• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2023 14:35
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2023 14:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2023 14:55

Detail zákazky Z20236198

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2023 14:35
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2023 14:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2023 14:55

Základné údaje

Z20236198

OF-274454

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8025711

Objednávateľ

00738379

Ústav na výkon trestu odňatia slobody Ružomberok

Dončova 6, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazená zelenina, ovocie a mrazené polotovary

mrazená zelenina, mrazené ovocie, mrazené polotovary

  • 15331170-9 - Mrazená zelenina
  • 15896000-5 - Hlboko zmrazené výrobky
  • 15311000-1 - Mrazené zemiaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hlboko zmrazená zelenina, ovocie a mrazené polotovary
Funkcia
Dodávka hlboko zmrazenej zeleniny, ovocia mrazených polotovarov určených pre ďalšiu spotrebu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Koreňová zelenina pod sviečkovú- zmes, hlboko zmrazená kg 450
Polievková zmes, hlboko zmrazená kg 100
Čínska zmes, hlboko zmrazená kg 60
Kúpeľná zmes hlboko zmrazená kg 120
Jarná zmes hlboko zmrazená kg 160
Bretaňská zmes hlboko zmrazená kg 180
Zeleninové lečo hlboko zmrazené kg 60
Hlboko zmrazený kel kg 30
Hlboko zmrazený ružičkový kel kg 30
Hlboko zmrazený hrášok kg 200
Hlboko zmrazená kukurica kg 80
Hlboko zmrazená brokolica kg 230
Hlboko zmrazený karfiol kg 150
Hlboko zmrazený pór kg 20
Hlboko zmrazený špenát kg 300
Hlboko zmrazená tekvica kg 100
Hlboko zmrazené šampiňóny kg 280
Hlboko zmrazená zmes húb, balenie 1kg kg 30
Hlboko zmrazené fazuľové struky kg 180
Hlboko zmrazená zmes ovocia kg 10
Hlboko zmrazené jahody celé kg 8
Hlboko zmrazené čučoriedky celé kg 6
Hlboko zmrazené ROBI mäso, balenie 5kg kg 70
Hlboko zmrazené GOODY FOODY, balenie 3kg kg 40
Mrazené lístkové cesto, balenie 400g ks 40
Hlboko zmrazené zemiakové hranolky, balenie 2,5kg kg 60
Hlboko zmrazené zemiakové krokety, balenie 2,5kg kg 30
Hlboko zmrazené americké zemiaky, balenie 2,5kg kg 30
Hlboko zmrazené plnené knedličky (jahodové, čučoriedkové, tvarohové...) kg 270
Hlboko zmrazené zemiakové šúľance kg 180
Hlboko zmrazené pirohy plnené zemiakovo bryndzovou náplňou kg 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávané komodity musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi.  Musia byť dodávané v zamrznutom stave, musia byť bez cudzieho zápachu a cudzej príchute.
Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ.
Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. V prípade, že dodávané položky budú balené v obale, musia byť označené v štátnom jazyku s min. údajmi (názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku) v súlade s Potravinovým kódexom SR, so Zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách a so Zákonom č. 119/2010 Z. z. o obaloch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite, v opakovaných dodávkach, vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia dodávaného tovaru na mieste dodania.
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve, ale bude dodávaný priebežne.
Cena musí zahŕňať všetky náklady spojené s opakovaným dodaním predmetu zákazky, vrátane obalov, nákladov súvisiacich s dodaním na miesto dodania, príp. ďalších nákladov. Cena musí zahŕňať aj predpokladané faktory, ktoré môžu mať vplyv na zvýšenie ceny počas platnosti zmluvy (zvýšenie cien vstupov, inflácia a pod.) Dodávateľ nie je oprávnený fakturovať žiadne ďalšie poplatky.
Odberateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluva predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky- podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Ceny budú uvedené za mernú jednotku bez DPH a s DPH. Podpísanú cenovú ponuku zašle Dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty (prípadne doručí poštou, alebo osobne).Zároveň požaduje uvádzať jednotkové ceny predmetu obstarávania uvedené s DPH na dve desatinné miesta.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť kópiu povolení o činnosti (zoznam podnikateľov) a potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača.
Doprava na miesto určenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky Potravinového kódexu SR na prepravu mrazených výrobkov.
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu. Neodôvodnená zmena ceny, alebo zmena ceny z iných dôvodov ako sú uvedené v tejto zmluve, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodávateľ je povinný pri súťaži brať do úvahy aktuálne podmienky na trhu rovnako ako aj ich ďalší vývoj.
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe objednávky a dodacieho listu. Na faktúre požadujeme uvádzať jednotkové ceny s DPH a celkovú cenu s DPH a požadujeme uvádzať všetky ceny tovaru zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu. Faktúra je splatná 30 dní (v prípade vzájomnej dohody do 60 dní) odo dňa jej vystavenia, prípadne doručenia predmetu zákazky.
Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar. Tovar musí byť dodaný nepoškodený, v zdravom a čerstvom stave, v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu v súlade s platnou legislatívou SR a EÚ.
Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky v zmysle Zákona č. 152/1995 o potravinách v znení nesk. predpisov, musí byť v súlade s Potravinovým kódexom a so Zákonom č. 119/2010 Z. z. o obaloch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení nesk. predpisov. Musí mať povinné označenie v štátnom jazyku SR. Musí mať uvedený viditeľný dátum výroby a najneskoršej spotreby (tam, kde je to predpísané), názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dát. spotreby, spôsob skladovania a zloženie výrobku. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Predmet obstarávania musí spĺňať požiadavky Vyhlášky MP SR č. 99/2012 o hlbokozmrazených potravinách, ktorá bola zmenená a doplnená vyhláškou MP SR č. 385/2016, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška MR SR č. 99/2012 Z. z. o hlbokozmrazených potravinách.
Dodanie tovaru sa bude uskutočňovať v pracovných dňoch, medzi 6:00 a 14:00 hod., ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Počty jednotlivých položiek môžu byť v závislosti od skutočných potrieb objednávateľa upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej ceny podľa čl. IV. Celková maximálna cena je uvedená v bode 4.1 (vrátane DPH), pričom pre objednávateľa nie je záväzné ju vyčerpať.
Dodávka a dovoz tovaru na miesto plnenia sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok, pričom je povolené aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých komodít počas uvedenej zmluvnej lehoty, prípadne zakúpenie ekvivalentného výrobku neuvedeného v položkách, ak u Objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% predpokladaného množstva.
Objednávky sa budú realizovať písomne, elektronicky alebo telefonicky. Množstvá v objednávkach budú vystavované podľa aktuálnej potreby verejného obstarávateľa. Množstvá sú len predpokladané, nie záväzné, závisia od počtu stravníkov.
Požaduje sa dodanie tovaru do 3 pracovných dní (resp. podľa vzájomnej dohody) po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom.
Obstarávateľ si v prípade opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Táto Rámcová dohoda nadobúda platnosť dňom jej uzavretia a účinnosť dňa 01.07.2023 za predpokladu jej zverejnenia v súlade s bodom 4.2 článku IV. Obchodných podmienok elektronického trhoviska uvedených v bode 5.1 tejto zmluvy a platí do 31.12.2023 alebo do vyčerpania maximálnej výšky zdrojov, na ktoré bola Rámcová dohoda uzatvorená, podľa toho, čo nastane skôr.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z..
V prípade pôvodu predmetu zákazky z krajín EÚ si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo vyžiadať predloženie dokladov preukazujúcich pôvod predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktoré je definované pri jednotlivých položkách predmetu zákazky. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanom rozsahu veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienky dodržania zazmluvnenej jednotkovej ceny.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dončova 6, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

6

1,00 celá zákazka

6 999,60

5 833,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.06.2023 14:35

23.06.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.06.2023 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 154
 35
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.06.2023 11:50 - Vstupná ponuka 6 999,60 € Cena s DPH
22.06.2023 21:19 - Najvýhodnejšia ponuka 6 998,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS