• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2023 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2023 11:50

Detail zákazky Z20235888

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2023 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2023 11:50

Základné údaje

Z20235888

OF-272516

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8025705

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

36815799

Vision IT Solutions, a. s.

Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Veľkokapacitné diskové polia (HW)

diskové pole

  • 32580000-2 - Dátové zariadenia
  • 30233130-1 - Pamäťové jednotky s magnetickým diskom
  • 30233141-1 - Nadbytočné pole nezávislých diskov (RAID)
  • 51611100-9 - Inštalácia technického vybavenia (hardvér) počítačov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Veľkokapacitné diskové polia (HW)
Funkcia
1. Obstarávateľ požaduje doplnenie dátového úložiska (diskového poľa) pripojiteľného k existujúcej infraštruktúre. Detailne popísané požiadavky sú v časti Technická špecifikácia/vlastnosti.
2. Objednávateľ požaduje funkčný celok – diskové úložisko vrátane inštalácie a implementácie do produkčného prostredia Objednávateľa podľa nasledovnej špecifikácie:
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Kompatibilita Základná polica pre 24x2,5’’ SSD/HDD; Osadenie dvomi redundantnými kontrolérmi s batériou zálohovanou cache; Každý kontrolér je nakonfigurovaný minimálne 8GB RAM
2. Kompatibilita Každý kontrolér má 1x1Gbe manžment port; Každý kontrolér má 2x10Gbe SFP+, iSCSI port, SFP sú súčasťou dodávky; Každý kontrolér má 4x6/12Gb SAS, miniSAS HD port pre pripojenie hostov
3. Kompatibilita Každý kontrolér má 2x6/12Gb SAS, miniSAS HD port pre pripojenie rozširujúcich políc;; Podpora pre pripojenie minimálne 3xdisková rozširujúca polica
4. Kompatibilita Podpora pre upgrade firmware diskového úložiska bez prerušenia prevádzky; Podpora pre vytvorenie RAID 1,5,6, DDP (dynamic disk pool)
5. Kompatibilita Podpora pre Microsoft Hyper-V klastre; Zariadenie musí byť 100% kompatibilné s existujúcimi diskami SSD
6. Kompatibilita 800GB Netapp PN: E-X4086A s originálnym Netapp firmware, ktoré obstarávateľ plánuje nainštalovať ako dodatočnú kapacitu do obstarávaného diskového úložiska
7. Počet pevných diskov 6 kusov 2,5" pevných diskov SSD s kapacitou 800GB; 6 kusov 2,5" pevných diskov 10k HDD SAS s kapacitou 1,2TB
8. Počet pevných diskov Všetky komponenty musia byť vymeniteľné v prípade závady počas prevádzky zariadenia a zároveň 100% kompatibilné s referenčným zariadením NetApp E2824 s originálnym firmvérom výrobcu
9. Príslušenstvo Súčasťou dodávky musí byť všetka zodpovedajúca kabeláž na vzájomné pripojenie do existujúcej infraštruktúry Objednávateľa.
10. Napájanie 230V, zdroje napájania - redundantné, no SPOF, vymeniteľné v prípade poruchy počas prevádzky zariadenia. Napájacia kabeláž musí byť súčasťou dodávky, konektory typu C13-C14 pre pripojenie do rack PDU
11. Záruka a servis Záručná doba minimálne 36 mesiacov, možnosť prijatia servisnej požiadavky 24x7, s automatickou odozvou. Na prijímanie servisných požiadaviek musí dodávateľ disponovať vlastným systémom
12. Záruka a servis na nahlasovanie požiadaviek a porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom a web portálom s prehľadom otvorených servisných prípadov a sledovaním času odozvy.
13. Záruka a servis Zároveň musí zariadenie zasielať automatickú notifikáciu o chybovom stave na servisný kanál výrobcu. Doručenie náhradného dielu je požadované do nasledujúceho pracovného dňa po identifikácii.
14. Záruka a servis Oprava musí byť vykonaná výrobcom alebo autorizovaným servisným partnerom pre územie Slovenskej republiky priamo v mieste inštalácie.
15. Záruka a servis Rozšírená podpora s právom bezplatnej inštalácie nových verzií softvérového vybavenia na uvedené obdobie a s prístupom k rozšírenej technickej podpore výrobcu cez web lokalitu výrobcu,
16. Záruka a servis kde bude možné sledovať kapacitné, výkonové charakteristiky systému a prípadné varovania a upozornenia.
17. Záruka a servis Objednávateľ požaduje predloženie potvrdenia výrobcu systému o zaregistrovaní požadovanej úrovne a dĺžky záruky a podpory v systémoch výrobcu najneskôr
18. Záruka a servis v momente odovzdania systému do produkčnej prevádzky.
19. Kvalita dodávky Objednávateľ požaduje dodávku výlučne nových nepoužívaných zariadení, nebude akceptovať používané alebo repasované zariadenia.
20. Montáž a konfigurácia Súčasťou dodávky musí byť doprava, montáž, inštalácia, konfigurácia zariadenia, rozšírenie diskových priestorov pre aplikačné servery, aktualizácia dokumentácie a prevzatie do záruky.
21. Montáž a konfigurácia Dodávateľ vykoná všetky analýzy a úkony nevyhnutné pre úspešnú implementáciu dodaných zariadení do produkčného prostredia
22. Montáž a konfigurácia - analýza požiadaviek na pripojenie a konfiguráciu; kontrola matíc kompatibility; aktualizácia potrebných firmvérov; pripojenie do okolitej infraštruktúry, konfigurácia parametrov na základe analýzy;
23. Montáž a konfigurácia - inštalácia potrebných komponentov pre úspešné nasadenie do produkčného prostredia; sledovanie systému v pilotnej prevádzke a ladenie výkonu;
24. Montáž a konfigurácia - akceptačné testy - návrh scenárov pre akceptačné testovanie a preukázanie vysokej dostupnosti po implementácii;
25. Montáž a konfigurácia zaškolenie obsluhy - konfiguračná dokumentácia v rozsahu implementácie a zaškolenie min. 2 osôb Objednávateľa v mieste plnenia a to v nevyhnutnom rozsahu
26. Montáž a konfigurácia na zabezpečenie prevádzkových činností v produkčnej prevádzke;
27. Montáž a konfigurácia Súčasťou konfigurácie musí byť minimálne:
28. Montáž a konfigurácia - rozdelenie diskového priestoru v súlade s požiadavkami Objednávateľa; prezentácia doplnených dátových zväzkov pre aplikácie; migračné činnosti podľa požiadaviek Objednávateľa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
2. Za účelom preukázania všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne poskytnutie plnenia podľa bodu 6.1.3 OPET je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy kópiu dokumentu, z ktorého bude vyplývať oprávnenie dodávateľa na plnenie predmetu zmluvy na území SR (napr. certifikát výrobcu alebo distribútora softvéru).
3. Úhrada plnenia bude uskutočnená na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní, s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta.
4. Nedodržanie požadovaných vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
5. Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
6. Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží oskenovaný certifikát o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001, normy ISO 27000. a normy ISO 14001. Objednávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené dodávateľom, pokiaľ preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.
7. Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady v elektronickej podobe. Objednávateľ je oprávnený vyžiadať si aj originál alebo úradne osvedčenú kópiu z uvedených certifikátov v papierovej podobe. Dodávateľ je povinný tieto certifikáty predložiť do 7 dní od doručenia výzvy Objednávateľa.
8. Miestom plnenia budú priestory v Sabinove.
9. Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s presným označením a popisom ponúkaných produktov a činností vrátane kalkulácie ceny.
10. Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, e-mailové adresy alebo telefonický kontakt pre nahlasovanie porúch.
11. Súčasťou dodávky je doručenie predmetu plnenia, inštalačné a konfiguračné práce certifikovanými technickými zamestnancami Dodávateľa do existujúceho prostredia Objednávateľa.
12. Dodávateľ dodá predmet plnenia najneskôr do 30 kalendárnych dní od výzvy Objednávateľa o pripravenosti infraštruktúry dátového centra na inštaláciu predmetu plnenia.
13. V prípade, ak Dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia, zaväzuje sa spolu s jeho dodaním predložiť potvrdenie nezávislej inštitúcie, že ním ponúkaný tovar je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch a výbave, a to do 24 hodín od doručenia výzvy Objednávateľa.
14. V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k špecifikácii a ten nebude zodpovedať špecifikácii, Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní bezplatne vymeniť tovar za tovar plne zodpovedajúci špecifikácii.
15. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo vyrubiť Dodávateľovi pokutu vo výške 5 000 EUR za každé jednotlivé porušenie zmluvných podmienok a odstúpiť od tejto Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia zmluvy.
16. Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady v elektronickej podobe. Objednávateľ je oprávnený vyžiadať si aj originál alebo úradne osvedčenú kópiu z uvedených certifikátov/osvedčení v papierovej podobe. Dodávateľ je povinný tieto certifikáty predložiť do 5 pracovných dní od doručenia výzvy objednávateľa.
17. Nárok na úhradu faktúry vzniká podpísaním preberacieho protokolu bez výhrad oboma zmluvnými stranami. Súčasťou faktúry bude preberací protokol.
18. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vykonal porovnanie parametrov ním ponúkaného tovaru s technickou špecifikáciou, to znamená, že ku každej položke technickej špecifikácie uvedie parametre ponúkaného tovaru. Uvedené sa požaduje pre všetky položky opisného formulára. Nepredloženie tohto porovnania sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Názov Upresnenie
19. Vzhľadom na existujúcu inštalovanú bázu Objednávateľa Dodávateľ preukáže, že disponuje kompetenciami na inštaláciu a integráciu dodávaných HW zariadení vybavenia do produkčnej prevádzky Objednávateľa v minimálne v rozsahu: Expert na inštaláciu dátového úložiska – minimálne 2 pracovníci – dodávateľ predloží údaje, z ktorých je identifikovateľné a preukázateľné, že jeho pracovníci disponujú:
20. Vzhľadom na existujúcu inštalovanú bázu Objednávateľa Dodávateľ preukáže, že disponuje kompetenciami na inštaláciu a integráciu dodávaných HW zariadení vybavenia do produkčnej prevádzky Objednávateľa v minimálne v rozsahu: - certifikátom výrobcu zariadenia, ktoré potvrdzuje jeho kompetenciu v požadovanej oblasti - Inštalácia
21. Vzhľadom na existujúcu inštalovanú bázu Objednávateľa Dodávateľ preukáže, že disponuje kompetenciami na inštaláciu a integráciu dodávaných HW zariadení vybavenia do produkčnej prevádzky Objednávateľa v minimálne v rozsahu: - Minimálne 2 praktickými skúsenosťami v oblasti inštalácie diskového poľa rovnakej kategórie, ako je predmet dodávky. Túto podmienku dodávateľ preukáže profesijným životopisom
22. Vzhľadom na existujúcu inštalovanú bázu Objednávateľa Dodávateľ preukáže, že disponuje kompetenciami na inštaláciu a integráciu dodávaných HW zariadení vybavenia do produkčnej prevádzky Objednávateľa v minimálne v rozsahu: alebo ekvivalentným dokladom,Expert na servis dátového úložiska – minimálne 2 pracovníci – dodávateľ predloží údaje, z ktorých je identifikovateľné a preukázateľné, že jeho pracovníci disponujú:
23. Vzhľadom na existujúcu inštalovanú bázu Objednávateľa Dodávateľ preukáže, že disponuje kompetenciami na inštaláciu a integráciu dodávaných HW zariadení vybavenia do produkčnej prevádzky Objednávateľa v minimálne v rozsahu: - certifikátom výrobcu zariadenia, ktoré potvrdzuje jeho kompetenciu v požadovanej oblasti - Servis
24. Vzhľadom na existujúcu inštalovanú bázu Objednávateľa Dodávateľ preukáže, že disponuje kompetenciami na inštaláciu a integráciu dodávaných HW zariadení vybavenia do produkčnej prevádzky Objednávateľa v minimálne v rozsahu: - Minimálne 2 praktickými skúsenosťami v oblasti servisu diskového poľa rovnakej kategórie, ako je predmet dodávky.
25. Vzhľadom na existujúcu inštalovanú bázu Objednávateľa Dodávateľ preukáže, že disponuje kompetenciami na inštaláciu a integráciu dodávaných HW zariadení vybavenia do produkčnej prevádzky Objednávateľa v minimálne v rozsahu: - Minimálne 2 praktickými skúsenosťami v oblasti servisu diskového poľa rovnakej kategórie, ako je predmet dodávky.
26. Vzhľadom na existujúcu inštalovanú bázu Objednávateľa Dodávateľ preukáže, že disponuje kompetenciami na inštaláciu a integráciu dodávaných HW zariadení vybavenia do produkčnej prevádzky Objednávateľa v minimálne v rozsahu: Túto podmienku dodávateľ preukáže profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kpt. Nálepku 15, Sabinov, Sabinov, Sabinov, Prešovský, Slovenská republika

5

1,00 v celom rozsahu

42 360,00

35 300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.06.2023 13:58

23.06.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.06.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 622
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.06.2023 09:40 - Vstupná ponuka 36 240,00 € Cena s DPH
22.06.2023 09:40 - Najvýhodnejšia ponuka 36 240,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS