30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
45329478
ŠTÝL EU s.r.o.
Vyšný Kazimír 23, Vyšný Kazimír, 09409, SVK
Opravy a údržba čerpadiel, kompresorov a príslušenstva
kompresor
Služba, Tovar
|
1. Oprava kompresora
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Obsah údržby a servisu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| KOMPRESOR PIESTOVÝ PKS 17/150 | ks | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Obsah údržby a servisu | - výmena tlakového spínača a regulačného ventilu |
| Obsah údržby a servisu | - výmena kompresorového oleja, |
| Obsah údržby a servisu | - výmena vzduchového filtra |
| Názov |
| Miesta plnenia: Nemšová |
| Požaduje sa kontaktovať objednávateľa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy a dohodnúť podmienky plnenia zmluvy |
| Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa. |
| Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách. |
| Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa. |
| Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu. |
| Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa. |
| Servis vykonať v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 13:00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou |
| Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy |
| Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady. |
| Úkony požadujeme vykonať firmou autorizovanou výrobcom |
| Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy. |
Slovenskej Armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
26.06.2023 08:00 — 31.08.2023 13:00
1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)
867,60
723,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.06.2023 12:40
22.06.2023 13:00
22.06.2023 13:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 19.06.2023 13:37 - Vstupná ponuka | 867,60 | € | Cena s DPH |
| 21.06.2023 15:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 867,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: