• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2023 15:44
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2023 15:42
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2023 16:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2023 16:35

Detail zákazky Z20235908

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2023 15:44
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2023 15:42
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2023 16:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2023 16:35

Základné údaje

Z20235908

OF-274145

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8004457

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31585451

DoMo - PROTECTION s.r.o.

Zvolenská cesta 85, Banská Bystrica, 97405, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Školenie na výškové práce

výškové práce, horolezecká technika, lanová technika

  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov
  • 35112000-2 - Záchranárske a pohotovostné vybavenie
  • 39541120-3 - Laná
  • 35110000-8 - Hasičské, záchranárske a bezpečnostné vybavenie

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školenie na  výškové práce pre základné oboznámenie zamestnancov pracujúcich vo výške pomocou lanovej techniky, horolezeckej a speleologickej techniky pre výkon prác vo výškach.
Funkcia
Základné oboznámenie zamestnancov pracujúcich vo výške pomocou lanovej techniky, horolezeckej a speleologickej techniky pre výkon prác vo výškach.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Školenie na výškové práce osoba 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ požaduje po absolvovaní kurzu/školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní kurzu/ školenia. Dodávateľ vystaví certifikát o úspešnom vykonaní kurzu v deň vykonania skúšky pred komisiou.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu školenia za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním školenia (poplatky, certifikáty/osvedčenia a iné).
• Požaduje sa, aby faktúra bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia.
• Objednávateľ požaduje o predloženie rozpisu termínov kurzu a predpokladaných skúšok najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať práce odborne a kvalitne odborne vyškolenými a profesionálnymi pracovníkmi.
• Predpokladaný termín plnenia predmetu zákazky je mesiac august - december 2023. Presný termín plnenia zmluvy bude upresnený objednávateľom alebo dodávateľom na základe telefonického dohovoru. Dodávateľ vykoná kurz vo svojich priestoroch..
• Miesto plnenia zmluvy (školenie a výcvik) bude realizovaný v priestoroch dodávateľa to, v Okrese Banská Bystrica
• Predmet činností dodávateľa v obchodnom alebo živnostenskom registri musí obsahovať predmet činnosti - výškové práce (nad voľnou hĺbkou) vykonávané pomocou horolezeckej techniky a Základné oboznámenie zamestnancov pracujúcich vo výške pomocou lanovej techniky
• Základnú prípravu rozdeliť na teoretickú prípravu a praktický výcvik
• Zabezpečiť potrebné materiálne vybavenie k teoretickej príprave ako aj k praktickej časti
• Objednávateľ požaduje predložiť platný doklad o oprávnení vykonávať školenia a vystavovať doklady v predmete zákazky do 7 dní od uzavretia zmluvy (výpis z obchodného registra, živnostenského listu, oprávnenie Národného inšpektorátu práce)
• Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia Zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
• Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Dodávateľ je povinný pre všetky osoby vykonávajúce práce vo výškach  zabezpečiť školenie z BOZP, bezpečnostné úkony, opatrenia a podmienky počas realizácie prác tak, ako vyplývajú z požiadaviek pre výkon výškových prác v zmysle platných predpisov na ochranu a bezpečnosť zdravia pri práci.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

01.08.2023 15:41 — 31.12.2023 15:41

2,00 osoba

390,00

390,00

Objednávateľ požaduje aby dodávateľ predložil vlastný návrh plnenia zmluvy pri zachovaní požadovaných parametrov položiek opisného formulára, s prihliadnutím na kvalitu, spracovanie a funkcionalitu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.06.2023 15:44

19.06.2023 15:42

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.06.2023 15:57

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 635
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.06.2023 08:11 - Vstupná ponuka 390,00 € Cena bez DPH
19.06.2023 10:03 - Najvýhodnejšia ponuka 330,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS