• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2023 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2023 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2023 11:25

Detail zákazky Z20236047

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2023 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2023 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2023 11:25

Základné údaje

Z20236047

OF-274148

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8011976

Objednávateľ

00307203

Mesto Levice

Námestie hrdinov 1, Levice, 93432, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Papierový kancelársky materiál

papier, bločky, blok, obálky, záložky, zakladač,

  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 22816300-6 - Samolepiace poznámkové bločky
  • 22852000-7 - Zakladače
  • 30199230-1 - Obálky
  • 30192800-9 - Samolepiace etikety
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Druh požadovaného tovaru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
bločky samolepsiace 75x75 mm, min. 400 listov, farba neon ks 200
blok kocka 90x90x35 mm, lepená biela farba ks 300
obálky BX-dno, tašky hnedé, rozmer: 250x353 mm ks 2000
obálky C4, rozmer 324x229 mm, biela farba, samolepiace ks 2000
obálky C6, rozmer 16,2 x 11,4 cm, farba biela, samolepiace ks 5000
obálky B6 (125x176 mm), DOPORUČENE, samolepiace, samoprepisné, farba biela, s uzatváraním na zadnej strane ks 10 000
samolepiace záložky 20x50 mm, farba neon, v balení 4x50 lístkov ks 100
kancelársky papier, formát A4,  rozmer 297x210 mm, 80 g, vhodný na čiernobielu aj farebnú veľkoobjemovú tlač, ISO 9706 s vysokou belosťou min. 146 CIE, 500 ks/balík, 5 balíkov/krabica, nerecyklovaný, 240 krabíc (1200 bal.) krabica 240
kancelársky papier formát A3, rozmer: 420x297 mm, 80 g, vhodný na čiernobielu aj farebnú veľkoobjemovú tlač, ISO 9706 s vysokou belosťou min. 146 CIE, 500 ks/balík, 5 balíkov/krabica, nerecyklovaný, 10 krabíc (50 balíkov) krabica 10
zakladač pákový na zakladanie dokumentov A4, šírka chrbta 7,5 cm,  farba mramor ks 125
zakladač pákový na zakladanie dokumentov A4, šírka chrbta 5 cm, farba mramor ks 125
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia. Miesto plnenia a zodpovedná osoba objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po uzavretí zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy s rozpisom jednotkových cien bez DPH, sadzby DPH a cien s DPH a množstva pre každú časť samostatne. Jednotkové ceny je potrebné zaokrúhľovať max. na 2 desatinné miesta.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý a nepoškodený tovar, originálne zabalený.
Biely kancelársky papier musí byť vhodný pre všetky laserové tlačiarne a multifunkčné zariadenia, vhodný aj na veľkoobjemové kopírovanie. Podmienkou je , aby kancelársky papier spĺňal environmentálne charakteristiky s označením FSC alebo EU Floral (Ecolabel).
V prípade, že sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odkaz na konkrétnu značku, výrobcu je možné odkaz zameniť za ekvivalent. Za ekvivalentné plnenie sa považuje výrobok min. rovnakých alebo lepších parametrov kvality ako je uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný doručiť a vyložiť tovar v pracovných dňoch v čase od 8:00 - 10:00 hod. na miesto určené objednávateľom po uzavretí zmluvy. Papier musí byť zložený na paletách.
Dodávateľ je povinný informovať zodpovednú osobu objednávateľa o predpokladanom termíne dodania predmetu zákazky min. 3 pracovné dni vopred telefonicky alebo e-mailom. V opačnom prípade má objednávateľ právo odmietnuť prevzatie tovaru od dodávateľa.
Záruka na predmet zákazky a uplatňovanie reklamácií sa bude riadiť v zmysle platných právnych noriem SR.
Dodávateľ znáša všetky náklady súvisiace s reklamáciou tovaru, resp. s odstránením vady počas záručnej doby, vrátane dopravy.
Dodávateľ vystaví faktúru na predmet zákazky podľa zrealizovanej dodávky tovaru. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v súlade so všeobecnými právnymi predpismi platnými v SR. Objednávateľ neposkytuje preddavok.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek podľa technickej špecifikácie s uvedením jednotkových cien bez DPH, DPH a cien s DPH so zaokrúhlením max. na 2 desatinné miesta. Splatnosť faktúry je do 21 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, bude vrátená dodávateľovi na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až doručením opravenej faktúry.
Súčasťou faktúry bude dodací list opečiatkovaný a podpísaný príslušným zodpovedným pracovníkom objednávateľa.
Nedodržanie technických vlastností a ktorejkoľvek podmienky a osobitnej požiadavky objednávateľa na plnenie, uvedené v opisnom formulári zákazky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Dodania 1. časti predmetu zákazky  v júni 2023 - A4: 800 bal., A3: 30 bal.  Dodanie 2. časti predmetu zákazky v októbri 2023 - A4: 400 bal., A3: 20 bal.
Dodaciu lehotu požadujeme do 10 dní odo dňa doručenia e-mailovej objednávky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie hrdinov 1, 934 32 Levice, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

26.06.2023 08:00 — 31.10.2023 14:00

1,00 celok

12 100,00

10 083,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.06.2023 14:24

21.06.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.06.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 450
 105
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.06.2023 22:42 - Vstupná ponuka 12 099,60 € Cena s DPH
21.06.2023 09:34 - Najvýhodnejšia ponuka 12 096,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS