• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.07.2023 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2023 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2023 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2023 14:05

Detail zákazky Z20236138

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.07.2023 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2023 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2023 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2023 14:05

Základné údaje

Z20236138

OF-274186

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8081710

Objednávateľ

00166073

Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky

Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK

Dodávateľ

36831221

Aliter Technologies, a.s.

Turčianska 16, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podpora a údržba HW pre Informačný systém Elektronický súdny spis

Technická podpora, maintenance, HW

  • 71356300-1 - Technická podpora
  • 72100000-6 - Hardvérové konzultačné služby (poradenstvo)
  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 72251000-9 - Odstraňovanie porúch

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Podpora a údržba HW
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie podpory a údržby HW (hardvérových produktov) Informačného systému Elektronický súdny spis pre Ministerstvo spravodlivosti SR na 2 roky s podporou 24x7 a s garantovanou opravou do 24 hodín v zmysle podmienok „Post Standard Support“, dostupných na https://www.dell.com/learn/sk/sk/rc1078561/legal_docs/post-standard-support-sk.pdf.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č. 1: DELL POWEREDGE R620 ks 20
Položka č. 2: DELL POWERVAULT MD3620F ks 7
Položka č. 3: DELL POWER VAULT MD1200 ks 8
Položka č. 4: DELL POWER VAULT MD3820f ks 1
Položka č. 5: DELL POWER VAULT MD1220 ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka č. 1: DELL POWEREDGE R620 479JS12; HK9JS12; 8G9JS12; CD9JS12; 2K9JS12; 7F9JS12; 3J9JS12; D89JS12; 8C9JS12; 6H9JS12; DH9JS12; JF9JS12; J99JS12; JD9JS12; GG9JS12; B59JS12; 5B9JS12; 9K9JS12; 799JS12; C69JS12
Položka č. 2: DELL POWERVAULT MD3620F HCPPW02; CCPVW02; GCPPW02; JCPNW02; FCPPW02; 4DPVW02; 2DPXW02;
Položka č. 3: DELL POWER VAULT MD1200 G7KVW02; 4BPR992; 4BNP992; 4B3L992; 491L992; 499Q992; 48PP992; 492T992
Položka č. 4: DELL POWER VAULT MD3820f 4BMR992
Položka č. 5: DELL POWER VAULT MD1220 GV04MM2; GTZ9MM2; GTZ7MM2; GTY7MM2; GTZ5MM2; GTY5MM2; GTZ3MM2, GTX5MM2
PREDMETOM HARDVÉROVEJ PODPORY A ÚDRŽBY JE NASLEDOVNÉ:
1. Telefonická podpora pri riešení a diagnostike hardvérových problémov. Hardvérové problémy sú nahlasované poskytovateľovi telefonicky alebo mailom počas servisného pokrytia podľa bodu 4 tejto špecifikácie.
2. Údržba a podpora HW na mieste plnenia. Miesto plnenia predmetnej zákazky je nasledovné: Krajský súd v Bratislave, Záhradnícka 10, 814 90 Bratislava; Datacentrum Bratislava, Kopčianska 92/D, 851 01 Bratislava; Krajský súd Trnava, Vajanského 2/A, 918 70 Trnava; Krajský súd Trenčín, Nám. Sv. Anny č. 28, 911 50 Trenčín; Krajský súd Nitra, Štúrova 9, 949 68 Nitra; Krajský súd Žilina, Orolská 3, 01 001 Žilina; Krajský súd Banská Bystrica, Skuteckého 7, 974 87 Banská Bystrica; Krajský súd Prešov, Hlavná 22 , 080 01 Prešov; Krajský súd Košice, Štúrova 29,  041 51 Košice
3. Poskytovateľ poskytne nástroje a materiál, potrebný k udržiavaniu HW v dobrých prevádzkových podmienkach prostredníctvom nutnej výmeny alebo opravy komponentov.
4. Servisné pokrytie – 24x7, Servisné pokrytie špecifikuje dobu počas ktorej sú tieto služby k dispozícii.
5. Doba odozvy – Poskytovateľ potvrdí zaregistrovanie nahláseného hardvérového problému najneskôr do 4 (štyroch) hodín od nahlásenia hardvérového problému podľa bodu 1 tejto špecifikácie. Poskytovateľ vykoná servisný zásah s garantovanou opravou do 24 h od potvrdenia registrácie problému podľa predchádzajúcej vety.
6. Servisný zásah na účely tejto špecifikácie predstavuje odstránenie hardvérového problému, teda uvedenie HW do funkčného stavu (obnovenie fungovania HW, resp. obnovenie jeho funkcionality), alebo so súhlasom Objednávateľa servisný zásah na účely tejto špecifikácie predstavuje i dosiahnutie primeraného pokroku.
7. Riadenie eskalácie – koordinácia eskalácie problémov. Možnosť eskalovať nahlásenie problému na vyššiu úroveň v prípade nedodržania lehoty podľa bodu 5 tejto špecifikácie.
8. Prístup do elektronických a internetových nástrojov a služieb týkajúcich sa HW, ako sú aktualizácie firmvéru a proaktívne upozorňovacie služby.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek náklady Poskytovateľa súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky, vrátane akýchkoľvek nákladov na dopravu, montáž, balenie, odstránenie odpadov a poplatkov za znovu pridanie položky pod podporu výrobcu HW (ak je pri niektorých položkách/HW nutné takýto poplatok zaplatiť.
2. Poskytovateľ je povinný do 7 (siedmich) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi certifikát výrobcu HW o poskytnutí podpory HW, z ktorého bude zrejmá doba, počas ktorej je poskytovaná podpora HW podľa tejto zmluvy. Objednávateľ je povinný poskytnuté plnenie podľa predchádzajúcej vety potvrdiť do 7 (siedmich) dní od predloženia certifikátu, čím sa považuje plnenie podľa tejto zmluvy za poskytnuté.
3. Platnosť a aktuálny stav podpory pre konkrétne sériové číslo HW musí byť preukázateľný a overiteľný priamo u výrobcu HW. V prípade, ak niektorý servisovaný komponent (HW) nespadá pod garanciu výrobcu, resp. nie je možné overiť platnosť a aktuálny stav podpory podľa predchádzajúcej vety, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy.
4. Poskytovateľ je zároveň povinný zabezpečiť vlastné klientske pracovisko na nahlasovanie servisných požiadaviek, ktoré je prevádzkované nepretržite v režime 24/7.
5. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho subdodávatelia v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) bod 7. zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 315/2016 Z. z.") alebo § 2 ods. 5 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorým v súvislosti s touto zmluvou vznikla povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. (ďalej len "RPVS") boli riadne,
včas a po celú dobu trvania zmluvy zapísaní do RPVS. S výnimkou prípadov, kedy je zápis subdodávateľa do RPVS podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy v zmysle OPET, sa porušenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety, považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade ak Objednávateľ od zmluvy neodstúpi, má voči Dodávateľovi právo na zmluvnú pokutu vo výške 1 % (jedno percento) z celkovej ceny s DPH.
6. Ak vzniknú dôvody pre odstúpenie od zmluvy podľa § 15 ods. 1 zákona č. 315/2016 Z. z. a k odstúpeniu od zmluvy Objednávateľom nedôjde, má Objednávateľ právo na zmluvnú pokutu od Poskytovateľa vo výške 5 % (päť percent) z celkovej ceny s DPH.
7. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 3 a 5 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka služby, ktorá nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

15.07.2023 00:00 — 14.07.2025 00:00

1,00 celok

117 597,23

97 997,69

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.07.2023 10:23

10.07.2023 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.07.2023 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 641
 38
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.07.2023 12:00 - Vstupná ponuka 117 579,60 € Cena s DPH
07.07.2023 15:26 - Najvýhodnejšia ponuka 115 893,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS