00603201
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK
41751477
Martin Gall - MG COMP
Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK
Nákup osobných počítačov na kancelárske použitie
počítače, operačný systém
Tovar, Služba
1. Stolový počítač "Typ1"
|
|
---|---|
Funkcia |
Osobné počítače na kancelárske použitie - lokalizácia Slovensko |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet osobných počítačov | ks | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Operačná pamäť | veľkosť min.8 GB DDR4 s možnosťou rozšírenia na min. 64 GB |
Počet slotov pamäte | min. 2 pamäťové sloty (1 voľný pre prípadne rozšírenie) |
Výkon Procesoru (CPU): | PassMark - CPU Benchmark Mark High End CPU posledná aktualizácia máj 2023 = min. 8700 bodov |
Pevný disk | prevedenie SSD M.2 NVMe, minimálna veľkosť 256 GB |
Optická jednotka | čítačka a napaľovačka diskov CD, CD-RW, DVD+/-RW DL (voliteľná) |
Grafická karta | Integrovaná, podpora zobrazovania na dvoch monitoroch súčasne, min. HDMI, DisplayPort |
Rozširujúce sloty | minimálne 1× PCI Express v3.0 x16, 1× PCI Express v3.0 x1, 1x M.2 slot pre WLAN, 1x M.2 slot pre SSD disky |
Grafické výstupy | minimálne 1× DisplayPort 1.4, 1× HDMI 2.0 |
Vstupno-výstupné porty | Vpredu: minimálne 2x USB Typ-A, alebo Type-C 10Gbps, 2x USB Typ-A 480Mbps Vzadu: minimálne 3x USB Typ-A 5Gbps, 2x USB Typ-A 480Mbps, 1× RJ-45 (LAN) |
Vstupno-výstupné porty pre audio | Vpredu: minimálne 1x kombinovaný port pre slúchadlá/mikrofón, konektor jack 3,5mm, Vzadu: minimálne 1x line out, konektor jack 3,5mm |
Audio | Interný reproduktor s výkonom minimálne 2W |
Vyhotovenie skrinky | prevedenie Microtower |
Bezpečnosť | TPM čip v.2.0 Embedded Security Chip, možnosť zabezpečiť prístup do BIOSu, možnosť vypnúť SATA porty, zabezpečenie heslom pri zapnutí počítača, podpora pre zámok a káblový zámok |
Príslušenstvo | myš, klávesnica CZ/SK (obe pripojiteľné cez rozhranie USB) |
Zdroj | minimálne 180W, učinosť 90% |
Požaduje sa katalógová zostava renomovaného výrobcu PC | napr: Dell, HP, Lenovo, ASUS, ACER alebo ekvivalent |
Operačný systém | bez operačného systému (free DOS) |
Cerifikácia | Windows 11 kompatibilný |
Názov |
1. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. |
2. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy na miesta plnenia na území Mestskej časti Petržalka - Kutlíkova 17. |
3. Dodanie tovaru bude prebiehať formou čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy/objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 7 kalendárnych dní. Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
4. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. |
5. Dodávateľ si nemôže nárokovať odber všetkých druhov a kusov tovaru uvedených v Rámcovej dohode. Neodobranie všetkých druhov a počtov uvedených v Rámcovej dohode nezakladá právo Dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani nárok na odstúpenie od Rámcovej dohody z tohto dôvodu. |
6. Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý, nepoškodený, v bezchybnom stave, nevystavovaný, odskúšaný, zmontovaný s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. Tovar bude dodávaný v takom balení, aby bol chránený pred poškodením alebo zničením. |
7. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) a obrázkov nacenených výrobkov pri predložení ponuky. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie. |
8. Dodávateľ má právo na vyžiadanie vzoriek tovaru v lehote dohodnutej s dodávateľom. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, konanie dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
9. Dodávku tovaru žiada Objednávateľ realizovať v pracovných dňoch v čase 8:00-14.00 hod, vopred treba avizovať. |
10. Cena za dodávku tovaru v čiastkových objednávkach bude stanovená ako súčin množstva tovaru a jednotkových cien za požadovaný tovar. V cene je zahrnutá aj preprava tovaru. |
11. Súčasťou dodávky tovaru je Dodávateľom vyhotovený a ním potvrdený dodací list v 2 vyhotoveniach. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
13. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho kompletnosť a úplnosť . V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste je oprávnený u dodávateľa tovar reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste. |
14. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru. |
15. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
16.Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu alebo faktúry za účasti osoby dodávateľa, objednávateľ neakceptuje doručenie tovaru prepravnou službou (kuriér, pošta a pod.), ako ucelený balík/balíky bez možnosti rozbalenia a skontrolovania po jednotlivých položkách priamo pri dodaní, takto doručený tovar nebude prevzatý. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
17. Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za dodávku tovaru vzniká predávajúcemu riadnym doručením tovaru a jeho odovzdaním kupujúcemu. Podkladom pre úhradu ceny za dodanie tovaru bude faktúra vystavená predávajúcim, doložená súpisom dodaného tovaru a protokolom o jeho odovzdaní. |
18. Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi |
19.Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi |
20.Dodávateľ je povinný poskytnúť záruku na každý dodaný predmet v trvaní minimálne 24 mesiacov. |
21. Pre prípad poškodeného predmetu plnenia dojednávajú strany rámcovej dohody právo kupujúceho požadovať a povinnosť predávajúceho poskytnúť bezplatné odstránenie poškodenia v najkratšom technicky možnom termíne. Kupujúci sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu poškodenia uplatní bezodkladne po jej zistení. |
22. Strany kúpnej zmluvy sú povinné každú reklamáciu poškodeného predmetu kúpnej zmluvy urýchlene prerokovať a dohodnúť opatrenia na ich odstránenie. |
23. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
24. Dodávateľ je povinný Objednávateľovi elektronicky predložiť stav zostatku Rámcovej dohody a to do 7 dní od začiatku každého kalendárneho mesiaca trvania zmluvy, s výnimkou prvého mesiaca. |
25.Nedodržanie požiadavky č. 2, 3, 6, 7, 8, 18 a 22 objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
26. Ekvivalentom sa rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojim zložením a vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený. |
Kutlíkova 17, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
21.06.2023 10:00 — 31.07.2023 10:00
1,00 celok
38 851,61
32 376,34
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.06.2023 10:38
19.06.2023 10:20
19.06.2023 10:35
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.06.2023 16:06 - Vstupná ponuka | 38 160,00 | € | Cena s DPH |
19.06.2023 07:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 38 100,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: