• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2023 12:21
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2023 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2023 10:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2023 10:15

Detail zákazky Z20236025

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2023 12:21
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2023 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2023 10:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2023 10:15

Základné údaje

Z20236025

OF-274299

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8009839

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50146211

EVENT SERVICE, s.r.o.

K cintorínu 93/41, Žilina, 01004, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mobilné ochranné oplotenia a zábrany

Mobilné oplotenie, Plastový podstavec mobilného plotu, Spona dielov, Brána pletivového plotu, Koliesko brány, Pánt brány mobilného plotu

  • 34928310-4 - Bezpečnostné oplotenie
  • 34928220-6 - Súčasti oplotenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mobilné oplotenie
Funkcia
Mobilné oplotenie je určené na dočasné oplotenie stavieb, ciest, priemyselných objektov a športovísk. Je najviac žiadaný produkt z dôvodu výhodnej ceny a adekvátnej kvality. Oplotenie sa osádza do podstavcov (betónové alebo plastové) alebo do kotiev.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mobilné oplotenie ks 41
Výška cm 200
Dĺžka cm 340 360
Priemer drôtu mm 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Povrchová úprava pozinkovaný
 2. Plastový podstavec mobilného plotu
Funkcia
PVC podstavec je určený na stabilizáciu mobilného oplotenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastový podstavec mobilného plotu ks 44
 3. Spojka dielov
Funkcia
Používa sa na zvýšenie stability oplotenie vzájomným spájaním panelov alebo ako spojka so vzperou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Spojka dielov ks 44
 4. Mobilná brána
Funkcia
Mobilná brána 1-krídlová je vhodná k dočasnému oploteniu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mobilná brána ks 2
Výška cm 200
Šírka cm 340 360
Priemer drôtu mm 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Povrchová úprava pozinkovaná
Súčasť balenia ku každému kusu 1 ks mobilný panel PLOT , 1 ks plastový podstavec, 1 ks koliesko a 1 ks pánt
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
• Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
• Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom balení od výrobcu a v bezchybnom stave s dokumentáciou a príslušenstvom.
• Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 - 13:00. • Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
• Na faktúre uviesť aj miesto dodania.• Faktúru doručiť iba na miesto plnenia.
• Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
• Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred
• Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy.
• Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
• Dodávateľ dodá 3 x faktúru a 3 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
• Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky.
• Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
• Po uzatvorení zmluvy s dodávateľom, dodávateľ predloží technickú špecifikáciu predmetu zákazky do 3 pracovných dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kasárenská 1005/54, Sereď, Galanta, Trnavský, Slovenská republika

21.06.2023 08:00 — 14.07.2023 12:00

1,00 celok

2 892,00

2 409,29

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.06.2023 12:21

19.06.2023 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.06.2023 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 235
 71
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.06.2023 14:46 - Vstupná ponuka 2 891,87 € Cena s DPH
15.06.2023 14:46 - Najvýhodnejšia ponuka 2 891,87 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS