• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2023 15:54
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2023 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2023 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2023 08:55

Detail zákazky Z20236081

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2023 15:54
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2023 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2023 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2023 08:55

Základné údaje

Z20236081

OF-269579

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8012054

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

35724609

A care, s.r.o.

Hraničná 5, Trebatice, 92210, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Systém na vyhodnotenie cievnej morfológie

systém, cievna morfológia

  • 33123220-6 - Kardioangiografické prístroje
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Systém na vyhodnotenie cievnej morfológie
Funkcia
Systém na vyhodnotenie cievnej morfológie a meranie tlaku krvi, umožňujúcim komplexné posúdenie cievneho postihnutia. Komplexný hardvérový a softvérový systém plne integrovateľný do komerčne dostupných angiografických prístrojov pre intravaskulárne zobrazovanie koronárnych a periférnych ciev pomocou vnútrocievneho ultrazvuku, tzv. IVUS, vrátane možnosti intrakoronárneho merania hemodynamickej závažnosti stenózy, tzv. iFR, s možnosťou prechodu na FFR s rovnakým inštrumentáriom a s prístrojom umožňujúcim koregistráciu oboch modalít s angiografickým obrazom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
hardvér na vyhodnotenie cievnej morfológie a meranie tlaku krvi metódou iFR/FFR ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2D ultrazvukové zobrazovanie koronárnych a periférnych ciev reálnom čase s pozdĺžnou rotáciou 360 stupňov prierezov jednotlivých snímok áno
Vhodné pre rozhodnutie o stratégii PCI áno
Umožňujúci stanovenie zloženia plátu, dĺžky lézie, percentuálnej veľkosti stenózy a rozmeru cievy áno
So softvérovým vybavením poskytujúcim detekciu kontúr – priesvit a priemer cievy, farebnú vizualizáciu prietoku krvi dopllerovským princípom, analýzu virtuálnej histológie so stanovením percentuálneho zastúpenia jednotlivých tkanív áno
Umožňujúci určiť percentuálny výpočet veľkosti stenózy áno
S možnosťou ultrazvukového intravaskulárneho zobrazovania ciev až do priemeru brušnej aorty áno
S možnosťou sieťovej archivácie dát kompatibilný s DICOM 3.0 / PACS vrátane Worklist-u
S možnosťou merania významnosti stenózy pomocou iFR (instant wave free-ratio) bez nutnosti navodenia stavu maximálnej hyperémie vazodilatačnou látkou áno
Možnosť plynulého prechodu na FFR (meranie frakčnej prietokovej rezervy) s rovnakým príslušenstvom áno
Softvér umožňujúci mechanický pullback iFR áno
Prístroj umožňujúci koregistráciu iFR a angiografického obrazu a koregistráciu IVUS a angiografického obrazu v reálnom čase áno
Súčasťou dodania systému musí byť: kompletné hardvérové technické vybavenie, kabeláž vrátane ochranných krytov, systém umožňujúci automatické vysunutie katétra - tzv. automatický pullback
Záložný zdroj UPS min.10minút
Odborné zaškolenie personálu klinickým špecialistom áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požaduje sa dodať zariadenie nové, nepoužité a nerepasované.
2. Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzky schopnosti prvkov systému a zaškolenia zamestnancov objednávateľa na obsluhu a údržbu.
3. Požaduje sa záručná lehota na v trvaní min. 24 mesiacov, odo dňa prevzatia zariadení.
4. Nástup servisného technika do 24 hod. (v pracovných dňoch) od nahlásenia poruchy. V prípade neodstránenia poruchy do 48 hod. od jej nahlásenia, požaduje objednávateľ zapožičať porovnateľné zariadenia po dobu opravy, pre zabezpečenie kontinuálnej funkcie pracoviska.
5. Odborná údržba, servis a opravy, musia byť vykonávané v záručnej dobe bezplatne.
6. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, uvedením do prevádzky a podpísaním preberacieho protokolu
7. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia
8. Požaduje sa v zmysle §340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
9. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru
10. Požaduje sa v lehote najneskôr do 3 dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet plnenia predmetu Zmluvy
11. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní od účinnosti zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
12. Požaduje sa predložiť platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie)
13. Požaduje sa predložiť kópia dodacieho listu od výrobcu zariadenia, vrátane sériového čísla zariadenia
14. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy
15. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
16. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, pričom objednávateľ si v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

23.06.2023 09:00 — 27.10.2023 15:00

2,00 ks

182 000,00

182 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.06.2023 15:54

21.06.2023 08:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.06.2023 08:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 544
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.06.2023 10:41 - Vstupná ponuka 182 000,00 € Cena bez DPH
19.06.2023 10:41 - Najvýhodnejšia ponuka 182 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS