30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
51662787
KASON, s.r.o.
Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK
Zariadenia na chladenie a mrazenie
chladnička, mraziak
Tovar, Služba
|
1. Kombinovaná chladnička s mraziakom
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| chladenie a mrazenie potravín a nápojov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| chladnička s mraziakom | ks | 7 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Celkový využiteľný objem: | 206litrov |
| Rozmery : | výška: 1434 mm šírka: 550 mm hĺbka: 542 mm |
| Počet termostatov: | 1 |
| Maximálna hladina hlučnosti: | 40 dB |
| Využiteľný objem chladničky: | 165litrov |
| Využiteľný objem mrazničky: | 41litrov |
| Typ termostatu chladničky: | Mechanický |
| Nulová zóna: | nie |
| Polička na fľaše: | nie |
| Počet zásuviek na zeleninu a ovocie: | 1 |
| Počet políc: | 3 |
| Počet priečinkov vo dverách: | 3 |
| Typ políc: | Sklenené |
| Energetická trieda: Ročná spotreba: 221 kW/h (221,00 kW/h) | F |
| Odolnosť pri výpadku elektrickej energie: | 18 hod. |
| Zmrazovacia kapacita: | 2 kg / 24 hod. |
| Umiestnenie mrazničky: | Hore |
| Počet políc: | 1 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
| Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo |
| Materiál požadujeme dodať iba v pracovných dňoch od 8.00 do 14.00 hod. |
| Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie. |
| Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred. Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy. |
| Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
26.06.2023 15:46 — 30.06.2023 15:46
1,00 zákazka
1 766,10
1 471,75
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.06.2023 15:48
19.06.2023 15:56
19.06.2023 16:11
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 14.06.2023 07:56 - Vstupná ponuka | 1 765,20 | € | Cena s DPH |
| 14.06.2023 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 760,40 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: