30796130
Špecializovaný trestný súd
Suvorovova 5/A, Pezinok, 90201, SVK
35748966
Ysselbach - ENVIMET Slovakia, s.r.o.
Wilsonova 4, Bratislava, 81107, SVK
Nákup a inštalácia röntgenového prehliadača batožín
röntgenová kontrola - inšpekčný systém na kontrolu batožiny
Tovar, Služba
1. Nákup a inštalácia röntgenového prehliadača batožín
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup, dodanie, inštalácia röntgenového prehliadača batožín štandardnej technickej úrovne na identifikáciu nebezpečných predmetov v batožine pri vstupe do objektu na mieste plnenia, nastavenie zariadenia na určenom stanovišti, uvedenie zariadenia do prevádzky, zaškolenie obsluhy, zabezpečenie predpísaných prehliadok a garancia bezplatnej opravy poruchy počas záručnej doby zariadenia - röntgenový inšpekčný systém na kontrolu zásielok, listov a batožín; |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Röntgenový inšpekčný systém (XIS) - röntgenový prehliadač na kontrolu zásielok, listov a batožín (ďalej len "zariadenie"); | KS | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Zariadenie (röntgenový prehliadač na kontrolu zásielok, listov a batožín) | Ekvivalent zariadenia napr. Rapiscan 618XR, HI-SCAN 6030di a pod. |
2. Rozmer detekčného tunela | min. 550 mm x min. 330 mm; |
3. Vonkajšie rozmery zariadenia vrátane príslušenstva | max. 3100 mm (dĺžka); max. 1200 mm (šírka); |
4. Garantovaná penetrácia (prienik) ocele | min. 27 mm |
5. Garantované rozlíšenie drôtu | min. 38 AWG |
6. Zaťaženie pásu | min. 100 kg po celej dĺžke |
7. predlžovacie káble pre umiestnenie ovládacích a zobrazovacích do 5 m od RTG zariadenia prvkov | do 5 m od RTG zariadenia |
8. Farebné rozlíšenie materiálových skupín | organických, anorganických a zmiešaných materiálov |
9. Možnosť zoomovania obrázkov | minimálne 16-násobné zväčšenie |
10. Prezentácia snímok | Č/B, farebne; |
11. Kapacita pamäte HDD pre ukladanie obrázkov | min. 250 GB |
12. Možnosť spätného prezerania a ukladania rtg. obrázkov, funkcia REVIEW min. posledných 8 snímok | áno |
13.Programovateľné klávesy (programovateľné prioritné tlačidlá) | možnosť priradiť na jedno tlačidlo kombináciu rôznych úprav obrazu (min. tri rôzne úpravy obrazu) |
14. Zobrazovanie dátumu, času, počítadlo batožín | áno |
15. Napájanie zariadenia el. energiou | štandardná el. sieť na 230 V |
16. Spoľahlivá prevádzka pri okolitých teplotách | od 0° do 40° C |
17. Príslušenstvo - ovládací pult, klávesnica, monitor | áno |
18. Potrebný hardvér a softvér, so zobrazovacím monitorom LCD | áno |
19. Zobrazovací monitor LCD s minimálnym rozlíšením 1280 x 1024 | farebný LCD; min. 17" |
20. Zariadenie musí byť vybavené gumo-olovenými závesmi na oboch koncoch dopravníka zariadenia, ktoré redukujú odrazené ionizujúce žiarenie pod 1μSv / h | áno |
21. Tlačidlo pre núdzové zastavenie | áno |
Názov |
1a). Miestom plnenia predmetu zmluvy, t.j. dodanie zariadenia - röntgenový inšpekčný systém na kontrolu zásielok, listov a batožín, inštalácia zariadenia, nastavenie a uvedenie zariadenia do prevádzky, zaškolenie obsluhy v počte min. 3 osôb, zabezpečenie bezplatných predpísaných prehliadok vyplývajúcich z platných legislatívnych predpisov a predpisov výrobcu a garancia bezplatnej opravy poruchy počas záručnej doby zariadenia je: budova Špecializovaného trestného súdu, Suvorovova 5/A, 902 01 Pezinok, (ďalej len "objekt objednávateľa"). |
1b). Termín dodania predmetu zmluvy: 30.09.2023. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje dodať zariadenie a zabezpečiť počas záručnej doby bezplatný výkon pravidelných kontrol v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov a príslušných technických noriem platných v SR a EÚ, ako aj predpismi stanovenými výrobcom, ktorými sa ustanovujú vlastnosti zariadenia a podmienky prevádzkovania tohto zariadenia. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodať novovyrobené a nepoužívané zariadenie. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať zariadenie vrátane jeho inštalácie na mieste plnenia a nastavenie zariadenia na určenom stanovišti (uvedenie do prevádzky). |
5. Dodávateľ dodá zariadenie aj vrátane nákladov, ktoré nie sú výslovne uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky´. |
6. Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa uvedenia zariadenia do riadnej prevádzky potvrdeného v preberacom protokole a vzťahuje sa ako na zariadenie, tak aj inštaláciu zariadenia. |
7. Bezplatný servis a bezplatné technické prehliadky v intervaloch stanovených výrobcom a legislatívnymi právnymi predpismi a normami platnými v SR a EÚ, vrátane bezplatného merania úniku ionizujúceho žiarenia v záručnej dobe. |
8. Bezplatné odstránenie poruchy v záručnej dobe maximálne do 2 pracovných dní od e-mailového nahlásenia. |
9. Zaškolenie obsluhy v počte min. 3 osôb do 2 pracovných dní od uvedenia zariadenia do riadnej prevádzky. |
10. Zariadenie musí spĺňať príslušné bezpečnostné, zdravotné a technické normy platné v SR a v EÚ; Únik röntgenového žiarenia zariadenia musí spĺňať všetky platné zákony a predpisy týkajúce sa zariadení emitujúcich röntgenové žiarenie; CE označovanie a smernice viažuce sa k takýmto zariadeniam musia byť súlade so smernicami 2004/108/EC, 2006/42/EC, 2006/95/EC, 2014/30/EU, 2014/35/EU. |
11. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní pred dodaním zariadenia predložiť objednávateľovi zoznam kontaktných osôb s uvedením telefonických a e-mailových kontaktov , ktoré budú súčinné pri dodaní zariadenia, zabezpečení technických prehliadok, servisov, opráv ako aj pri riešení problémov vzniknutých pri prevádzkovaní zariadenia. |
12. Objednávateľ do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy elektronicky e-mailom oznámi dodávateľovi zoznam kontaktných a oprávnených osôb, ktoré budú súčinné pri dodaní zariadenia a zabezpečení technickej služby (prehliadok, servisu, opráv) a prípadných problémov vzniknutých pri výkone technickej služby. |
13. V cenách plnenia zmluvy v EUR bez a s DPH musia byť’ zahrnuté všetky oprávnené náklady poskytovateľa súvisiace priamo či nepriamo s dodaním zariadenia, inštaláciou zariadenia, uvedením do prevádzky, zaškolením obsluhy v počte min. 3 osôb a poskytnutím technickej služby (prehliadok, servisu, opráv, odbornej prehliadky a odbornej skúšky zariadenia) vrátane dopravných nákladov alebo režijných nákladov v objekte objednávateľa. |
14. Dodávateľ berie na vedomie, že ak z jeho strany príde k akémukoľvek neodborného zásahu na zariadení, bude zodpovedný za škodu spôsobenú neodborným zásahom, a to v plnej výške. |
15. Dodávateľ je povinný pri výkone technickej služby (prehliadok, servisu, opráv) prostredníctvom ním určených osôb v objekte objednávateľa dodržiavať všeobecne záväzne právne predpisy, príslušné technické normy, interné vnútorné predpisy a riadiť sa pokynmi objednávateľa. |
16. Z vykonaných technických služieb (prehliadok, servisu, opráv) na zariadení dodávateľ vyhotoví písomne a ním potvrdené dvoje (2) paré príslušnej správy alebo dvoje (2) paré príslušného protokolu a jedno (1) paré servisno/montážného listu pre objednávateľa, ktoré bezodkladne po vykonaní tej - ktorej technickej služby zašle objednávateľovi na schválenie, alebo predloží na mieste oprávnenej osobe za objednávateľa. |
17. Oprávnená osoba za objednávateľa správu, protokol a servisno/montážny list na znak schválenia podpíše a výtlačky určené pre dodávateľa odovzdá dodávateľovi. |
18. Dodávateľ sa zaväzuje dodať zariadenie, u ktorého garantuje podporu (dostupnosť) softvéru a hardvéru min. 5 rokov odo dňa uvedenia do prevádzky. |
19. V nadväznosti na bod 13. dodávateľ do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy elektronicky zašle objednávateľovi značku, typ, parametre a fotografiu výrobku, cenu za jeden kus v EUR bez DPH, cenu za jeden kus v EUR s DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH a celkovú cenu v EUR s DPH a rozpočet po položkách jednotlivých nákladov spojených s kúpou, dodaním, montážou a uvedením zariadenia do prevádzky, zaškolením obsluhy. |
20. Každý výstup z kontroly (správa, protokol, servisno/montážny list a iné) musí obsahovať okrem zákonných náležitostí aj presné a podrobné vyšpecifikovanie nedostatkov a uvedenie možných spôsobov odstránenia závad a nedostatkov. Poskytovateľ berie na vedomie, že objednávateľ neposkytuje zálohové platby za výkon a poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
21. Nedodržanie rovnakých alebo vyšších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za podstatné porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
22. Na faktúre žiadame uviesť cenu za jeden kus v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH zahrňujúcu všetky jednotlivé položky spojené s plnením predmetu zmluvy. Súčasťou faktúry je odovzdanie dokumentácie k predmetu zmluvy, ako je dodací list, servisno/montážny list a zápis o odovzdaní/prevzatí a uvedení zariadenia do prevádzky potvrdený objednávateľom - kontaktnou osobou atď. |
23. Dodávateľ je povinný odovzdať spolu s tovarom objednávateľovi dodací list a všetky doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru. Požaduje sa predložiť dokumentáciu v ktorej bude uvedený výrobca, výrobné číslo a dátum výroby zariadenia. |
24. Úhrada za poskytnuté plnenie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe doručenej riadnej faktúry s lehotou splatnosti 30 (tridsať) dní od dňa doručenia faktúry objednávateľovi do sídla uvedeného v záhlaví tejto zmluvy. Faktúru je dodávateľ oprávnený vystaviť po prevzatí zariadenia, t.j. po podpísaní preberacieho protokolu. |
25. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 Zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to: označenie objednávateľa a poskytovateľa, sídlo, IČO, splatnosť a podpis kompetentnej osoby. |
26 . K ukončeniu zmluvy dôjde uplynutím lehoty, na ktorú sa zmluva uzatvára alebo: - písomným odstúpením od zmluvy na základe podstatného porušenia zmluvných podmienok spôsobených dodávateľom/poskytovateľom, resp. jeho zamestnancami alebo subdodávateľmi, - na základe písomnej dohody zmluvných strán a to k stanovenému dňu uvedenému v dohode, inak nasledujúcim dňom po uzatvorení dohody o ukončení zmluvy, |
27. Za podstatné porušenie predmetu zmluvy zo strany dodávateľa/poskytovateľa sa považuje aj : nenastúpenie zamestnanca poskytovateľa na dohodnutý výkon technickej služby, resp. nastúpenie do služby pod vplyvom alkoholu alebo iných omamných látok, porušenie všeobecne záväzných právnych predpisov a interných požiarnych a bezpečnostných predpisov objednávateľa, nedodržanie stanovených lehôt pri výkone technickej služby. V takom prípade je objednávateľ oprávnený odstrániť závady alebo zabezpečiť výkon technickej služby u inej organizácie na náklady dodávateľa. |
28. Zmluva nadobúda platnosť dňom jej uzavretia a účinnosť za podmienok definovaných v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. |
Suvorovova 5 /A, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
30.06.2023 14:00 — 30.09.2023 14:00
1,00 celok
60 000,00
60 000,00
Objednávateľ požaduje splnenie predmetu zákazky v časti "Osobitné požiadavky na plnenie"
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.06.2023 13:40
22.06.2023 14:00
22.06.2023 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.06.2023 12:54 - Vstupná ponuka | 54 000,00 | € | Cena s DPH |
22.06.2023 13:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 53 900,04 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: