• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2023 12:07
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2023 10:48
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2023 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2023 11:40

Detail zákazky Z20236090

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2023 12:07
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2023 10:48
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2023 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2023 11:40

Základné údaje

Z20236090

OF-274216

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8020084

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46323546

OFFICE STAR, s.r.o.

Šancová 63/3568, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske stroje, zariadenia a príslušenstvo

Stroj skartovací

  • 30191400-8 - Skartovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stroj skartovací Kobra 310 TS CC2 E/S alebo ekvivalent
Funkcia
Potrebný stroj na skartáciu dôverných dokumentov..
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Skartovačka Kobra 310 TS CC2 E/S. Skartovačka na dokumenty pre stupeň utajenia dôverné. Skartovací stroj D, musí mať certifikát od NBÚ na skartáciu minimálne na stupeň utajenia D. ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skartovačka vhodná do veľkých kancelárií alebo úradov. Šírka vstupu 310 mm.  Šírka rezu 1,9x15 mm. kapacita skartácia 17/19 listov A4 / 70g papiera. Systém "EPC - Electronic Power Control" pre stanovenie optimálneho množstva skartovaného materiálu, prispieva k ochrane proti zahlteniu papierom. "Touch Screen" - dotykový ovládací panel. Systém "Energy Smart" pre nulovú spotrebu energie v stave "stand-by".Systém "SPPU" - špeciálne tvrdené ozubené súkolesie z uhlíkovej ocele a reťazový prevod pre vysokú odolnosť proti opotrebovaniu.
-systém chladenia motora proti prehriatiu-skartácia kreditných kariet, kancelárskych a zošívacích sponiek-možno dovybaviť systémom automatického mazania rezné jednotky, detektorom -kovových predmetov či automat. podávačom papiera pre kontinuálne skartovanie až 170 listov. Automatický systém štart / stop-automatické vypnutie pri naplnení odpadového plastového vreca. Výkonný motor pre 24-hodinovú prácu. Svetelná signalizácia aktuálneho stavu stroja. Pohyblivý stojan so 4 otočnými kolieskami. Objem koša 135 l. Doživotná záruka na rezné nože ZÁRUKA: 24 mesiacov, ZÁRUKA NA REZNÉ NOŽE: doživotná.
-typ rezu krížový rez -Stupeň utajení (DIN 66399 / NBÚ 2023) P-5 / NNI 2 (Dôverné) -Veľkosť rezu 1,9x15 mm -Kapacita skartácie (A4/80g) 14 listov -Objem odpadového koša 135 l -Objem odpadového koša (v listoch papiera) 1485 listov -Hlučnosť 58 dB, Príkon motora 920 W, Rozmery 430x530x960 mm, Hmotnosť 58 kg, Farba biela, Bez koša Nie, Signalizácia dvere plná nádoba, Kapacita skartácie (A4/70g)17 listov, Tepelná poistka Áno
-Vie skartovať (okrem papiera) sponky a kreditné karty -Šírka vstupu 310 mm -Max. doba nepretržitej skartácie 1440 min -Rýchlosť skartácie 11.7 cm/s -Automatický štart/stop Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miesto plnenia Zemianske Kostoľany.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, I. akosti.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať materiál, ktorý je zjavne poškodený alebo znečistený nad obvyklú úroveň.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa  jej doručenia objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 6.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne 2 pracovné dni vopred.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2 ks faktúry, ak slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov. Vrátane záručného servisu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia s DPH.
Zmluvná cena musí byť konečná, vrátane DPH - zahŕňa náklady na dopravu vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, inštaláciu, zaškolenie personálu odborníkom a odovzdanie kompletnej dokumentácie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu zmluvy počas jej trvania podľa zákona o verejnom obstarávaní § 18.
Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar.
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia, na ktorú bude faktúra doručená. Faktúra musí obsahovať "číslo zmluvy EKS" a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade, že to tak nebude, Objednávateľ vráti Dodávateľovi faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu zmluvy počas jej trvania podľa zákona o verejnom obstarávaní § 18.
Objednávateľ nie je platca DPH. Celková suma musí byť vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota -systém chladenia motora proti prehriatiu-skartácia kreditných kariet, kancelárskych a zošívacích sponiek-možno dovybaviť systémom automatického mazania rezné jednotky, detektorom -kovových predmetov či automat. podávačom papiera pre kontinuálne skartovanie až 170 listov. Automatický systém štart / stop-automatické vypnutie pri naplnení odpadového plastového vreca. Výkonný motor pre 24-hodinovú prácu. Svetelná signalizácia aktuálneho stavu stroja. Pohyblivý stojan so 4 otočnými kolieskami. Objem koša 135 l. Doživotná záruka na rezné nože ZÁRUKA: 24 mesiacov, ZÁRUKA NA REZNÉ NOŽE: doživotná.
Navrhnutá hodnota Upresniť požadovanú konfiguráciu

Poprosím upresniť ktoré systémy sú požadované: "možno dovybaviť systémom automatického mazania rezné jednotky" Automatické olejovanie, Automaticky podávač na 170 listov. Detektor kovových častí

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

28.06.2023 10:49 — 31.08.2023 10:49

2,00 ks

3 995,00

3 328,07

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.06.2023 12:07

22.06.2023 10:48

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.06.2023 11:03

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 324
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.06.2023 23:19 - Vstupná ponuka 3 994,99 € Cena s DPH
16.06.2023 23:19 - Najvýhodnejšia ponuka 3 994,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS