• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2023 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2023 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2023 11:30

Detail zákazky Z20236137

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2023 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2023 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2023 11:30

Základné údaje

Z20236137

OF-274419

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8037309

Objednávateľ

35971126

Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK

Dodávateľ

35908076

VICOM s.r.o.

Mlynské Nivy 70, Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a hygienické potreby

čistiace potreby, hygienické potreby

  • 39830000-9 - Čistiace výrobky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a hygienické potreby
Funkcia
Čistiace a hygienické potreby pre účely zdravotníckeho zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Čistiaci prášok určený na drezy, umývadlá, riad a príbor. Jemný prášok, ktorý účinne odstraňuje fľaky, mastnotu a vodný kameň. Nezanecháva šmuhy, je vhodný aj na pripáleniny. Hmotnosť min. 500g (napr. GOLD WIX alebo ekvivalent v požadovanej kvalite) ks 370
Čistiaci tekutý prášok. Odstraňuje mastnotu, hrubé nečistoty, usadenú špinu a pripáleniny. Pre použitie na povrchy z hliníku, smaltu, kovu, sklokeramiky, nerezu, mramoru, keramiky, plastu, laminátu, PVC. Svieža parfumácia. Objem min. 700g/500 ml, GOLD DIX tekutý prášok ks 440
Tekutý čistiaci prostriedok na hrdzu a vodný kameň, čistí keramické povrchy a povrchy z nehrdzavejúcej ocele do vysokého lesku bez poškriabania. Spoľahlivo odstráni usadeniny močového a vodného kameňa, zanecháva povrch bez choroboplodných zárodkov. Zloženie: 5 – 15 % neiónogénne tenzidy, kyselina fosforečná maximálne 24,5 %. Biodegradabilita 90 %. Objem min. 750 ml, Pulirapid ks 980
Čistiaci tekutý prostriedok na toalety - prostriedok na čistenie toaletných mís so schopnosťou ničiť baktérie a vírusy. Odstraňuje škvrny a bráni hromadeniu vodného kameňa v toalete. Účinne odstraňuje zápach v toalete, príjemná vôňa. Objem min. 750 ml, Domestos ks 550
Osviežovač vzduchu, mix sviežich vôní. Objem min. 300 ml ks 1200
Tekutý prípravok v spreji s rozprašovačom proti plesniam, hubám, lišajníkom a kvasinkám. Vhodný na sklo, plasty, steny, omietky, keramiku, plasty, gumu, nerez. Objem min. 500 ml, Savo proti plesni sprej ks 15
Dezinfekčný tekutý prípravok určený na dezinfekciu vody, podláh, kuchýň, sanitárnych predmetov, hračiek a ďalších umývateľných povrchov, likviduje vírusy, baktérie, riasy a mikroskopické huby, odstraňuje pachy, bieli textílie. Objem min. 1,2 l, Savo originál ks 670
Čistiaci prostriedok s rozprašovačom s antistatickým účinkom na čistenie a leštenie sklenených a hladkých umývateľných plôch ako sklo, zrkadlá a TV obrazovky, zabezpečuje vysoký lesk bez šmúh. Zloženie: < 5 % aniónové povrchovo aktívne látky, parfum, konzervačné prostriedky, benzisothiazolinone, methylisothiazolinone, osviežujúca vôňa. Objem min. 500 ml, Clin ks 305
Ocot 8 % na dezinfekciu. Objem: 1 l ks 120
Rozpúšťač vodného kameňa pre kávovary a kanvice. Hmotnosť min. 100 g (napr. Luxon na vodný kameň ekvivalent v požadovanej kvalite) ks 50
Čistiaci prostriedok tekutý na riad odstraňujúci mastnotu riadu, koncentrovaný. Zloženie: 5-15% aniónové povrchovo aktívne látky; <5% neiónové povrchovo aktívne látky; Methylisothiazolinone, Phenoxyethanol, parfumy, Geraniol. Vysoká odmastňovacia schopnosť i v studenej vode, bohatá a jemná pena, príjemná vôňa. Šetrný k pokožke rúk. Objem min. 900 ml, Jar ks 3015
Soľ na zmäkčenie vody. Soľ musí byť ľahko rozpustná, zmäkčuje vodu, ochrana umývačky riadu pred usadzovaním vodného kameňa. Hmotnosť min. 1,5 kg (napr. Finish soľ do umývačky riadu alebo ekvivalent v požadovanej kvalite) ks 170
Profesionálna abrazívna tekutá umývacia pasta s vysokou čistiacou schopnosťou, rýchlo a do hĺbky čistí pokožku rúk. Ľahko odstraňuje tuky, oleje, sadze, mastnú špinu, atramenty, živice a ďalšie odolné nečistoty. Hmotnosť min. 450 g, Solvina Pro Abraziv tekutá ks 90
Mydlo tekuté s neutrálnym pH, šetrné k pokožke rúk, nevysušuje a nedráždi pokožku. Objem min. 5 l ks 70
Mydlo toaletné tuhé, s aktívnou antibakteriálnou zložkou pre dôkladnú hygienu a ochranu rúk pred baktériami, nevysušuje a nedráždi pokožku. Hmotnosť min. 100 g ks 380
Krém na holenie v tube s glycerínom na všetky typy pleti. Objem min. 75 g Barbus klasik ks 60
Ochranný pracovný krém na ruky, premasťujúci, zabezpečuje ochranu a regeneráciu pokožky. Udržuje prirodzenú ochrannú vrstvu na koži, dodáva jej pružnosť a pevnosť. Neobsahuje konzervačné látky či alergény. Objem min. 100 ml (napr. Indulona profi modrá alebo ekvivalent v požadovanej kvalite) ks 1700
Čistiaci prostriedok na detské fľaše a cumle. Prípravok určený špeciálne na čistenie a umývanie výrobkov pre deti (dojčenské fľaše a náustky). Odstráni zvyšky mlieka, dojčenskej výživy, kaše a džúsu. Objem min. 500 ml (napr. NUK alebo ekvivalent v požadovanej kvalite) ks 35
Šampón pre deti 0+ vhodný pre citlivú detskú pokožku hlavy, bez parafínov, parabénov, sulfátov, éterických olejov, alkoholu, farbív, parfum bez alergénov, nedráždi a neštípe detskú pokožku. Objem min. 400 ml (napr. Bupi šampón alebo ekvivalent v požadovanej kvalite) ks 15
Sprchový gél pre deti 0+ vhodný pre citlivú detskú pokožku hlavy, bez parafínov, parabénov, sulfátov, éterických olejov, alkoholu, farbív, parfum bez alergénov, nedráždi a neštípe detskú pokožku. Objem min. 400 ml (napr. Bupi sprchový gél alebo ekvivalent v požadovanej kvalite) ks 15
Olej detský určený k ošetrovaniu jemnej pokožky kojencov. Objem min: 50 ml (napr. detský olej Aviril s azulénom alebo ekvivalent v požadovanej kvalite) ks 50
Tyčinky do uší vatové, pre každodennú hygienu a ošetrovanie. 1 balenie = min. 200 ks tyčiniek bal 130
Bavlnený návlek na mop kapsový, uzlový, 400 mm, pranie pri 90 °C, časté pranie min. 200x ks 100
Bavlnený návlek na mop kapsový, uzlový, 500 mm, pranie pri 90 °C, časté pranie min. 200x ks 150
Hubka na riad tvarovaná s drôtenkou - abrazívnou vrstvou, 9x7x4,5 cm ks 1500
Hubka na riad s drôtenkou, 8x5,5x2,5 cm. Balenie = 10 ks hubiek bal 320
Handra umývacia univerzálna mimoriadne savá na suché aj mokré umývanie, citlivá k povrchom 38x34 cm 110 gr/m2, Balenie = 5 ks bal 1300
Handra na umývanie podláh. Svetlá vysoko savá tkaná látka. 160 g min. 60x70 cm (napr. handra CEDRIC 60x70 cm alebo ekvivalent v požadovanej kvalite) ks 130
Utierka univerzálna 90 g/m2, mimoriadne savá, univerzálna, na suché aj mokré utieranie, citlivá k povrchom. 1 balenie = 3 ks utierok (napr. utierka CEDRIC alebo ekvivalent v požadovanej kvalite) bal 340
Prachovka froté min. 30x30 cm ks 360
Utierka z mikrovlákna ŠVÉDSKA 40x40 cm 235 g/m2 ks 140
Hyg. kefka na ruky - žehlička, syntetické vlákna a plastové telo s rúčkou, dĺžka kefky 10 cm, dĺžka vlasu 1,5 cm šírka kefky 3 cm ks 750
Hyg. drôtenka nerezová špirálová určená na očistenie silne znečisteného riadu, prípadne aj iných povrchov, 1 balenie = 3 ks drôteniek bal 1500
Rukavice gumenné dĺžka 300 mm, rôzne veľkosti, pracovné rukavice latexové, velúrová úprava vnútorného povrchu, protišmyková štruktúra pár 25
Jednorazový holiaci strojček s dvoma čepieľkami. 1 balenie = min. 12 ks bal 170
WC nádobka s kefou bielej farby (napr. RONDO CEDRIC alebo ekvivalent) ks 50
Kefka na detské fľaše a cumlíky. Väčšia kefka má špongiu, umožňuje dôkladne vyčistiť vnútro fliaš a cumlíkov pred ich dezinfekciou. Štetiny, ktoré nepoškriabu povrch ks 20
Kefa na fľaše 1l priemer štetín min. 50mm s uškom na zavesenie. Štetiny, ktoré nepoškriabu povrch ks 15
Alobal, min. návin 10 m/rolka x 29 cm , min. 10 mic. hliníková fólia k baleniu potravín rolka 120
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa dodať nový, nepoužívaný tovar.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dohodnuté zmluvné obdobie - 12 mesiacov, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, dodávateľ zabezpečí kompletné služby súvisiace s dodaním tovaru (t.j. najmä jeho vyloženie na miesto určenia výlučne vlastnými technickými a personálnymi kapacitami). Uvedené služby musia byť započítané v jednotkovej cene tovaru ponúkaného dodávateľom.
Objednávateľ potvrdzuje dodávku na preberacom (dodacom) protokole.
Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov.
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov.
Platba: bezhotovostným platobným stykom.
Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. Dodávateľ je povinný uviesť na faktúre číslo objednávky objednávateľa.
Objednávateľ požaduje do 1 pracovného dňa predložiť (elektronicky) Objednávateľovi podrobný rozpočet v položkovitej špecifikácii, v ktorej bude presný názov produktov, na základe ktorých bude predmet zákazky jasne identifikovateľný. Predložený rozpočet musí obsahovať obchodné názvy jednotlivých produktov (značka, typ, výrobca, objem/rozmer), jednotkovú a celkovú cenu (bez DPH, s DPH) a počet ks v kartóne/balení.
Dodávateľ predloží karty bezpečnostných údajov chemických látok a prípravkov (ak je relevantné). KBÚ musí byť oficiálna od výrobcu a v slovenskom jazyku.
Ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, oznámi dodávateľovi výsledok posúdenia predmetu zákazky. Dodávateľ je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou.
Ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky v zmysle OF, oznámi dodávateľovi neakceptovanie jeho plnenia zmluvy a odstúpi od zmluvy v zmysle OPEP.
Uvedené množstvá nie sú pre obstarávateľskú organizáciu záväzné a budú sa konkretizovať podľa individuálnych objednávok – v závislosti od potrieb.
Dodávateľ berie na vedomie skutočnosť, že nie je oprávnený požadovať od objednávateľa odobratie celého predpokladaného množstva tovaru. Neodobratie predpokladaného množstva tovaru objednávateľom v celom rozsahu nezakladá právo dodávateľa uplatniť voči objednávateľovi z tohto titulu náhradu škody a/alebo právo na odstúpenie od tejto rámcovej dohody.
Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých častiach, a to na základe písomných čiastkových výziev (ďalej len "objednávka") objednávateľa s periodicitou a v minimálnych objemoch podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb a v súlade s požiadavkami objednávateľa uvedenými v prílohe objednávky. Tovar sa špecifikuje priamo v objednávke alebo v prílohe objednávky. V objednávke bude vždy uvedená oprávnená osoba objednávateľa pre prevzatie tovaru.
Objednávateľ bude zasielať objednávky elektronicky na e-mail, ktorý dodávateľ uviedie a Dodávateľ potvrdí príjem objednávky písomne a to zaslaním spätného potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi na rovnakú e-mailovú adresu, z ktorej bola zaslaná objednávka.
Dodávateľ je povinný oprávnenej osobe objednávateľa oznámiť deň a predpokladaný čas dodania tovaru na miesto plnenia vopred mailovo a to najneskôr 1 pracovný deň pred predpokladaným dňom doručenia predmetu zákazky. Objednávateľ si zároveň vyhradzuje právo zmeny termínu uvedeného dodávateľom po odsúhlasení dodávateľom.
Lehota dodania, v rámci ktorej je dodávateľ povinný dodať tovar, je do 3 pracovných dní odo dňa prijatia záväznej objednávky. Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 13:00 hod.
Dodací list musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky, číslo rámcovej dohody, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka a údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený).
Dodávateľ je povinný zabaliť objednaný počet kusov tovaru zabaleného v originálnom balení od výrobcu a zabezpečiť proti poškodeniu pri preprave, manipulácií a uskladnení a musí zabezpečiť účinnú ochranu tovaru voči akémukoľvek znehodnoteniu. Dodávateľ je povinný na prepravnom obale uviesť označenie dodávateľa tovaru a dátum balenia.
Tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a musí vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platným na území Slovenskej republiky. Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa kedykoľvek, počas trvania zmluvného vzťahu doklady, ktorými dodávateľ preukáže splnenie uvedenej požiadavky.
Dodávateľ zodpovedá za to, že ním ponúkaný tovar spĺňa príslušné kvalitatívne a enviromentálne parametre podľa platných právnych predpisov a noriem. Dodávateľ je počas celého obdobia platnosti rámcovej dohody na požiadane objednávateľa povinný preukázať, že prísady všetkých dodávaných tovarov spĺňajú podmienky biodegradovateľnosti (biologickej odbúrateľnosti) podľa nariadenia EK č. 648/2004 o detergentoch.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve, roztriedený a zabalený podľa požiadaviek objednávateľa. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar.
Zmluvná cena tovaru musí v sebe zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru najmä: náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady za vzorky, dovozné clá, dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku tovaru v mieste dodania objednávateľa, náklady na služby súvisiace s rozdelením a zabalením objednaného tovaru v počte podľa objednávok tvoriacich celkovú objednávku objednávateľa,ako aj označovaním balíkov čiarovým kódom EAN a primeraný zisk.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, ktorým to vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. účinného od 1. februára 2017 zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní.
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ:
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou., alebo môže od zmluvy odstúpiť.
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať zapodstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ:
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPEP z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, 3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Pri komunikácii bude objednávateľ postupovať v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu.
Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Dodávateľ je povinný podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) dodržiavať mlčanlivosť o osobných údajoch, ako aj o všetkých skutočnostiach o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní činností vyplývajúcich z uzatvorenej kúpnej zmluvy. Zároveň je povinný o tejto povinnosti preukázateľne poučiť aj svojich zamestnancov.
Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien): - údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru, zmena názvu tovaru, zmena výrobcu tovaru, zmena kvality tovaru a i.), V prípade nevyhnutnosti zmien v dodávok, je okrem povinnosti oznámenia  Objednávateľovi povinnosť aj doručiť Objednávateľovi vzorky na odsúhlasenie Objednávateľom.
Objednávateľ požaduje dodržanie rovnakej kvality, rozmerov, technickej špecifikácie tovarov, objemu/rozmeru, ktorá bola požadovaná v špecifikácii po celú dobu trvania rámcovej dohody.
V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, je objednávateľ oprávnený v lehote do 3 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety. Všetky vzniknuté náklady spojené s reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ.
V prípade, ak sa zmluvné strany nedohodnú na spoločnom návrhu riešenia reklamácie, či ďalšieho postupu, objednávateľ si vyhradzuje právo zmluvu vypovedať s výpovednou dobou 1 mesiac. Výpovedná doba začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede a skončí sa uplynutím posledného dňa príslušného kalendárneho mesiaca.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

20 488,10

20 488,10

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.06.2023 08:44

27.06.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.06.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 293
 115
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.06.2023 14:07 - Vstupná ponuka 20 488,00 € Cena bez DPH
26.06.2023 18:04 - Najvýhodnejšia ponuka 20 487,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS