 6. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom. Dodávateľ môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. |
| 7. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže dodávateľ tento produkt dodať len po odsúhlasení objednávateľom. |
| 8. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná. |
| 9. Ekvivalent musí zodpovedať estetickým a vizuálnym požiadavkám objednávateľa v kontexte priestorov, v ktorých má byť nábytok umiestnený. |
| 10. Dodávateľ prekonzultuje druh materiálu potrebný pre výrobu so zodpovednou osobou objednávateľa. Pred výrobou nábytku predloží dodávateľ technickú dokumentáciu k výrobe na odsúhlasenie zodpovednej osobe objednávateľa. V prípade nejasností dodávateľ konzultuje so zodpovednou osobou objednávateľa. |
| 11. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| 12. Objednávateľ požaduje, aby sa na tovar vzťahovala záruka minimálne 24 mesiacov. |
| 13. Lehota dodania tovaru pre položky uvedené v objednávke je najneskôr do 7 týždňov od momentu elektronického doručenia objednávky dodávateľovi na miesto dodania bližšie spresnené v objednávke. |
| III. Realizácia dodávky: |
| 1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 5 (päť) pracovných dní pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
| 2. Pri dodaní objednaného tovaru a súvisiacich služieb, dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením ceny tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
| 3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru a súvisiace služby podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, v originálnom nerozbalenom balení, v stanovenej lehote, v požadovanom množstve a akosti, vrátane balenia, dopravy, vyloženia, vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa, vrátane montáže, inštalácie, likvidácie obalového materiálu a montážneho odpadu a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
| 4. Dodávateľ je povinný po obdržaní objednávky od objednávateľa kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa a dohodnúť s ním čas a postup plnenia predmetu zmluvy. |
| 5. Objednávateľ požaduje, aby bol tovar dodaný zmontovaný alebo kompletizovaný z prepravného stavu do stavu užívateľského podľa špecifikácie položky a pokynov výrobcu tovaru, umiestnený na stanovené miesto, príp. uvedený do funkčného stavu (ak to bude relevantné) na mieste plnenia v čase dohodnutom s objednávateľom, vrátane odvozu prebytočných ochranných obalov. Montáž musí byt vykonaná oprávnenou osobou dodávateľa. |
| 6. Dodávateľ sa zaväzuje v priestoroch objednávateľa počas inštalácie a montáže predmetu tejto zmluvy dodržiavať právne predpisy o ochrane pred požiarmi, právne predpisy o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci, ako aj ostatné právne predpisy súvisiace s dodávkou, inštaláciou a montážou predmetu tejto zmluvy. |
| 7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa. |
| IV. Reklamácia: |
| 1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
| 2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
| V. Odstúpenie od zmluvy: |
| 1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
| 2. V prípade, ak dodávateľ nebude vedieť dodať predmet zákazky definovaný v tejto zmluve v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
| 3. Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
| 4. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Popradská 76, Popradská 66, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
14.08.2023 08:00 — 30.08.2023 14:00
1,00 súbor
23 400,00
19 500,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.06.2023 09:07
28.06.2023 10:00
28.06.2023 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 20.06.2023 13:00 - Vstupná ponuka | 23 398,80 | € | Cena s DPH |
| 20.06.2023 14:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 800,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: