• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2023 09:44
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2023 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2023 10:20

Detail zákazky Z20236003

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2023 09:44
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2023 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2023 10:20

Základné údaje

Z20236003

OF-273784

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8025625

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

35917601

LOGART s.r.o.

Galvaniho 16, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodanie reklamných predmetov s potlačou

pero, písací blok, bavlnená taška, športový uterák, tričko, hrnček, fľaša, solárna nabíjačka cukríky

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup a dodanie reklamných predmetov s potlačou
Funkcia
Nákup a dodanie reklamných predmetov s potlačou do miesta plnenia.
Objednávateľ požaduje dodávku reklamných predmetov nových, nevystavovaných, nepoužívaných, v I. akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa.
Objednávateľ požaduje priebežné dodávanie reklamných predmetov.
Hodnoty tovarov uvedené Objednávateľom predstavujú rámcovo zazmluvnené množstvo tovaru, t.j. sú „predpokladaným množstvom“ odoberaného tovaru počas platnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody. Objednávateľ je na základe tejto rámcovej dohody oprávnený neodobrať celý predpokladaný rozsah tovaru a nie je možné odobrať väčšie množstvo jednotlivých tovarov ako je predpokladané množstvo.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kovové gulôčkové pero ks 3000
2. Notes - zápisník ks 400
3. Bavlnená nákupná taška s dlhými držadlami ks 600
4. Rýchloschnúca osuška - uterák ks 300
5. Tričko biele ks 500
6. Keramický hrnček ks 200
7. Tritanová fľaša na vodu ks 300
8. Powerbanka solárna ks 50
9. Cukríky mentolové krab. 700
10. Mikina s kapucňou ks 250
11. Dáždnik ks 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.Guľôčkové pero z recyklovaného kovu hliníka s chrómovými časťami. Farba kráľovská modrá, modrý atrament. Rozmery cca 15 x 1 cm. Potlač: jednostranná, jednofarebná, 1 logo umiestnené v zmysle požiadaviek objednávateľa. Typ potlače: laserové gravírovanie / tampoprint. Veľkosť potlače závisí od veľkosti propagačných predmetov a bude vopred odsúhlasená objednávateľom. Minimálna veľkosť znakov je 2 cm na výšku (pri drobných predmetoch min. 5 mm na výšku).
2. Zápisník formátu A5, linajkový s tvrdým obalom, elastickým uzáverom a záložkovou stuhou, cca 80 linajkových stránok z recyklovaného papiera, farba biela, rozmer cca 21x14x1,3 cm. Potlač. 4F, UV digitálna potlač, jenostranná. Veľkosť potlače závisí od veľkosti propagačných predmetov a bude vopred odsúhlasená objednávateľom. Minimálna veľkosť znakov je 2 cm na výšku (pri drobných predmetoch min. 5 mm na výšku).
3. Bavlnená taška s dlhými držadlami, materiál cca 180g/m2, farba: hnedá béžová, rozmer cca 38 x 42 cm, potlač 4F, jednostranná, sieťotlač/transfer. Veľkosť potlače závisí od veľkosti propagačných predmetov a bude vopred odsúhlasená objednávateľom. Minimálna veľkosť znakov je 2 cm na výšku (pri drobných predmetoch min. 5 mm na výšku).
4. Športový uterák, dobre absorbuje vodu, materiál 55% polyamid/45% mikrovlákno. Rozmer cca 30 x 80 cm, farba biela. Potlač 4F, jednostranná, veľkosť max A4, potlač transfer/sublimácia. Veľkosť potlače závisí od veľkosti propagačných predmetov a bude vopred odsúhlasená objednávateľom. Minimálna veľkosť znakov je 2 cm na výšku (pri drobných predmetoch min. 5 mm na výšku).
5. Tričko biele, bavlnené s okrúhlym výstrihom, materiál min. 160g/m2. Potlač 4F, sieťotlač, jednostranná, veľkosť A4, jedno logo na rukáve jednofarebné. Rôzne veľkosti. Veľkosť potlače závisí od veľkosti propagačných predmetov a bude vopred odsúhlasená objednávateľom. Minimálna veľkosť znakov je 2 cm na výšku (pri drobných predmetoch min. 5 mm na výšku).
6. Keramický hrnček biely s hladkým lesklým povrchom, objem min. 300 ml. Poltač 4F, sublimácia, dookola celého hrnčeka. Veľkosť potlače závisí od veľkosti propagačných predmetov a bude vopred odsúhlasená objednávateľom. Minimálna veľkosť znakov je 2 cm na výšku (pri drobných predmetoch min. 5 mm na výšku).
7. Tritanová fľaša na vodu, vrátane pútka pre ľahké nosenie. Objem cca 600 ml, bez BPA.  Farba biela - priehľadná, rozmer cca 3,2 x 24,3 x 6,5 cm. Potlač 4F, rotačný digitál celá fľaša. Veľkosť potlače závisí od veľkosti propagačných predmetov a bude vopred odsúhlasená objednávateľom. Minimálna veľkosť znakov je 2 cm na výšku (pri drobných predmetoch min. 5 mm na výšku).
8. Bambusová solárna powerbanka s kapacitou 8 000 mAh, dvoma USB portmi a jedným micro USB portom a štyrmi LED indikátormi. Vstup DC 5V /2A, výstup DC V / 2A, vrátane kábla. Farba hnedá, bambusová, rozmer cca 14 x 7 x 2 cm. Potlač jednostranná, digitálna, jednofarebná, 1 logo. Veľkosť potlače závisí od veľkosti propagačných predmetov a bude vopred odsúhlasená objednávateľom. Minimálna veľkosť znakov je 2 cm na výšku (pri drobných predmetoch min. 5 mm na výšku).
9. Mentolové cukríky v krabičke bielej farby, obsah 10 gr., rozmer krabičky cca 4,7 x 1,6 cm. Potlač  jednostranná, jednofarebná, 1 logo Veľkosť potlače závisí od veľkosti propagačných predmetov a bude vopred odsúhlasená objednávateľom. Minimálna veľkosť znakov je 2 cm na výšku (pri drobných predmetoch min. 5 mm na výšku).
10. Mikina modrá, tmavomodrá, rôzne veľkosti, dvojitá látková kapucňa, sťahovacia šnúrka, predné "klokanie" vrecko. Pás a manžety z rebrovaného úpletu, materiál min. 70% bavlna, 30% polyester, gramáž min. 240 g/m2. Dlhotrvácna potlač CMYK, do veľkosti A4 vpredu aj vzadu. Veľkosť potlače závisí od veľkosti propagačných predmetov a bude vopred odsúhlasená objednávateľom. Minimálna veľkosť znakov je 2 cm na výšku (pri drobných predmetoch min. 5 mm na výšku).
11. Dáždnik tmavomodrý, automaticky otvárateľný a zatvárací dáždnik s ôsmimi panelmi. Kovový driek a rebrá, skladací, odolný vetru, priemer cca 98 cm. Potlač CMYK do veľkosti A5 na 2 panely dáždnika. Veľkosť potlače závisí od veľkosti propagačných predmetov a bude vopred odsúhlasená objednávateľom. Minimálna veľkosť znakov je 2 cm na výšku (pri drobných predmetoch min. 5 mm na výšku).
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (Bratislava). Odberným miestom je sídlo Objednávateľa uvedené v záhlaví tejto rámcovej dohody.
2. Vrátane všetkých nákladov, ktoré nie sú výslovne uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky.
3. Dodávateľ predloží objednávateľovi do troch pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody elektronicky: rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, vrátane fotografií a podrobnej špecifikácie predmetu zákazky (uvedenie konkrétnych typov výrobkov) za účelom overenia požadovaných vlastností; cenu jednotlivého tovaru za ks v EUR bez DPH, cena jednotlivého tovaru v požadovanom množstve bez DPH, cenu celkom v EUR bez DPH, cenu celkom v EUR s DPH.
4.  Veľkosť potlače závisí od veľkosti propagačných predmetov a bude vopred odsúhlasená Objednávateľom. Minimálna veľkosť znakov je 2 cm na výšku (u drobných reklamných predmetov min. 5 mm na výšku).
5. Objednávateľ požaduje tlač loga primeranou technológiou - napr. tampónová tlač, ofsetová tlač, laser atď. (nie nálepky). Všetky typy tlače "log" a textov na propagačných predmetoch zašle Objednávateľ Dodávateľovi elektronicky do 3 pracovných dní od účinnosti rámcovej dohody.
6. Vizualizáciu umiestnenia potlače log a textov na propagačných predmetoch zašle Dodávateľ vopred elektronicky Objednávateľovi na odsúhlasenie pred samotnou realizáciou potlače, resp. než sa zadá potlač celého predmetu zákazky do výroby.
7. Dodávka tovaru bude realizovaná na základe e-mailovej čiastkovej požiadavky, ktorá bude obsahovať najmä špecifikáciu množstva, druhu tovaru a potlače.
8. Hodnoty tovarov uvedené Objednávateľom predstavujú rámcovo zazmluvnené množstvo tovaru, t.j. sú „predpokladaným množstvom“ odoberaného tovaru počas platnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody. Objednávateľ je na základe tejto rámcovej dohody oprávnený neodobrať celý predpokladaný rozsah tovaru a nie je možné odobrať väčšie množstvo jednotlivých tovarov ako je predpokladané množstvo.
9. Dodávateľ sa zaväzuje realizovať čiastkové dodávky tovaru najneskôr do 5 pracovných dní po obdržaní e-mailovej požiadavky, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
10. Dodávateľ dodá predmet čiastkovej dodávky v pracovnej dobe Objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:30 hod. do 14:30 hod.
11. Nedodržanie rovnakých alebo vyšších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. V prípade, ak sú technické vlastnosti tovarov udávané približnou hodnotou "cca", je prípustná odchýlka ±10% z uvedeného rozmeru/objemu/hmotnosti.
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu rámcovej dohody alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
13. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. Objednávateľ je povinný pri dodávke skontrolovať predmet plnenia a v prípade dodávky iného tovaru, alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať. Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste/preberacom protokole dodávateľa.
14. Objednávateľ je povinný reklamovať vady dodaného tovaru písomne (e-mailom) do 24 hodín od zistenia vady Objednávateľovi, okrem zjavných vád, t. j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia, ktoré je povinný reklamovať písomne ihneď pri prevzatí. Vady tovaru, ktoré boli reklamované, musia byť do vystavenia faktúry predávajúcim odstránené.
15. Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatné odstránenie všetkých vád, ktoré sú predmetom záruky, výmenou za bezchybný tovar. Dodávateľ má povinnosť dodať náhradný tovar alebo chýbajúci tovar bezodkladne od okamihu uplatnenia zodpovednosti za vady.
16. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré boli spôsobené zástupcami Objednávateľa – neodbornou manipuláciou, nedodržaním prevádzkových podmienok, živelnou pohromou alebo iným spôsobom, než obvyklým zaobchádzaním.
17. Objednávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu.
18. Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list potvrdený Objednávateľom.
19. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry Objednávateľovi.
20. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi.
21. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.
22. Práva a povinnosti neupravené touto rámcovou dohodou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy a príslušnými právnymi predpismi.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

26 466,91

22 055,76

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.06.2023 09:44

23.06.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.06.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 418
 88
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.06.2023 14:54 - Vstupná ponuka 24 255,00 € Cena s DPH
23.06.2023 08:51 - Najvýhodnejšia ponuka 22 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS