• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2023 16:05
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2023 16:12
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2023 17:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2023 17:15

Detail zákazky Z20235911

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2023 16:05
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2023 16:12
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2023 17:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2023 17:15

Základné údaje

Z20235911

OF-272411

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8004463

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

45511446

Oľga Chládeková - PIXEL elektro

Rumunskej armády 3890/3, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pračky, sušičky, žehličky

práčka, sušička

  • 39713200-5 - Práčky a sušičky bielizne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Whirlpool FFWDD 1176258 BCV EE alebo ekvivalent
Funkcia
Whirlpool FFWDD 1176258 BCV EE - Kombinovaná práčka so sušičkou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prevedenie spredu plnená
typ voľne stojaca
kapacita prania 11kg
rýchlosť odstreďovania 1600 ot/min.
hlučnosť pri odstreďovaní 80 dB
počet programov 16
bavlna áno
syntetika áno
jemná bielizeň áno
vlna áno
programy MIX , ​​BIELA BIELIZEŇ, BAVLNA, ECO 40-60, JEMNÁ BIELIZEŇ, SYNTETIKA, PERINA, OSVIEŽENIE PAROU, ODSTREĎOVANIE + VYP. VODY, PLÁKANIE + ODSTREĎOVANIE, RÝCHLE 30′, 20°C, DŽÍNSY, VLNA,
programy PRANIE a SUŠENIE 45′, PRANIE a SUŠENIE 90′
rýchly program áno
EKO pranie áno
kapacita sušenia 7kg
displej multifuknčný dispelej
Inteligentné pranie: 6. zmysel
Posun štartu: áno
Indikácia zostávajúceho času: áno
Indikácia priebehu programu: áno
Samostatne nastaviteľná teplota: áno
Nastaviteľné otáčky: áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Faktúry zasielať na adresu doručenia tovaru.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo.
Materiál požadujeme dodať iba v pracovných dňoch od 8:00 do 14:00.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dvi vopred.pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na valstné náklady.
Dodávateľ v čo možno najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu s DPH a bez DPH a číslo zmluvy.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list , tak 2x faktúru s podpisom, že zároveň slúži ako dodací list.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri obdržaní jednotkových cien.
Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií.
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácii predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

04.09.2023 16:04 — 08.09.2023 16:05

1,00 zákazka

3 931,67

3 276,39

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.06.2023 16:05

19.06.2023 16:12

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.06.2023 16:27

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 238
 37
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.06.2023 08:04 - Vstupná ponuka 3 930,96 € Cena s DPH
19.06.2023 15:59 - Najvýhodnejšia ponuka 3 900,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS