• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2023 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2023 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2023 09:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2023 09:25

Detail zákazky Z20236067

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2023 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2023 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2023 09:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2023 09:25

Základné údaje

Z20236067

OF-274264

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8011989

Objednávateľ

35629738

Krajský súd v Nitre

Štúrova 9, Nitra, 95048, SVK

Dodávateľ

44801777

TOWDY s. r. o.

Planckova 4, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne tonery, kompatibilné tonery

tonery do laserových tlačiarní, tonery do multifunkčných zariadení, originálne tonery

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne tonery
Funkcia
Dodávateľ dodá  tonery do laserových tlačiarní, tonery do multifunkčných zariadení v štandardnej kvalite, jednorazovo ich dodá na vlastné náklady na objednávateľom určené miesto dodania (v rámci sídla objednávateľa) v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 11:00
Originálne tonery budú zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spľňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonery sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, nepoškodené, neporušené.
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery resp. nepoužiteľné tonery od objednávateľa. Prevzatie pri každom odbere potvrdí podpísaním sprievodného listu podľa vyhlášky Ministerstva ŽP SR.
Dodávateľ pri originálnych toneroch do HP zariadení do troch pracovných dní od ukončenia aukcie predloží vyhlásenie, že tonery sú v súlade s normami ISO/IEC 19752, 19798 alebo 24711 a ISO/IEC 11798, v závislosti od typu náplne a vo vyhlásení výrobca garantuje uvedené podmienky prostredníctvom úspešného dodávateľa - HP Inc Slovakia, s.r.o., Galvaniho 7, 821 04 Bratislava
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Originálna azúrová tonerová kazeta HP 507A (CE 401A ), výdajnosť 6 000 strán pre HP LaserJet Pro 500 M570dw ks 1
Kompatibilný toner od alternatívneho výrobcu TK-3110 (pre tlačiareň Kyocera FS-4100DN), výdajnosť 15500 strán ks 4
Kompatibilný toner od alternatívneho výrobcu CE505X black (výdajnosť 6500 strán) pre HP LJ 2055 X ks 10
Originálna čierna tonerová kazeta 970XL (výdajnosť 9200 strán) pre MFZ HP Officejet Pro X476dw ks 2
Originálny toner RICOH Toner Typ 3353 MP pre kopírovací stroj Ricoh Aficio2852 MP , výdajnosť strán 11000 ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy (dodanie jednorazovo) na miesto plnenia ktorá je zahrnutá v cene
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy do miest plnenia ako jednorázové plnenie
Dodávateľ je povinný na základe požiadavky objednávateľa odobrať v mieste plnenie prázdné tonerové kazety a zabezpečiť ich ekologickú likvidáciu, a to v cene plnenia.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom a doručenej objednávateľovi, splatnosť faktúr: do 24 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi
Skryté vady a zrejmé vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy je objednávateľ povinný písomne oznámiť dodávateľovi, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. Oznámenie o vadách predmetu zmluvy musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy a popis vady.
Dodávateľ je povinný sa písomne vyjadriť k reklamácii najneskôr do 7 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, objednávateľ má za to, že s opodstatnenosťou reklamácie dodávateľ súhlasí.
Záručná doba na predmet zmluvy je 12 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením.
Prevzatie zodpovednosti za opravu tlačiarne v prípade poruchy spôsobenej v súvislosti s použitím kompatibilného toneru je podmienené preskúmaním tlačiarne servisným technikom dodávateľa, ak sa dodávateľ a objednávateľ nedohodnú inak.
Identifikácia poruchy tlačiarne bude pre kupujúceho bezplatná v prípade zistenia poškodenia tlačiarne vadou toneru (vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru)
V takomto prípade sa dodávateľ zaväzuje opravu tlačiarne vykonať na vlastné náklady, ak sa s objednávateľom nedohodne inak.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 9, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

30.06.2023 08:00 — 30.06.2023 11:00

18,00 ks

850,00

708,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.06.2023 08:04

21.06.2023 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.06.2023 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 545
 35
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.06.2023 10:53 - Vstupná ponuka 849,60 € Cena s DPH
16.06.2023 10:53 - Najvýhodnejšia ponuka 849,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS