• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2023 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2023 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2023 10:25

Detail zákazky Z20236043

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2023 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2023 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2023 10:25

Základné údaje

Z20236043

OF-274323

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8020080

Objednávateľ

00738361

Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých

Družstevná 1611/2, Sučany, 03852, SVK

Dodávateľ

31571697

GLOBUS spol. s r.o.

Lieskovská cesta 472, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Paštéty a rybičky

rybacia konzerva, tuniak vo vlastnej šťave, paštéta, fruco chuťovka, mäsová konzerva

  • 15200000-0 - Spracované a konzervované ryby
  • 15241000-9 - Nakladané ryby alebo ryby v konzerve
  • 15241400-3 - Tuniak v konzerve
  • 15131310-1 - Paštéta
  • 15131000-5 - Konzervovanie a príprava mäsa
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Paštéty, konzervy a konzervy z rýb
Funkcia
Dodávka paštét, nátierok a konzerv pre kuchyňu spoločného stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rybacia konzerva min 170g (vlastná šťava, pretlak) ks 1750
Paštéta AL 48g ks 750
Paštéta AL 75g ks 8000
Paštéta AL 115-120g ks 5000
Fruco chuťovka (paprikovo paradajková nátierka) 75g ks 2000
Masová konzerva (lunch meat) 400g ks 150
Bravčové vo vlastnej šťave 400 g (Bravčové mäso 70 % hm.) ks 150
Tuniak vo vlastnej šťave kúsky 1kg balenie ks 200
Tuniak s vajcom, 120 g, podiel mäsa min. 19 % ks 400
Tuniakový šalát 185g (Western, Texas. Exotic, Mexico) ks 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
trvanlivosť: min. 3 mesiace od dodania tovaru
P.č. 2,3,4 - paštéty - rôzne chute chute budú špecifikované v objednávke
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. Verejný obstarávateľ nepripúšťa v priebehu trvania rámcovej dohody navýšenie cien. Dodávateľ je povinný pri súťaži brať do úvahy aktuálne podmienky na trhu rovnako ako aj jeho ďalší vývoj.
Odberateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluva predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky. Zároveň požaduje uvádzať jednotkové ceny predmetu obstarávania uvedené s DPH na dve desatinné miesta.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo.
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe "Čiastkovej výzvy"/objednávky/ a dodacieho listu.
Požaduje sa dodanie tovaru do 3 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej "Čiastkovej výzvy" /objednávky/.
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodaný tovar je spôsobilý na uvedenie na trh a spĺňa kvalitatívne požiadavky, ktoré sú stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy vyplývajúce zo zákona číslo 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, potravinového kódexu v zmysle ustanovení platného výnosu MP a MZ SR a platnej vyhlášky Ministerstva pôdohospodárstva.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov .Vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní (pondelok, streda, štvrtok a piatok) v čase od 7:00 do 14:00 hod..
Výrobky označené podľa § 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).
V prípade pôvodu predmetu zákazky z krajín EÚ si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo vyžiadať predloženie dokladov preukazujúcich pôvod predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktoré je definované v bode III. Technická špecifikácia predmetu zákazky. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanom rozsahu veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienky dodržania zazmluvnenej jednotkovej ceny, t.j. prepočítaných na odsúhlasené veľkostné balenie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V prípade porušenia zmluvy podstatným spôsobom bude dodávateľovi udelená neuspokojivá referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ.
Táto Zmluva nadobúda platnosť dňom jej uzavretia a účinnosť dňa 01.07.2023 za predpokladu jej zverejnenia v súlade s bodom 4.2 článku IV. Obchodných podmienok elektronického trhoviska uvedených v bode 5.1 tejto zmluvy a platí do 31.12.2023.
Celková maximálna cena je uvedená v bode 4.1 (vrátane DPH), pričom pre objednávateľa nie je záväzné ju vyčerpať.
Počty jednotlivých položiek môžu byť v závislosti od skutočných potrieb objednávateľa upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej ceny podľa čl. IV..
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Družstevná 1611/2, Sučany, Martin, Žilinský, Slovenská republika

6

1,00 balík

16 473,12

13 727,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.06.2023 10:48

22.06.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.06.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 146
 120
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.06.2023 14:43 - Vstupná ponuka 16 473,12 € Cena s DPH
22.06.2023 07:51 - Najvýhodnejšia ponuka 16 472,73 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS