• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2023 15:35
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2023 15:43
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2023 16:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2023 16:55

Detail zákazky Z20235905

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2023 15:35
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2023 15:43
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2023 16:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2023 16:55

Základné údaje

Z20235905

OF-273299

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8011949

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51153025

MARINI TRADE s.r.o.

Malinová 20, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poľný nábytok a vybavenie

lôžko poľné skladacie

  • 39522520-8 - Poľné lôžka
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lôžko poľné skladacie
Funkcia
Lôžko poľné skladacie – pre odpočinok jednej osoby pri poľnom nasadení, výcviku a ďalšom využití v teréne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nosnosť lôžka: kg 150
Dĺžka lôžka: cm 210 230
Šírka lôžka: cm 66
Výška lôžka: cm 42 45
Hmotnosť: kg 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Robustná konštrukcia z hliníkových profilov: Áno
Materiál ležadla: 100% polyester 600D
Farebné vyhotovenie ležadla: Olivovozelená, khaki
Kompaktný obal na transport zloženého lôžka: Áno
Skladateľnosť lôžka: Áno
Kostra: Hliník
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodanie nového, nepoužívaného tovaru, zabaleného v originálnom obale od výrobcu neporušené, nepoškodené, nie predvádzací model.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 8,00 do 13,00 hod. Dodávateľ je povinný najmenej 2 dni pred plánovaným dodaním tovaru na miesto plnenia informovať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa o dodávke tovaru.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru. Ak bude faktúra zároveň dodacím listom, musí to byť uvedené na faktúre.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie, požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním, nie čiastkovo.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovných alebo lepších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

04.09.2023 15:35 — 08.09.2023 15:35

230,00 ks

14 352,00

11 960,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.06.2023 15:35

21.06.2023 15:43

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.06.2023 15:58

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 234
 35
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.06.2023 15:10 - Vstupná ponuka 14 352,00 € Cena s DPH
21.06.2023 15:23 - Najvýhodnejšia ponuka 14 340,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS