• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2023 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    28.06.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.06.2023 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2023 10:15

Detail zákazky Z20236114

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2023 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    28.06.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.06.2023 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2023 10:15

Základné údaje

Z20236114

OF-274312

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8043829

Objednávateľ

00161594

Stredná priemyselná škola Považská Bystrica

Ul. slovenských partizánov 1132/52, Považská Bystrica, 01701, SVK

Dodávateľ

47966947

ABAmet, s.r.o.

Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Šatňové skrinky pre študentov SPŠ Považská Bystrica

šatňové skrinky, šatňa, kovové skrine

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39143121-0 - Šatníky
  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 39141300-5 - Skrine
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 4-dverová kovová šatňová skrinka pre študentov strednej školy.
Funkcia
Jedná sa o  4-dverové kovové šatňové skrine pre študentov strednej školy. Spolu sa bude jednať o 80 kusov 4-dverových kovových šatňových skriniek. Každá skriňa bude pre štyroch študentov. Celkovo sa bude jednať o 320 šatňových skriniek pre študentov strednej školy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
4-dverová šatňová skrinka kus 80
Rozmer 4-dverovej šatňovej skrine - výška cm. 180
Rozmer 4-dverovej šatňovej skrine - šírka cm. 120
Rozmer 4-dverovej šatňovej skrine - hĺbka cm. 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
4-dverová kovová šatňová skrinka s hrúbkou plechu minimálne 0,6 mm. áno
Povrchová úprava skrinky - prášková farba s vysokou chemickou odolnosťou. áno
Farebné prevedenie  - korpus skrinky - slonová kosť svetlá (RAL 1015). áno
Farebné prevedenie - dvierka skrinky - 20 kusov šatňová skrinka zinková žltá (RAL 1018); 20 kusov šatňová skrinka pastelová oranžová (RAL 2003); 20 kusov šatňová skrinka pastelová modrá (RAL 5024); 20 kusov šatňová skrinka žltozelená (RAL 6018). áno
Uzamykateľná skrinka s cylindrickým zámkom s 2 kľúčmi od každej skrinky. áno
Vodorovná polička na odkladanie vecí v hornej časti skrine. áno
Vešiaková tyč s 2 háčikmi na odev. áno
V spodnej časti skrinky bude polička na odkladanie vecí. áno
Dole v skrinke bude umiestnená vyberateľná podložka pod obuv. áno
Skrinka bude mať integrovaný sokel z dôvodu jej stability. áno
Skrinka bude mať v spodnej aj vo vrchnej časti vetracie otvory. áno
Skrinka bude mať možnosť označenia. áno
Doprava, montáž a rozmiestnenie skriniek na požadované miesto. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Konečná suma s DPH bude vrátane všetkých nákladov spojených s dodaním tovaru, vrátane dopravy do sídla verejného obstarávateľa, montáže a rozmiestnenia skriniek.
Verejný obstarávateľ požaduje montáž a rozmiestnenie šatňových skriniek na požadované miesto. Šatňový priestor sa nachádza hneď za hlavným vchodom do budovy školy. Montáž šatňových skriniek je možná aj v budove školy. Verejný obstarávateľ požaduje odvoz a likvidáciu kartónov, fólií a iného obalového materiálu, v ktorých budú šatňové skrinky dodané.
Verejný obstarávateľ požaduje dodať tovar úplne nový, doposiaľ nepoužitý, nepoškodený, v prvej akostnej triede, v originálnom balení, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa. Tovar musí vyhovovať príslušným technickým normám a všeobecne záväzným predpisom.
Lehota na dodanie tovaru je od 1.8. do 22.8. 2023. Dodávku tovaru treba realizovať v pracovných dňoch od 8,00 - 15,00 hodiny, po dohode s verejným obstarávateľom.
Záruka na tovar bude minimálne 2 roky.
Platba verejného obstarávateľa sa uskutoční na základe vystavenej faktúry so splatnosťou 30 dní, ktorej súčasťou bude dodací list. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek, jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH a celkovú fakturovanú sumu bez DPH aj s DPH.
Verejný obstarávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho kompletnosť a úplnosť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste je verejný obstarávateľ oprávnený u dodávateľa tovar reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste. V prípade poškodeného tovaru alebo jeho časti je verejný obstarávateľ oprávnený neprevziať tovar, resp. jeho časť.
Pri prípadnej reklamácii v rámci bežnej záruky, 2 roky od dodania tovaru, sa požaduje osobné prevzatie reklamovaného tovaru dodávateľom v sídle verejného obstarávateľa a následné doručenie bezchybného tovaru späť do sídla verejného obstarávateľa, na náklady dodávateľa.
V prípade záujmu potencionálneho dodávateľa je možná obhliadka šatňových priestorov školy po dohode s verejným obstarávateľom v pracovných dňoch od 8,00 do 14,00 hodiny. (0908/ 691 888)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slov. partizánov 1132/52, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

01.08.2023 08:00 — 22.08.2023 14:00

80,00 kus

31 600,00

31 600,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Verejný obstarávateľ požaduje splnenie všetkých osobitných požiadaviek uvedených v zmluve.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.06.2023 13:46

28.06.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.06.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 275
 101
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.06.2023 12:33 - Vstupná ponuka 31 599,60 € Cena s DPH
20.06.2023 12:48 - Najvýhodnejšia ponuka 28 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS