00738379
Ústav na výkon trestu odňatia slobody Ružomberok
Dončova 6, Ružomberok, 03401, SVK
50302931
Mäso Liptov s.r.o.
Liptovská Porúbka 443, Liptovská Porúbka, 03301, SVK
Bravčové a hovädzie mäso vrátane vnútorností
mäso, bravčové mäso, hovädzie mäso, mäso vrátane vnútorností
Tovar, Služba
1. Bravčové a hovädzie mäso
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka mäsa pre stravovacie zariadenie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bravčový bok (čerstvý alebo chladený) | kg | 350 | ||
Bravčová krkovička bez kosti (čerstvá alebo chladná) | kg | 200 | ||
Bravčové plece bez kosti (čerstvé alebo chladené) | kg | 3200 | ||
Bravčové karé bez kosti (čerstvé alebo chladené) | kg | 600 | ||
Bravčové stehno bez kosti (čerstvé alebo chladené) | kg | 150 | ||
Bravčová pečeň (čerstvá alebo chladená) | kg | 250 | ||
Hovädzie stehno bez kosti (čerstvé alebo chladené) | kg | 300 | ||
Hovädzia kližka (čerstvá alebo chladená) | kg | 300 | ||
Hovädzí krk (čerstvý alebo chladený) | kg | 200 | ||
Hovädzie plece (čerstvé alebo chladené) | kg | 350 | ||
Hovädzia pečeň (čerstvá alebo chladená) | kg | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dodanie mäsa - čerstvé, chladené, v prepravkách. | |
Mäso: | - dobre vyvinuté svalstvo bez trhlín, krvných podliatin a zbavené prebytočného tuku |
- | - svalovina bez zreteľne viditeľných krvavých škvŕn a bez výrazných rán, bez výskytu viditeľných zlomenín a bez cudzieho zápachu a cudzej príchute |
- | - na chladenom mäse sa nevyskytujú známky po zamrznutí |
- | - kuchynsky opracované, na varenie, prípravu jedál, tepelnú úpravu. |
Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar. Tovar musí byť dodaný nepoškodený, v zdravom a čerstvom stave, v najvššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu v súlade s platnou legislatívou SR a EÚ. | |
V prípade, že dodávané položky budú balené v obale, musia byť označené v štátnom jazyku s min. údajmi (názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek výrobku) v súlade s Potravinovým kódexom SR, so Zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách a so Zákonom č. 119/2010 Z. z. o obaloch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Názov |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite, v opakovaných dodávkach, vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia dodávaného tovaru na mieste dodania. |
Predmet zákazky nebude dodaný jednorázovo. |
Cena musí zahŕňať všetky náklady spojené s opakovaným dodaním predmetu zákazky, vrátane obalov, nákladov súvisiacich s dodaním na miesto dodania, príp. ďalších nákladov. Cena musí zahŕňať aj predpokladané faktory, ktoré môžu mať vplyv na zvýšenie ceny počas platnosti zmluvy (zvýšenie cien vstupov, inflácia a pod.) Dodávateľ nie je oprávnený fakturovať žiadne ďalšie poplatky. |
Odberateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluva predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky- podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Ceny budú uvedené za mernú jednotku bez DPH a s DPH. Podpísanú cenovú ponuku zašle Dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty (prípadne doručí poštou, alebo osobne).Zároveň požaduje uvádzať jednotkové ceny predmetu obstarávania uvedené s DPH na dve desatinné miesta. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť kópiu povolení o činnosti (zoznam podnikateľov) a potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. |
Doprava na miesto určenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky Potravinového kódexu SR na prepravu predmetu zákazky. |
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu. Neodôvodnená zmena ceny, alebo zmena ceny z iných dôvodov ako sú uvedené v tejto zmluve, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodávateľ je povinný pri súťaži brať do úvahy aktuálne podmienky na trhu rovnako ako aj ich ďalší vývoj. |
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe objednávky a dodacieho listu. Na faktúre požadujeme uvádzať jednotkové ceny s DPH a celkovú cenu s DPH a požadujeme uvádzať všetky ceny tovaru zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu. Faktúra je splatná 30 dní (v prípade vzájomnej dohody do 60 dní) odo dňa jej vystavenia, prípadne doručenia predmetu zákazky. |
Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar. Tovar musí byť dodaný nepoškodený, v zdravom a čerstvom stave, v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu v súlade s platnou legislatívou SR a EÚ. |
Predmet obstarávania musí spĺňať požiadavky Vyhlášky MP SR č. 423/2012 Z. z. o mäse jatočných zvierat. |
Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky v zmysle Zákona č. 152/1995 o potravinách v znení nesk. predpisov, musí byť v súlade s Potravinovým kódexom a so Zákonom č. 119/2010 Z. z. o obaloch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení nesk. predpisov. Musí mať povinné označenie v štátnom jazyku SR. Musí mať uvedený viditeľný dátum výroby a najneskoršej spotreby (tam, kde je to predpísané), názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dát. spotreby, spôsob skladovania a zloženie výrobku. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodanie tovaru sa bude uskutočňovať v pracovných dňoch, medzi 6:00 a 14:00 hod., ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar. |
Počty jednotlivých položiek môžu byť v závislosti od skutočných potrieb objednávateľa upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej ceny podľa čl. IV. Celková maximálna cena je uvedená v bode 4.1 (vrátane DPH), pričom pre objednávateľa nie je záväzné ju vyčerpať. |
Dodávka a dovoz tovaru na miesto plnenia sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok, pričom je povolené aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých komodít počas uvedenej zmluvnej lehoty, prípadne zakúpenie ekvivalentného výrobku neuvedeného v položkách, ak u Objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% predpokladaného množstva. |
Objednávky sa budú realizovať písomne, elektronicky alebo telefonicky. Množstvá v objednávkach budú vystavované podľa aktuálnej potreby verejného obstarávateľa. Množstvá sú len predpokladané, nie záväzné, závisia od počtu stravníkov. |
Požaduje sa dodanie tovaru do 3 pracovných dní (resp. podľa vzájomnej dohody) po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky. |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom. |
Objednávateľ si v prípade opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody. |
Táto Rámcová dohoda nadobúda platnosť dňom jej uzavretia a účinnosť dňa 01.07.2023 za predpokladu jej zverejnenia v súlade s bodom 4.2 článku IV. Obchodných podmienok elektronického trhoviska uvedených v bode 5.1 tejto zmluvy a platí do 31.12.2023 alebo do vyčerpania maximálnej výšky zdrojov, na ktoré bola Rámcová dohoda uzatvorená, podľa toho, čo nastane skôr. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z.. |
V prípade pôvodu predmetu zákazky z krajín EÚ si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo vyžiadať predloženie dokladov preukazujúcich pôvod predmetu zákazky. |
Dončova 6, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
6
1,00 celá zákazka
31 195,08
25 995,90
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.06.2023 10:28
21.06.2023 10:45
21.06.2023 11:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.06.2023 06:32 - Vstupná ponuka | 31 190,01 | € | Cena s DPH |
21.06.2023 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 31 107,45 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: