00738328
Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Sládkovičova 80, Banská Bystrica, 97405, SVK
36530506
Food Factory Slovakia s.r.o.
Cabajská 10, Nitra, 95022, SVK
Ryža, strukoviny a sójové výrobky
ryža guľatozrnná, ryža dlhozrnná , strukoviny, hrach , fazuľa, šošovica, sója
Tovar, Služba
1. Ryža, strukoviny a sójójové výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Potraviny na prípravu jedál. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ryža, lúpaná, guľatozrnná, nie zlomková, 1. trieda kvality, veľkosť balenia 1, 5 kg | kg | 7600 | ||
Fazuľa suchá, strakatá, 500g balenie | kg | 540 | ||
Hrach suchý, žltý, polený 500 g balenie | kg | 420 | ||
Šošovica suchá, 500 g balenie | kg | 340 | ||
Krúpy jačmenné č.10 | kg | 65 | ||
Vločky ovsené 400 g | ks | 550 | ||
Maková plnka. Zloženie :cukor, mak modrý mletý min. 32% | kg | 225 | ||
Orechová plnka. Zloženie: cukor, jadrá orechov min. 30% | kg | 105 | ||
Sójové plátky – výrobok z odtučnenej sójovej múky, extrudovaný, lisovaný, balenie 5 kg | kg | 60 | ||
Sójové kocky – výrobok z odtučnenej sójovej múky, extrudovaný, lisovaný, balenie 5 kg | kg | 210 | ||
Sójový granulát, výrobok z odtučnenej sójovej múky, extrudovaný, lisovaný, balenie 5 kg | kg | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Uvedené potraviny musí spĺňať organoleptické, fyzikálne, chemické a iné požiadavky Vyhlášky MP Slovenskej republiky č. 2/2014 Z. z. o jedlom obilí a mlynských výrobkoch z obilia | áno |
Dodanie | postupné poskytnutie plnenia - opakované dodania |
Periodicita čiastkových dodávok | spravidla týždenne |
Upresnenie množstva jednotlivých dodávok | telefonicky alebo e-mailom minimálne 2 pracovné dni pred dodaním |
Fakturácia | po každom čiastkovom dodaní, splatnosť faktúry 30 dní |
Názov |
Žiadame predkladateľov ponúk, aby pri ich predkladaní zohľadnili predpokladaný vývoj cien na trhu za dané komodity na nasledovné obdobie !!! |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy kupujúcemu položkovitý cenový rozpočet predmetu zmluvy potvrdený oprávnenou osobou. |
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na ryžu a strukoviny |
Doprava na miesto určenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky na prepravu potravín |
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:00 do 14.30 hod. |
Splatnosť faktúry je v zmysle OPET 30 dní od dňa jej doručenia Objednáveteľovi |
V prípade pochybností o kvalite dodaného tovaru je objednávateľ oprávnený dať urobiť laboratórny rozbor dodaných potravín, ktorý uhradí dodávateľ. V prípade preukázania nedostatkov bude objednávateľ požadovať náhradu vzniknutej škody a bude sa to považovať za hrubé porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade dodania tovaru v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom rozpore s objednávkou , je dodávateľ povinný do 24 hodín zabezpečiť výmenu tovaru na vlastné náklady. V opačnom prípade sa to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, ktoré bude mať za následok vypovedanie zmluvy zo strany objednávateľa. |
Tovar uvedený v technickej špecifikácii sa bude dodávať priebežne počas trvania rámcovej dohody podľa potrieb a počtu stravníkov objednávateľa. Množstvá skutočne dodaného tovaru sú predpokladané, nie záväzné a môžu sa odlišovať od množstiev uvedených v technickej špecifikácii. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednaný tovar za jednotkové ceny uvedené v položkovitom rozpočte predmetu zmluvy potvrdenom oprávnenou osobou. |
Dodanie sa bude realizovať na 2 odberné miesta. V sídle objednávateľa v stredisku vzdialenom maximálne 15 km. Každé odberné miesto si bude zabezpečovať objednávky a odber tovaru. Fakturácia bude samostatne na každé odberné miesto. |
„Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celé trvanie rámcovej dohody tzn. 6 mesiacov." |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Odberateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktoré je definovaný vyššie. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že sa dodrží zazmluvnená jednotková cena. |
Jednotkové ceny tovarov s DPH musia byť po prepočte ceny bez DPH uvedené na 2 desatinné miesta bez zaokrúhľovania ! |
Rámcová dohoda končí uplynutím doby na ktorú bola uzavretá, alebo vyčerpaním celkového finančného objemu. Koniec rámcovej dohody je podľa toho, ktorá okolnosť nastane skôr. |
Predmet plnenia bude realizovaný od 1.7.2023 do 31.12.2023 - 6 mesiacov |
Sládkovičova 80, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
6
1,00 kg/ks - viď. technická špecifikácia vyššie
21 672,00
18 060,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.06.2023 12:41
21.06.2023 12:00
21.06.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.06.2023 07:52 - Vstupná ponuka | 21 672,00 | € | Cena s DPH |
21.06.2023 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 668,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: