• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2023 15:30
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2023 15:27
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2023 16:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2023 16:20

Detail zákazky Z20235903

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2023 15:30
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2023 15:27
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2023 16:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2023 16:20

Základné údaje

Z20235903

OF-274110

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8004453

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36423874

SAFIRS, s.r.o.

E. Bohúňa 2067/12, Ružomberok, 03401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Základná príprava zamestnancov hasičských jednotiek

Základná príprava zamestnancov hasičských jednotiek

  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov
  • 80550000-4 - Bezpečnostné školenia
  • 80560000-7 - Zdravotnícke školenia a poskytovanie prvej pomoci

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Základná príprava zamestnancov hasičských útvarov
Funkcia
Základná príprava zamestnancov hasičských útvarov podľa § 16 vyhlášky MV SR č. 611/2006 Z.z. o hasičských jednotkách
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Základná príprava zamestnancov hasičských útvarov podľa § 16 vyhlášky MV SR č. 611/2006 Z.z. o hasičských jednotkách osoba 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Základná príprava zamestnancov hasičských útvarov podľa § 16 vyhlášky MV SR č. 611/2006 Z.z. o hasičských jednotkách Základná príprava zamestnancov hasičských útvarov podľa § 16 vyhlášky MV SR č. 611/2006 Z.z. o has
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto plnenia zmluvy (školenie a výcvik) bude realizovaný v priestoroch dodávateľa to, Okrese Ružomberok
Platné oprávnenie vykonávať základnú prípravu zamestnancov hasičských útvarov podľa § 16 vyhlášky MV SR č. 611/2006 Z.z. o hasičských jednotkách
Základnú prípravu rozdeliť na teoretickú prípravu a praktický výcvik
Zabezpečiť potrebné materiálne vybavenie k teoretickej príprave ako aj k praktickej časti
Do konečnej ceny za 1 kurz (školenie)/osoba zarátať aj poplatok za preškolenie BOZP, vystavenie certifikátu/osvedčenia a iné možné výdavky
Predpokladaný termín plnenia predmetu zákazky je mesiac august - december 2023. Presný termín plnenia zmluvy bude upresnený objednávateľom alebo dodávateľom na základe telefonického dohovoru. Dodávateľ vykoná kurz vo svojich priestoroch.
Objednávateľ požaduje predložiť platný doklad o oprávnení vykonávať školenia a vystavovať doklady v predmete zákazky do 7 dní od uzavretia zmluvy (výpis z obchodného registra, živnostenského listu, oprávnenie Národného inšpektorátu práce)
Objednávateľ požaduje po absolvovaní kurzu/školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní kurzu/ školenia. Dodávateľ vystaví certifikát o úspešnom vykonaní kurzu v deň vykonania skúšky pred komisiou.
Požaduje sa, aby faktúra bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia.
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia Zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

01.08.2023 15:25 — 31.12.2023 15:26

1,00 osoba

680,00

680,00

Objednávateľ požaduje aby dodávateľ predložil vlastný návrh plnenia zmluvy pri zachovaní požadovaných parametrov položiek opisného formulára, s prihliadnutím na kvalitu, spracovanie a funkcionalitu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.06.2023 15:30

19.06.2023 15:27

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.06.2023 15:42

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 260
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.06.2023 08:48 - Vstupná ponuka 680,00 € Cena bez DPH
19.06.2023 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka 680,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS