• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2023 16:03
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2023 15:58
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2023 17:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2023 17:35

Detail zákazky Z20235986

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2023 16:03
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2023 15:58
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2023 17:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2023 17:35

Základné údaje

Z20235986

OF-274184

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8011956

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

31628605

Xepap, spol. s r. o.

Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier a obálky

kancelársky papier, obálky,zošity

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier
Funkcia
Materiál na kancelárske použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kancelársky papier A4, počet ks v balení 500, gramáž 80g/m2 (±3) podľa ISO 536, hrúbka 106µm (±3) podľa ISO 534, opacita 92% podľa ISO 2471, belosť 161% (±3) podľa ISO 11475  - papier musí byť kompatibilný/použiteľný v tlačiarenských multifunkčných zariadeniach  KONICA MINOLTA (nemusí byť originál). V prípade, že dodaný papier nebude použiteľný v uvedených strojoch, bude dodávateľ povinný papier vymeniť na vlastné náklady do 2dní od zistenia komplikácií. balíkov 2000
kancelársky papier A4, 80 gm2, počet ks v balení 500 balíkov 1000
kancelársky papier A3, počet ks v bal. 500, gramáž 80g/m2 (±3) podľa ISO 536, hrúbka 106µm (±3) podľa ISO 534, opacita 92% podľa ISO 2471, belosť 161% (±3) podľa ISO 11475 - papier musí byť kompatibilný/použiteľný v tlačiarenských multifunkčných zariadeniach KONICA MINOLTA (nemusí byť originál). V prípade, že dodaný papier nebude použiteľný v uvedených strojoch, bude dodávateľ povinný papier vymeniť na vlastné náklady do 2dní od zistenia komplikácií. balíkov 100
kancelársky papier A3, 80 gm2, počet ks v bal. 500 balíkov 50
dvojhárok linajkový - formát A3 zložený na A4 ks 2000
dvojhárok kockový- formát A3 zložený na A4 ks 2000
poznámkový blok A4, lepený, linajkový ,trhací ks 420
poznámkový blok A5, lepený, linajkový, trhací ks 420
školský zošit  444, ks 420
školský zošit , 544, ks 420
RZC rýchloviazač závesný celý, rôzne farby ks 1000
RO rýchloviazač obyčajný rôzne farby ks 1000
mapa odkladacia 250 ks 3000
mapa odkladacia trojklopá 253 trojklopá ks 2000
papierové vrecia hrubé 120x65 ks 400
obálky B4, dno hnedá ,samolepiaca ks 15 000
obálky C4 biela  samolepiaca ks 15 000
obálky C4 doporučene biela, samolepiaca ks 7 000
obálka C5 , biela, samolepiaca ks 10 000
obálka C5 doporučene, biela samolepiaca ks 15 000
obálka C5 doporučene do vl.rúk biela , samolepiaca ks 7 000
obálka C5 doporučene do vl rúk opakované doručenie, biela samolepiaca ks 7 000
obálka C6 biela samolepiaca, vnútorná potlač ks 15 000
obálka B6 doporučene  biela,samolepiaca ks 15 000
obálka B6 doporučene do vl rúk ,biela samolepiaca ks 7 000
obálka B6 doporučene do vl rúk opakované doručenie,biela ,samolepiaca ks 7000
obálka DL biela, samolepiaca ks 5 000
obálka DL okienko, biela, samolepiaca ks 5 000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy a vyloženia do skladu objednávateľa na miesto plnenia.
Dodanie do 48 hodín od požiadavky objednávateľa (mailová objednávka).  Prijatie objednávky dodávateľ potvrdí e-mailom. V prípade nepotvrdenia sa objednávka považuje za doručenú nasledujúci pracovný deň od jej preukázateľného odoslania na e-mail určený dodávateľom. Dodávateľ vyloží tovar na objednávateľom určené miesto.
Požadujeme dodať originálny tovar v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzatvorenia zmluvy. V aktualizovanom rozpočte budú vyjadrené jednotkové ceny za jednotlivé tovary uvedené v zozname. V rovnakej lehote dodávateľ uvedie objednávateľovi aj kontaktnú e-mailovú adresu , na ktorej bude prebiehať objednávanie tovaru.
V prípade reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Nevyčerpanie, prípadne prečerpanie uvedených množstiev tovarov sa nepovažuje za porušenie zmluvy, nakoľko objednávateľom uvedené množstvá sú uvedené na základe spotreby kancelárskeho materiálu v predchádzajúcom období.
Tovar bude dodávaný objednávateľovi postupne na základe objednávok doručených dodávateľovi v období trvania tejto zmluvy.Lehota splatnosti faktúry je 21 dní odo dňa jej doručenia. Pre účely tejto zmluvy sa za deň úhrady považuje deň odoslania príslušnej finančnej sumy z účtu kupujúceho objednávateľa na účet predávajúceho.
Zmluvné pokuty: Za omeškanie predávajúceho s dodaním predmetu kúpy je kupujúci oprávnený žiadať zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z hodnoty predmetu kúpy za každý deň z omeškania. Zaplatením zmluvnej pokuty nezaniká nárok kupujúceho na prípadnú náhradu škody.
Za omeškanie kupujúceho so zaplatením kúpnej ceny má predávajúci nárok na úrok z omeškania vo výške 0,05% z nezaplatenej ceny za každý deň omeškania.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zrušiť zákazku pokiaľ ponuky presiahnu PHZ objednávateľa: 25 000,-€ bez DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova 60, 950 06 Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

27.06.2023 15:58 — 27.06.2024 15:59

1,00 ks celý predmet zákazky

30 000,00

25 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.06.2023 16:03

21.06.2023 15:58

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.06.2023 16:13

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 94
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.06.2023 16:21 - Vstupná ponuka 29 998,80 € Cena s DPH
21.06.2023 15:46 - Najvýhodnejšia ponuka 29 976,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS