30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36423874
SAFIRS, s.r.o.
E. Bohúňa 2067/12, Ružomberok, 03401, SVK
Základná príprava zamestnancov hasičských jednotiek
Základná príprava zamestnancov hasičských jednotiek
Služba
1. Základná príprava zamestnancov hasičských útvarov
|
|
---|---|
Funkcia |
Základná príprava zamestnancov hasičských útvarov podľa § 16 vyhlášky MV SR č. 611/2006 Z.z. o hasičských jednotkách |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Základná príprava zamestnancov hasičských útvarov podľa § 16 vyhlášky MV SR č. 611/2006 Z.z. o hasičských jednotkách | osoba | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Základná príprava zamestnancov hasičských útvarov podľa § 16 vyhlášky MV SR č. 611/2006 Z.z. o hasičských jednotkách | Základná príprava zamestnancov hasičských útvarov podľa § 16 vyhlášky MV SR č. 611/2006 Z.z. o has |
Názov |
Miesto plnenia zmluvy (školenie a výcvik) bude realizovaný v priestoroch dodávateľa to, Okrese Ružomberok |
Platné oprávnenie vykonávať základnú prípravu zamestnancov hasičských útvarov podľa § 16 vyhlášky MV SR č. 611/2006 Z.z. o hasičských jednotkách |
Základnú prípravu rozdeliť na teoretickú prípravu a praktický výcvik |
Zabezpečiť potrebné materiálne vybavenie k teoretickej príprave ako aj k praktickej časti |
Do konečnej ceny za 1 kurz (školenie)/osoba zarátať aj poplatok za preškolenie BOZP, vystavenie certifikátu/osvedčenia a iné možné výdavky |
Predpokladaný termín plnenia predmetu zákazky je mesiac august - december 2023. Presný termín plnenia zmluvy bude upresnený objednávateľom alebo dodávateľom na základe telefonického dohovoru. Dodávateľ vykoná kurz vo svojich priestoroch. |
Objednávateľ požaduje predložiť platný doklad o oprávnení vykonávať školenia a vystavovať doklady v predmete zákazky do 7 dní od uzavretia zmluvy (výpis z obchodného registra, živnostenského listu, oprávnenie Národného inšpektorátu práce) |
Objednávateľ požaduje po absolvovaní kurzu/školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní kurzu/ školenia. Dodávateľ vystaví certifikát o úspešnom vykonaní kurzu v deň vykonania skúšky pred komisiou. |
Požaduje sa, aby faktúra bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia. |
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia Zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika
01.08.2023 15:25 — 31.12.2023 15:26
1,00 osoba
680,00
680,00
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ predložil vlastný návrh plnenia zmluvy pri zachovaní požadovaných parametrov položiek opisného formulára, s prihliadnutím na kvalitu, spracovanie a funkcionalitu.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.06.2023 15:30
19.06.2023 15:27
19.06.2023 15:42
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.06.2023 08:48 - Vstupná ponuka | 680,00 | € | Cena bez DPH |
19.06.2023 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 680,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: