35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Mimoriadny nákup nápojových kupónov pre potreby Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s.
nápojový kupón
Tovar, Služba
1. Nápojové kupóny
|
|
---|---|
Funkcia |
Nápojové kupóny na zabezpečenie pitného režimu sú určené pre zamestnancov, pri nepriaznivých mikroklimatických podmienkach počas zvýšenej záťaže teplom a chladom. |
Dodanie predmetu zákazky vrátane dopravy na miesta plnenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota 0,40 € | ks | 2000 | ||
Nominálna hodnota 0,50 € | ks | 10000 | ||
Nominálna hodnota 0,70 € | ks | 17354 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Poukážka musí obsahovať: názov a logo dodávateľa | áno |
Poukážka musí obsahovať: ochranné prvky proti falšovaniu | áno |
Poukážka musí obsahovať: rok platnosti | áno |
Poukážka musí obsahovať: nominálnu hodnotu | áno |
Minimálna platnosť poukážok: 31.12.2023 | áno |
Číselný alebo čiarový kód | áno |
Stálosť papiera musí zodpovedať technickým požiadavkám platných noriem SR a EÚ | áno |
Balenie podľa požiadaviek objednávateľa | áno |
Názov |
I.1 Predmetom plnenia je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi tovar – Nápojové kupóny (ďalej aj ako „predmet plnenia“ alebo „tovar“) podľa technickej špecifikácie predmetu plnenia, vrátane dopravy na miesta dodania, počas doby trvania Rámcovej dohody (ďalej len „Dohody“) podľa požiadaviek Objednávateľa na základe Čiastkových výziev a záväzok Objednávateľa zaplatiť Dodávateľovi za dodaný predmet plnenia v súlade s Dohodou dohodnutú cenu. |
I.2 Do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia Dohody Dodávateľ predloží vyplnenú Prílohu č.1- Špecifikácia ceny (ďalej len „Príloha č.1“) a Prílohu č. 2- Návrh na plnenie kritéria (ďalej len „Príloha č.2“), k Opisnému formuláru. Dodávateľ vyplňuje len žltú bunku, do ostatných nesmie zasahovať. Zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru. |
I.3 Dohoda sa uzatvára na dobu určitú najneskôr do 31.12.2023, alebo do vyčerpania sumy, ktorá nemôže prekročiť sumu prijatú v ponuke úspešného uchádzača, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
I.4 Predmet plnenia bude dodaný na miesta dodania špecifikované v bode I.10 Opisného formulára, inak sa to chápe ako podstatné porušenie Dohody a Objednávateľ je oprávnený ukončiť Dohodu odstúpením. |
I.5 Predmet plnenia bude dodaný na miesta dodania na základe čiastkovej výzvy (ďalej len „objednávka“) vystavenej Objednávateľom. Objednávateľ odošle oskenovaný originál objednávky, podpísaný oprávnenou osobou Objednávateľa, na e-mailovú adresu Dodávateľa. Dodávateľ je povinný objednávku Objednávateľa, zaslanú e-mailom, prijať najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni doručenia objednávky od Objednávateľa, potvrdiť prijatie objednávky e-mailom na e-mailovú adresu Objednávateľa, z ktorej bola zaslaná objednávka. |
I.6 Objednávka sa stáva záväznou jej potvrdením zo strany Dodávateľa. V prípade, ak Dodávateľ z akýchkoľvek dôvodov, s výnimkou dôvodov spočívajúcich vo vyššej moci, nepotvrdí (neakceptuje) objednávku v stanovenej lehote, a to ani po telefonickej urgencii zo strany Objednávateľa, považuje sa nasledujúci pracovný deň po dni doručenia riadne vystavenej objednávky Dodávateľovi, za deň akceptácie objednávky, t. j. deň uzatvorenia čiastkovej zmluvy (ďalej len „zmluva“) v zmysle platných a účinných Obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len „OPEP“). |
I.7 Písomná objednávka musí obsahovať najmä: názov a sídlo Objednávateľa a jeho identifikačné údaje (IČO, IČ DPH, bankové spojenie, zápis v OR a ŽR SR), určenie množstva a druhu tovaru, miesto a termín dodania tovaru, dátum vystavenia objednávky. |
I.8 Odovzdanie a prevzatie predmetu plnenia na základe uzatvorenej Dohody potvrdia zmluvné strany na dodacom liste. Za zmluvné strany sú oprávnené podpísať dodací list osoby zodpovedné za odovzdanie a prevzatie tovaru. Vlastnícke právo k tovaru nadobúda Objednávateľ jeho prevzatím. V prípade uplatnenia výhrady pri dodaní tovaru ostáva tovar vo vlastníctve Dodávateľa až do doby, kým Dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni Objednávateľovi riadne prevziať tovar. |
I.9 Oprávnené osoby Objednávateľa sú povinné dodaný tovar skontrolovať podľa dodacieho listu. Ak údaje nesúhlasia alebo je porušený, či inak poškodený prepravný obal alebo tovar, sú tieto osoby oprávnené odmietnuť takýto tovar prevziať. |
I.10 Miesto dodania a prevzatia predmetu plnenia bude určené vždy v objednávke. Zoznam osôb zodpovedných za prevzatie tovaru bude zaslaný Dodávateľovi do 5 (piatich) pracovných dní od nadobudnutia platnosti Dohody. Zoznam miest odovzdania a prevzatia predmetu plnenia, v čase uzatvorenia Dohody, za Objednávateľa: Ústredie Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava- SSÚD Malacky, Pezinská 15, 901 01 Malacky- SSÚD Bratislava, Domkárska 9, 821 05 Bratislava- SSÚD Trnava, Sereďská 263, 917 05 Trnava- SSÚD Trenčín, Na Vinohrady 1022, 911 05 Trenčín- |
SSÚD Martin, Hlavná 2158, 038 52 Sučany - SSÚD Liptovský Mikuláš, Demänovská 435/2, 031 01 Liptovský Mikuláš - SSÚD Mengusovce, 059 36 Mengusovce - SSÚD Beharovce, 053 05 Beharovce- SSÚD Prešov, Petrovany č. 500, 082 53 Prešov- SSÚD Považská Bystrica, časť Kúnovec 4532, 017 01Považská Bystrica- SSÚR Galanta, Matúškovská cesta 886, 924 01 Galanta- SSÚR Nová Baňa, Železničný rad 22, 968 01 Nová Baňa- SSÚR Zvolen, Neresnická 8, 960 20 Zvolen- SSÚR Košice, Magnezitárska 2, 043 28 Košice- SSÚR Čadca, A. Hlinku 2549, 022 65 Čadca- SSČ Čadca, A. Hlinku 2549, 022 65 Čadca- |
- SSÚR Lučenec, Tomášovce 435, 985 56 Tomášovce. Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek doplniť nové miesto plnenia. |
I.11 Dodávateľ je povinný dodať tovar do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky Objednávateľovi, resp. v inom termíne určenom v objednávke. |
I.12 Doručenie tovaru podľa príslušnej objednávky je možné v pracovné dni, od pondelka do piatka, v hodinách od 7:00 do 14:00, po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred. |
I.13 Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia Objednávateľovi podľa jeho požiadaviek v lehote určenej v objednávke, v riadnom obale, ak si to povaha tovaru vyžaduje, pričom tovar bude riadne uspôsobený na prepravu. |
II. CENA |
II.1 Ceny tovaru dodaného v zmysle Dohody sú stanovené v zmysle zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Cena nominálnych hodnôt je stanovená v súlade s ponukou Dodávateľa a zahŕňa všetky náklady a výdavky spojené s riadnym dodaním predmetu plnenia, vrátane dopravy na miesta dodania. |
II.2 Nominálne hodnoty predmetu plnenia sú pevné a nemenné počas doby trvania Dohody. Nominálne hodnoty predmetu plnenia sú rovnaké pre všetky miesta dodania predmetu plnenia. Vysúťažená celková cena musí obsahovať cenu za celý požadovaný predmet plnenia. Prípadná zľava, či vysúťažená nižšia celková cena za celý predmet plnenia bude odpočítaná v prvej vystavenej objednávke, prípadne aj v nasledujúcej, pokiaľ prvá objednávka nebude vo výške zľavy. |
II.3 Celková cena je daná súčtom súčinov nominálnych hodnôt predmetu plnenia a požadovaného množstva skutočne dodaného a prevzatého predmetu plnenia. |
II.4 Počas trvania elektronickej aukcie môžu uchádzači upravovať celkovú cenu za predmet plnenia v € smerom nadol až do ukončenia elektronickej aukcie. Výsledkom elektronickej aukcie bude zostavenie poradia ponúk podľa najnižšej ceny za celý predmet plnenia v € automatizovaným vyhodnotením. |
II.5 Prijatá celková cena z EKS je záväzná pre uzatvorenie Dohody, stanovená v súlade s ponukou uchádzača z EKS. Táto celková cena pokrýva všetky dohodnuté záväzky. |
II.6 Rozhodujúcim kritériom je cena za celý predmet plnenia, resp. ponúknutá najnižšia cena za celý predmet plnenia. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Dodávateľ vyhotoví faktúru po dodaní tovaru, prílohou ktorej bude podpísaný dodací list a sumár dodaného tovaru. |
III.2 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa ustanovenia § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, pričom je Dodávateľ povinný priložiť k nej požadované prílohy. Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo Dohody, číslo objednávky, popis plnenia v zmysle objednávky, bankové spojenie v zmysle Dohody. |
III.3 Ak faktúra nebude obsahovať údaje podľa bodu III.2, alebo nebudú k faktúre priložené požadované prílohy, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry sa prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
III.4 Objednávateľ je povinný uhradiť faktúru do 30 (tridsať) dní odo dňa jej doporučeného doručenia do sídla Objednávateľa bez nedostatkov. |
III.5 Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa. |
IV. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY |
IV.1 Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na Objednávateľa v čase, keď prevezme tovar spôsobom uvedeným v bode I.7, alebo ak tak neurobí včas, potom v čase, keď mu Dodávateľ umožní nakladať s tovarom a Objednávateľ poruší Dohodu tým, že tovar bez uvedenia dôvodu neprevezme. |
IV.2 Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu oznámiť Objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodanie tovaru a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania o 5 (päť) dní. Predĺžením dohodnutej lehoty dodania tovaru zo strany Dodávateľa nie je dotknutá povinnosť Dodávateľa uhradiť zmluvnú pokutu za omeškanie okrem prípadov, keď k omeškaniu došlo z dôvodov vyššej moci. |
V. ODSTÚPENIE OD DOHODY, PODSTATNÉ PORUŠENIE DOHODY, POKUTA V ZMYSLE DOHODY |
V.1 V prípade nedodržania funkčných a technických parametrov na predmet plnenia, uvedených v technickej špecifikácii/ Opisnom formulári/ v Dohode a požiadaviek Objednávateľa v súlade s Dohodou/ Opisným formulárom, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Dohody a Objednávateľ má právo odstúpiť od Dohody v zmysle platných a účinných OPEP, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť Dohody, a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
V.2 V prípade, ak sa Dodávateľ dostane do omeškania s dodaním tovaru podľa príslušnej objednávky v lehote stanovenej v Dohode, vzniká Objednávateľovi nárok požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného predmetu plnenia za každý deň omeškania. |
V.3 Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody, pričom zmluvná pokuta sa nezapočítava na náhradu vzniknutej škody. |
V.4 V prípade omeškania Objednávateľa s úhradou faktúry podľa článku III má Dodávateľ právo na zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,05 % (slovom: päť stotín percenta) z dlžnej sumy za každý aj začatý deň omeškania. |
V.5 V prípade odstúpenia od Dohody z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS, ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom. |
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA |
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Dohody na Trhovisku, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. |
VI.2 Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) ZoVO (pokiaľ už nie sú uvedené v informačných systémoch verejnej správy) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu. |
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Dohody na Trhovisku. |
VI.4 Podmienky výslovne neupravené v Predmete Dohody podľa článku II. tejto Dohody , resp. v Dohode sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská republika
6
29 354,00 ks
17 947,80
17 947,80
V zmysle OF.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.06.2023 10:19
29.06.2023 12:00
29.06.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.06.2023 10:24 - Vstupná ponuka | 17 947,79 | € | Cena bez DPH |
19.06.2023 14:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 947,77 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: