30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31421652
TRACO Computers s.r.o.
Kukučínova 3, Piešťany, 92101, SVK
Kurz mediálnej komunikácie
Kurz mediálnej komunikácie
Služba
1. Kurz “Mindworx academy – Complete Masterclass” alebo ekvivalentný
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompletný kurz zameraný na komunikáciu, mediálnu tvorbu, psychológiu konzumentov a behaviorálnu ekonomiku. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Trvanie kurzu | deň | 2 | ||
Počet osôb | osoba | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Doživotný prístup ku kurzovým materiálom | Áno |
Zabezpečenie certifikovaného kurzu | Áno |
Lekcie prostredníctvom videonahrávok | Áno |
Vzdelávanie s využitím eBook materiálu | Áno |
Prístupnosť vzdelávacích materiálov formou “case studies” | Áno |
Prítomnosť ADAPT frameworku | Áno |
Kurz v anglickom jazyku | Áno |
Varianta kurzu “Complete Masterclass” | Áno |
Názov |
Poskytovateľ sa zaväzuje po ukončení kurzu vyhotoviť Protokol o absolvovaní kurzu (ďalej len „protokol“), ktorý potvrdia obidve zmluvné strany svojim podpisom. Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim splnenie záväzku poskytovateľa, ktoré spočíva v riadnom ukončení príslušného kurzu objednávateľom. |
Miestom plnenia kurzu je miesto stanovené dodávateľom. |
Požaduje sa aby dodávateľ v cene kurzu zabezpečil (príp. zapožičal, prenajal) priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu. |
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena bude zahŕňať náklady spojené s vykonaním kurzu (vrátane všetkých poplatkov). |
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom. |
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi. |
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH. |
Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
30.06.2023 08:00 — 31.10.2023 14:00
1,00 zákazka
1 500,00
1 100,00
Podľa opisného formulára
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.06.2023 11:10
27.06.2023 09:00
27.06.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.06.2023 08:24 - Vstupná ponuka | 1 500,00 | € | Cena s DPH |
21.06.2023 08:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: