• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2023 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2023 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2023 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z20236206

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2023 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2023 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2023 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z20236206

OF-271606

ukončená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hasičske vybavenie

hasičske vybavenie, monitor oscilačny, kompresor,čerpadlo

  • 35110000-8 - Hasičské, záchranárske a bezpečnostné vybavenie
  • 35000000-4 - Bezpečnostné, hasičské, policajné a ochranné vybavenie
  • 42122110-4 - Požiarnické čerpadlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Monitor POK POKET - oscilačný
Funkcia
zabezpečenie bezpečnosti a chodu hasičskej jednotky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitor POK POKET - oscilačný ks 3
pracovný tlak bar 16
monitor kg 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál hliníková zliatina s polyesterovým povrstvením
Nadstavenie prúdu horizontálne 360°, vertikálne od +30°do +80°
Ovládanie ovládacou pákou
Prietok 800, 1050, 1300 a 1600 L/min.
Vlastnosti difúzer Turbokador 1600, oscilačný,
Vstup B75
 2. Kompresor na plnenie tlakových fliaš MARINER 200-E alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kompresor na plnenie tlakových fliaš MARINER 200-E alebo ekvivalent ks 1
výkon kompresora l/min 300
plniaci tlak bar 300
elektrický pohon V/Hz 400/50
Filtračná vložka P41 SECURUS (súčasť výbavy) ks 11
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prenosný
Filtračný systém P41 Securus
Elektro ovládanie s automatikou odkaľovania a automatickým vypínačom pri dosiahnutí koncového tlaku vrátane odkaľovacej zbernej nádoby
Výbava pre plnenie s hadicami 2 x PN 300
Vozík pre ľahšiu manipuláciu
 3. Prenosné plávajúce čerpadlo mamut 2400 alebo ekvivalent +Prechodka
Funkcia
pre nasadenie pri záplavách
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prenosné plávajúce čerpadlo mamut 2400 alebo ekvivalent ks 2
max. prietok l/min 2 512
max. výtlačná výška m 24
výkon motora kW/HP 7,5/10,2
rozmery plaváku (D x Š x V) mm 980 x 710 x 200
rozmery zariadenia (D x Š x V) mm 1080 x 730 x 500
suchá hmotnosť (bez náplní) kg 56
celková hmotnosť kg 60
Prechodka (prechod A/B - Hadicová prechodová polospojka z A110 na B75) ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prenosné plávajúce čerpadlo je určené k doprave veľkého množstva vody, odčerpávaniu vody zo zaplavených alebo zatopených priestorov. Ďalej je možné zariadenie použiť u hasičských jednotiek k dopĺňaniu nádrží a cisternových automobilov z voľných vodných zdrojov.
Čerpadlo je pevne spojené s motorom do jedného celku. Nie je možné teda použiť čerpadlo samostatne. Hriadeľ motora prechádza skriňou čerpadla bez upchávky. Skriňa čerpadla je prišróbovaná cez nosnú dosku k motoru. Čerpadlo nie je možné pripojiť k inému typu motora. Spodná strana skrine je opatrená vekom, ktoré zabraňuje vniknutiu nečistôt a tuhých častíc väčších než 20mm v priemere. Výtlak vody z čerpadla je ukončený hadicovou spojkou A110.
Teleso plaváka je vyrobené z polyetylénu odstredivým liatím ako jeden celok. Na vnútornej stene je nanesené cca 20 mm tvrdej polyuretánovej peny pre zväčšenie odolnosti proti prerazeniu, čo zaručuje nepotopiteľnosť zariadenia. Prevedenie plaváka sa vyznačuje mimoriadnou stabilitou na vodnej hladine. Rám čerpadla slúži ako k prenášaniu a manipulácii, tak aj k upevneniu šnúry k zaisteniu proti odplávaniu. Prechodka (Prechod A/B - Hadicová prechodová polospojka z A110 na B75) bude súčasťou prenosného plávajúceho čerpadla.
Výtlačný otvor Spojka A110
Motor Honda GXV 390
Palivo Natural 95
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miesto plnenia Zemianske Kostoľany.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, I. akosti.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať materiál, ktorý je zjavne poškodený alebo znečistený nad obvyklú úroveň.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa  jej doručenia objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií, prospektov alebo iného vyobrazenia jednotlivých položiek tovarov, podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík.
Požaduje sa pri dodaní tovaru dodať podrobný návod na obsluhu, údržbu, ošetrovanie a montáž v slovenskom jazyku ku každému dodanému výrobku.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 6.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne 2 pracovné dni vopred.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2 ks faktúry, ak slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov. Vrátane záručného servisu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 6.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia s DPH.
Zmluvná cena musí byť konečná, vrátane DPH - zahŕňa náklady na dopravu vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, inštaláciu, zaškolenie personálu odborníkom a odovzdanie kompletnej dokumentácie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu zmluvy počas jej trvania podľa zákona o verejnom obstarávaní § 18.
Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

03.07.2023 06:00 — 30.11.2023 13:00

1,00 súbor položiek

32 500,00

27 083,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.06.2023 09:42

27.06.2023 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.06.2023 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.06.2023 09:01 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) 32 499,60 € Cena s DPH
Celkový počet predložených ponúk: 4

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS