36644331
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK
35757329
Operatíva, medicínska spoločnosť s.r.o.
Donská 61, Bratislava, 84106, SVK
Kompaktný podporný prenosný systém, zabezpečujúci podporu alebo náhradu cirkulácie krvi a dýchania
podporný systém, náhrada cirkulácie krvi, podpora dýchania
Tovar
1. Kompaktný podporný prenosný systém, zabezpečujúci podporu alebo náhradu cirkulácie krvi a dýchania
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kompaktný podporný prenosný systém, zabezpečujúci podporu alebo náhradu cirkulácie krvi a dýchania - zostava | ks | 1 | ||
Rozmery prístrojovej jednotky | cm | 37 x 29 x 30 | ||
Hmotnosť prístrojovej jednotky | kg | 10 | ||
Hmotnosť integrovanej batérie | kg | 1 | ||
Počet batérií | ks | 2 | ||
Prevádzková doba integrovanej batérie | min | 120 | 420 | |
Senzory na meranie vonkajších tlakov | ks | 4 | ||
Senzory na meranie vnútorných tlakov - integrované | ks | 3 | ||
Senzory na meranie vonkajšej teploty | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prenosný systém poskytujúci podporu alebo náhradu krvného obehu aj dýchania | áno |
- možnosť zapojenia ako: | ECMO, LVAD, RVAD, ECCO2R, možnosť pulzného toku, CRRT pripojenie |
- možnosť aplikácie v konfigurácii ako samostatnej jednotky v prípade transportu | áno |
- možnosť aplikácie v konfigurácii s mobilným stojanom (vozíkom) a príslušenstvom (ohrevná jednotka, zmiešavač plynov) | áno |
- núdzový pohon - prídavná pohonná jednotka | áno |
- dotykový displej s automatickým zámkom pre rýchle a bezpečné používanie | áno |
- zobrazenie parametrov na displeji: | tlak, teplota, hladina, prietok krvi, bubliny v krvi |
- prietokový senzor s integrovaným snímačom bublín, senzor bublín, senzor prietoku | áno |
- otáčky do 10 000 ot/min pri prietoku od 0,1 do 8,0 l/min | áno |
- ukazovateľ rýchlosti RPM, ukazovateľ prietoku | áno |
- komunikačné porty : možnosť uložiť dáta na externé médium | áno |
- minimálne bezpečnostné prvky : alarm | áno |
Názov |
1. Požaduje sa dodať zariadenie nové, nepoužité a nerepasované. |
2. Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzky schopnosti prvkov systému a zaškolenia zamestnancov objednávateľa na obsluhu a údržbu. |
3. Požaduje sa záručná lehota na v trvaní min. 24 mesiacov, odo dňa prevzatia zariadení. |
4. Nástup servisného technika do 24 hod. (v pracovných dňoch) od nahlásenia poruchy. V prípade neodstránenia poruchy do 48 hod. od jej nahlásenia, požaduje objednávateľ zapožičať porovnateľné zariadenia po dobu opravy, pre zabezpečenie kontinuálnej funkcie pracoviska. |
5. Odborná údržba, servis a opravy, musia byť vykonávané v záručnej dobe bezplatne. |
6. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, uvedením do prevádzky a podpísaním preberacieho protokolu |
7. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia |
8. Požaduje sa v zmysle §340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
9. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru |
10. Požaduje sa v lehote najneskôr do 3 dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet plnenia predmetu Zmluvy |
11. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní od účinnosti zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
12. Požaduje sa predložiť platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie) |
13. Požaduje sa predložiť kópia dodacieho listu od výrobcu zariadenia, vrátane sériového čísla zariadenia |
14. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy |
15. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti. |
16. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, pričom objednávateľ si v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
21.06.2023 09:00 — 02.10.2023 15:00
1,00 celok
77 000,00
77 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.06.2023 08:43
19.06.2023 08:05
19.06.2023 08:20
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.06.2023 12:50 - Vstupná ponuka | 77 000,00 | € | Cena bez DPH |
14.06.2023 12:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 77 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: