• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2023 08:26
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2023 09:50

Detail zákazky Z20236216

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2023 08:26
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2023 09:50

Základné údaje

Z20236216

OF-274479

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8037342

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

31440690

AUTOCENTRUM NITRA, spol. s r.o.

Chrenovská 22/1659, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné motorové vozidlo

osobný automobil

  • 34110000-1 - Osobné automobily
  • 34100000-8 - Motorové vozidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobné motorové vozidlo
Funkcia
Nákup a dodávka  nového , nepoužíváneho osobného motorového vozidla na zabezpečovanie prepravy osôb a tovaru na pozemných komunikáciách.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Osobné motorové vozidlo ks 1
Rok výroby rok 2023
Kategória trieda N1
Emisná norma norma EURO 6
Celková maximálna hmotnosť vozidla kg 2000
Objem motora cm3 1190
Výkon motora kW 75
Manuálna prevodovka stupne 6
Pohon náprava predná
Počet náprav počet 2
Počet miest na sedenie osoba 5
Rozmer kolies palec 16
Celková dĺžka vozidla mm 4400
Celková výška vozidla mm 1800
Rázvor mm 2750
Objem batožinového priestoru l 590
Výška batožinového priestoru mm 1100
Šírka batožinového priestoru mm 1100
Objem nádrže l 50
Sada kobercov resp. gumené rohože sada 1
Sada zimných pneumatík min. "16" sada 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stav nové, nepoškodené
Uzamykanie vozidla centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním
Rezerva plnohodnotná rezervná pneumatika
Autorádio áno s ovládaním na volante resp. pod volantom
Sedadlo vodiča výškovo a pozdĺžne nastaviteľné
Bezpečnosť posádky vozidla min. airbag vodiča, spolujazdca, bočné a hlavové airbagy
Bezpečnostné pásy výškovo nastaviteľné
Akustická a vizuálna signalizácia nezapnutého bezpečnostného pasu vodiča a spolujazdca
Brzdy ABS, ESP
Palubný počítač áno
Tempomat áno
Manuálna klimatizácia áno
Asistent pre rozjazd do kopca áno
Rozpoznávanie dopravných značiek áno
Predné okná elektricky ovládané
Spätné zrkadlá elektricky ovládané a vyhrievané
Svetlomety vrátane denného svietenia
Elektrická zásuvka v prednej časti vozidla 12 V
Povinná výbava v súlade s platnou legislatívou
Posuvné bočné dvere min. na pravej strane prípadne aj na ľavej strane áno
3-miestna lavica v 2.rade sklopná a delená 60/40 resp. 2/3 - 1/3
Priečka za druhým radom sedadiel áno
Zadné dvere so stieračom a vyhrievaným oknom
Farba vozidla biela alebo po dohode s objednávateľom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov
"Dodávateľ spolu s dodávkou motorového vozidla je povinný dodať kompletnú dokumentáciu potrebnú na prihlásenie a prevádzku vozidla v zmysle platnej legislatívy vrátane technického preukazu, osvedčenia o zhode vozidla COC (Certificate of Conformity) – deklarácia výrobcu alebo zástupcu výrobcu, že vyrobené vozidlo je v zhode s udeleným typovým schválením ES, návodu na údržbu v slovenskom jazyku. K vozidlu budú dodané 2 kľúče s diaľkovým ovládaním, ďalej servisná knižka, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a povinná výbava v zmysle § 16 Vyhlášky 464/2009 Z.z."
Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
Dodávateľ zašle do 3 prac. dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy dokumenty s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie tovaru.
Objednávateľ posúdi všetky doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle predchádzajúceho bodu do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi:
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požadovaných technických špecifikácii a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať,
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požadovaných technických špecifikácii a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenia /opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu a stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenia od zmluvy.
Po odsúhlasení dodávky tovaru bude dodávateľovi doručený e-mail s presným určením miesta dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky.
Miestom dodania resp. plnenia je sídlo objednávateľa: Martin
O dodaní predmetu bude dodávateľ informovať objednávateľa 3 dni vopred telefonicky, písomne, prípadne mailom.
Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú a prevádzkovú dokumentáciu. Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku.
Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
Objednávateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal technické a kvalitatívne požiadavky umožňujúce prevádzkovanie na cestných komunikáciách v zmysle ustanovení zák.č. 106/2018 Z.z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar nový, nepoužívaný.
Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená.
Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má objednávateľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú objednávateľovi aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale objednávateľ nemôže pre ich opätovné vyskytnutie sa po oprave alebo pre ich väčší počet vec riadne užívať.
Predmetom zmluvy je aj zaškolenie min. 2 pracovníkov obsluhy predmetu tejto zmluvy predávajúcim na mieste plnenie, ktoré je zahrnuté v cene zákazky.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
Dodávateľ garantuje zabezpečenie servisu v servisných strediskách v rámci SR.
Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru samostatne na adresu miesta plnenia na základe objednávky od objednávateľa. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku.
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi .
V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárova 94, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

30.06.2023 00:00 — 29.12.2023 00:00

1,00 ks

20 270,33

20 270,33

V zmysle uvedenej špecifikácie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.06.2023 08:26

27.06.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.06.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 279
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.06.2023 10:54 - Vstupná ponuka 20 250,00 € Cena bez DPH
21.06.2023 10:54 - Najvýhodnejšia ponuka 20 250,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS