00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
31398294
KVANT spol. s r.o.
Fakulta matematiky, fyziky a informatiky UK, Mlynská Dolina , Bratislava, 84248, SVK
Spotrebný materiál
Spotrebný materiál, jednorazové sterilné sérologické plastové pipety, petriho misky, inokulačné očká, podložné sklíčka, jednorazové rukavice
Tovar, Služba
1. Jednorazové sterilné sérologické plastové pipety
|
|
---|---|
Funkcia |
Spotrebný materiál bude použitý na prácu v laboratóriu, pričom jeho špecifikácia vyplýva z kontinuity, štatistickej opakovateľnosti, vyžadujúcich si špecifickosť jednotlivých komponentov odskúšaných pri tomto procese v laboratóriu objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje dodať tovar, v požadovaných objemoch, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov, nepoškodený, v originálnom nerozbalenom balení, ktorý bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 200 | ||
objem pipety | ml | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
špecifikácia - jednorazové sterilné sérologické plastové pipety | vysoko priehľadné, obojsmerné (vzostupne, zostupne); farebne odlíšené bavlnené zátky |
trieda čistoty | sterilné, necytotoxické, DNase-, RNase-, human DNA-, pyrogen-free |
materiál | crystal grade PS, vynikajúca optická transparentnosť |
balenie | pipety individuálne balené, dávkovací disperzný box |
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. |
2. Petriho misky
|
|
---|---|
Funkcia |
Spotrebný materiál bude použitý na prácu v laboratóriu, pričom jeho špecifikácia vyplýva z kontinuity, štatistickej opakovateľnosti, vyžadujúcich si špecifickosť jednotlivých komponentov odskúšaných pri tomto procese v laboratóriu objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje dodať tovar, v požadovaných objemoch, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov, nepoškodený, v originálnom nerozbalenom balení, ktorý bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 480 | ||
priemer | mm | 90 | ||
objem | ml | 80 | ||
rozmer | mm | 92x16 | ||
plocha misky | cm2 | 66,44 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
špecifikácia | sterilné, špeciálne ventilačné otvory |
materiál | číry polystyrén (PS) |
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. |
3. Inokulačné očká
|
|
---|---|
Funkcia |
Spotrebný materiál bude použitý na prácu v laboratóriu, pričom jeho špecifikácia vyplýva z kontinuity, štatistickej opakovateľnosti, vyžadujúcich si špecifickosť jednotlivých komponentov odskúšaných pri tomto procese v laboratóriu objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje dodať tovar, v požadovaných objemoch, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov, nepoškodený, v originálnom nerozbalenom balení, ktorý bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 2000 | ||
objem | µl | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
špecifikácia a materiál | inokulačné očká sterilné, vyrobené z PS |
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. |
4. Podložné sklíčka
|
|
---|---|
Funkcia |
Spotrebný materiál bude použitý na prácu v laboratóriu, pričom jeho špecifikácia vyplýva z kontinuity, štatistickej opakovateľnosti, vyžadujúcich si špecifickosť jednotlivých komponentov odskúšaných pri tomto procese v laboratóriu objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje dodať tovar, v požadovaných objemoch, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov, nepoškodený, v originálnom nerozbalenom balení, ktorý bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 200 | ||
dĺžka | mm | 76 | ||
šírka | mm | 26 | ||
hrúbka | mm | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
špecifikácia | podložné sklíčka rezané |
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. |
5. Jednorazové rukavice veľkosť S
|
|
---|---|
Funkcia |
Spotrebný materiál bude použitý na prácu v laboratóriu, pričom jeho špecifikácia vyplýva z kontinuity, štatistickej opakovateľnosti, vyžadujúcich si špecifickosť jednotlivých komponentov odskúšaných pri tomto procese v laboratóriu objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje dodať tovar, v požadovaných objemoch, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov, nepoškodený, v originálnom nerozbalenom balení, ktorý bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 200 | ||
dĺžka rukavice | mm | 240 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
druh rukavíc | nesterilné, nepudrované, vyšetrovacie a ochranné rukavice, jednorazové; zdravotnícky prostriedok triedy I.; osobný ochranný prostriedok (OOP) triedy III; farba fialovo-modrá |
vonkajší povrch rukavíc | hladké + textúra na koncoch prstov a v oblasti dlane |
tvar rukavíc | univerzálne, vhodné pre pravú aj ľavú ruku |
hrúbka steny v oblasti prstov | 0,13-0,15 mm (dvojité meranie) / 0,07 mm (jednotné meranie) |
hrúbka steny v oblasti dlane | 0,11-0,13 mm (dvojité meranie) / 0,06 mm (jednotné meranie) |
hrúbka steny v oblasti manžety | 0,07-0,09 mm (dvojité meranie) / 0,04 mm (jednotné meranie) |
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. |
6. Jednorazové rukavice veľkosť M
|
|
---|---|
Funkcia |
Spotrebný materiál bude použitý na prácu v laboratóriu, pričom jeho špecifikácia vyplýva z kontinuity, štatistickej opakovateľnosti, vyžadujúcich si špecifickosť jednotlivých komponentov odskúšaných pri tomto procese v laboratóriu objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje dodať tovar, v požadovaných objemoch, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov, nepoškodený, v originálnom nerozbalenom balení, ktorý bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 200 | ||
dĺžka rukavice | mm | 240 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
druh rukavíc | nesterilné, nepudrované, vyšetrovacie a ochranné rukavice, jednorazové; zdravotnícky prostriedok triedy I.; osobný ochranný prostriedok (OOP) triedy III; farba fialovo-modrá |
vonkajší povrch rukavíc | hladké + textúra na koncoch prstov a v oblasti dlane |
tvar rukavíc | univerzálne, vhodné pre pravú aj ľavú ruku |
hrúbka steny v oblasti prstov | 0,13-0,15 mm (dvojité meranie) / 0,07 mm (jednotné meranie) |
hrúbka steny v oblasti dlane | 0,11-0,13 mm (dvojité meranie) / 0,06 mm (jednotné meranie) |
hrúbka steny v oblasti manžety | 0,07-0,09 mm (dvojité meranie) / 0,04 mm (jednotné meranie) |
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. |
Názov |
I. Zmluvná cena: |
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie a vynesenie tovaru, vynesenie na požadované poschodie uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Jednotkové ceny sú dohodnuté ako ceny maximálne a platné počas trvania vzťahu založeného touto kúpnou zmluvou. |
2. Predmet kúpnej zmluvy je financovaný z nenávratných finančných prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja prostredníctvom Hungary-Slovakia-Romania-Ukraine ENI Cross-border Cooperation Programme 2014-2020; Názov projektu: Environment For the Future by Scientific Education (akronym: EFFUSE); ID projektu: HUSKROUA/1901/6.1/0075, rozpočtová položka 3.1.4. |
3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: |
- meno, telefonický kontakt a e-mailovú adresu na osobu zodpovednú u dodávateľa za plnenie, prostredníctvom ktorej bude prebiehať vzájomná komunikácia, |
- identifikáciu ponúkaného tovaru, názov, obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu, |
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie, |
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
- prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, pričom prepočítaná celková cena s DPH musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny. |
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II.1 tejto zmluvy a do 3 (troch) pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či: |
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo |
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto zmluvy a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných dokumentov. |
3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie, a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa, |
a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov. |
4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a II.3 tejto zmluvy a do 3 (troch) pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. V prípade súladu dokumentov s požiadavkami objednávateľa objednávateľ tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje. |
5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II. 1. a II.2 písm. b) tejto zmluvy alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie a navrhovanej ceny nie je možné dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
6. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom. Dodávateľ môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. |
7. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže dodávateľ tento produkt dodať len po odsúhlasení objednávateľom. |
8. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná. |
9. Predmet zmluvy je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je dodávateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: |
a) Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky (ďalej len „MIRRI“) (auditné útvary) |
b) Spoločný technický sekretariát, |
c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, |
d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, |
e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, |
f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, |
g) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. |
III. Termín a miesto realizácie dodávky: |
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia a vynesenie na poschodie uvedené v objednávke v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. |
2. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
3. Dodávateľ, ktorému bola zaslaná objednávka na dodávku tovaru v súlade s touto zmluvou je povinný objednaný tovar dodať riadne a včas a objednávateľ je povinný dodávateľovi zaplatiť za dodaný tovar dohodnutú kúpnu cenu. |
4. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa. |
5. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
6. Kúpna zmluva je spolufinancovaná z NFP EÚ a po uzatvorení s dodávateľom podlieha povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP (RO/SO). Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania bude zo strany poskytovateľa NFP (RO/SO) kladný, objednávateľ na základe kladných výsledkov administratívnej a finančnej kontroly vystaví objednávku, pričom lehota dodania predmetu zákazky je stanovená do 10 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
IV. Fakturácia: |
1. Lehota splatnosti faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa riadneho doručenia faktúry predávajúcim kupujúcemu, a to z dôvodu jej odsúhlasenia poskytovateľom NFP (RO/SO) a dodávateľ sa zaväzuje akceptovať takéto ustanovenie zmluvy. |
2. Dodávateľ je povinný uvádzať na ním vystavenej faktúre číslo tejto zmluvy a nasledovné údaje: |
a) názov projektu, ID kód projektu |
b) - osoby oprávnené konať za zmluvné strany a ich funkcie; - právne formy zmluvných strán, resp. zápis v príslušnom registri; názvy bánk, v ktorých majú zmluvné strany vedené účty (ak tento údaj nebude uvedený v článku I Zmluvy); - číslo účtu, resp. IBAN (ak tento údaj nebude uvedený v článku I Zmluvy); - IČ DPH (ak je tento údaj relevantný; ak tento údaj nebude uvedený v článku I Zmluvy). |
c) jednotkovú cenu bez DPH, výšku DPH, celkovú cenu za dodávku tovaru s DPH. |
3. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a zároveň v nej musí byť uvedený názov projektu, ITMS kód projektu. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ je oprávnený ju vrátiť a Dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť, doplniť alebo vystaviť novú. V takomto prípade sa preruší lehota jej splatnosti a nová 60–dňová lehota splatnosti začne plynúť prevzatím nového, resp. upraveného daňového dokladu. |
V. Reklamácia: |
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
VI. Odstúpenie od zmluvy: |
1. Kúpna zmluva, spolufinancovaná z NFP EÚ, po uzatvorení s dodávateľom podlieha povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP (RO/SO). Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude zo strany poskytovateľa NFP (RO/SO) kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov, vzniknutých z verejného obstarávania tovarov, objednávateľ má právo odstúpiť od tejto zmluvy bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov v prípade, ak ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy. |
2. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
3. V prípade, ak dodávateľ nebude vedieť dodať predmet zákazky definovaný v tejto zmluve v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
4. Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
5. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Šrobárova 2, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
03.07.2023 08:00 — 14.09.2023 14:00
1,00 bal
395,48
329,57
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.06.2023 13:40
22.06.2023 10:00
22.06.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.06.2023 09:36 - Vstupná ponuka | 394,80 | € | Cena s DPH |
19.06.2023 09:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 394,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: