30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46736646
M.K. production, s.r.o.
Palárikova 290/15, Senica, 90501, SVK
Grafický kurz
Grafický kurz
Služba
|
1. Kurz “Videotvorba Adobe Premiere Pro”
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kurz videotvorby v editovacom programe Adobe Premiere Pro je zameraný na predstavenie používateľského prostredia, nástrojov a funkcií tohto programu a na získanie základných kompetencií práce v tomto programe. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Trvanie kurzu | deň | 1 | ||
| Počet osôb | osoba | 6 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Práca s video efektami, prechodmi | Áno |
| Tvorba dynamických tituliek | Áno |
| Organizácia projektu, tvorba a strih, práca s časovou osou | Áno |
| Import a export súborov | Áno |
| Aplikácia šablón, LUTov na projekty | Áno |
| Práca s farbami v kontexte projektu | Áno |
| Práca s viacerými vrstvami na časovej osi | Áno |
| Kurz v slovenskom jazyku | Áno |
| Kurz prezenčnou formou | Áno |
| Názov |
| Poskytovateľ sa zaväzuje po ukončení kurzu vyhotoviť Protokol o absolvovaní kurzu (ďalej len „protokol“), ktorý potvrdia obidve zmluvné strany svojim podpisom. Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim splnenie záväzku poskytovateľa, ktoré spočíva v riadnom ukončení príslušného kurzu objednávateľom. |
| Miestom plnenia kurzu je miesto stanovené dodávateľom. |
| Požaduje sa aby dodávateľ v cene kurzu zabezpečil (príp. zapožičal, prenajal) priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu. |
| Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
| Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena bude zahŕňať náklady spojené s vykonaním kurzu (vrátane všetkých poplatkov). |
| Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom. |
| Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
| Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
| Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi. |
| Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
| Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
| Objednávateľ nie je platiteľom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH. |
Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
30.06.2023 10:00 — 31.10.2023 14:00
1,00 zákazka
2 950,00
2 451,33
Podľa opisného formulára
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.06.2023 11:00
27.06.2023 14:00
27.06.2023 14:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 20.06.2023 13:58 - Vstupná ponuka | 1 252,80 | € | Cena s DPH |
| 22.06.2023 13:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 080,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: