30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
43581234
Mgr. Zuzana Kukučová
Trnávka 1376, Horná Súča, 91333, SVK
Kytice a vence
veniec umelý
Tovar, Služba
1. Veniec umelý
|
|
---|---|
Funkcia |
Veniec umelý je určený pre vykonávanie pietnych aktov a pohrebov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
veniec č.1 - kruh so stuhou - dekor trikolóra | ks | 30 | ||
veniec č.2 - kruh červené maky so stuhou - dekor trikolóra | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
veniec č.1 | kombinácia umelej čečiny, umelých bielych ačervených kvetov stuha vofarbe trikolóry |
veniec č.1 | kruh s priemerom 70-80 cm, plný veniec (nie v strede dutý) |
veniec č.2 | kombinácia umelej čečiny, umelých červených makov adoplnkov stuha vofarbe slovenskej trikolóry |
veniec č.2 | kruh s priemerom 70-80 cm, plný veniec (nie v strede dutý) |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa, aby dodávaný tovar, ktorý je predmetom tejto kúpnej zmluvy bol nový, nepoužitý |
Objednávateľ požaduje predložiť presnú špecifikáciu dodávaného tovaru vrátane rozpisu ceny po položkách do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom. |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Dodanie nového, nepoužívaného tovaru, zabaleného v originálnom obale od výrobcu neporušené, nepoškodené. |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy . |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie, požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, - objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
71.prpv, Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
30.06.2023 11:43 — 29.12.2023 11:43
1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára
2 207,00
1 839,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.06.2023 11:45
22.06.2023 12:00
22.06.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.06.2023 11:50 - Vstupná ponuka | 2 206,99 | € | Cena s DPH |
22.06.2023 11:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 100,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: