• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2023 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2023 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2023 11:20

Detail zákazky Z20235825

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2023 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2023 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2023 11:20

Základné údaje

Z20235825

OF-272930

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8020058

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

31398294

KVANT spol. s r.o.

Fakulta matematiky, fyziky a informatiky UK, Mlynská Dolina , Bratislava, 84248, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spotrebný materiál

Spotrebný materiál, jednorazové sterilné sérologické plastové pipety, petriho misky, inokulačné očká, podložné sklíčka, jednorazové rukavice

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorazové sterilné sérologické plastové pipety
Funkcia
Spotrebný materiál bude použitý na prácu v laboratóriu, pričom jeho špecifikácia vyplýva z kontinuity, štatistickej opakovateľnosti, vyžadujúcich si špecifickosť jednotlivých komponentov odskúšaných pri tomto procese v laboratóriu objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodať tovar, v požadovaných objemoch, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov, nepoškodený, v originálnom nerozbalenom balení, ktorý bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 200
objem pipety ml 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
špecifikácia - jednorazové sterilné sérologické plastové pipety vysoko priehľadné, obojsmerné (vzostupne, zostupne); farebne odlíšené bavlnené zátky
trieda čistoty sterilné, necytotoxické, DNase-, RNase-, human DNA-, pyrogen-free
materiál crystal grade PS, vynikajúca optická transparentnosť
balenie pipety individuálne balené, dávkovací disperzný box
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
 2. Petriho misky
Funkcia
Spotrebný materiál bude použitý na prácu v laboratóriu, pričom jeho špecifikácia vyplýva z kontinuity, štatistickej opakovateľnosti, vyžadujúcich si špecifickosť jednotlivých komponentov odskúšaných pri tomto procese v laboratóriu objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodať tovar, v požadovaných objemoch, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov, nepoškodený, v originálnom nerozbalenom balení, ktorý bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 480
priemer mm 90
objem ml 80
rozmer mm 92x16
plocha misky cm2 66,44
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
špecifikácia sterilné, špeciálne ventilačné otvory
materiál číry polystyrén (PS)
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
 3. Inokulačné očká
Funkcia
Spotrebný materiál bude použitý na prácu v laboratóriu, pričom jeho špecifikácia vyplýva z kontinuity, štatistickej opakovateľnosti, vyžadujúcich si špecifickosť jednotlivých komponentov odskúšaných pri tomto procese v laboratóriu objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodať tovar, v požadovaných objemoch, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov, nepoškodený, v originálnom nerozbalenom balení, ktorý bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2000
objem µl 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
špecifikácia a materiál inokulačné očká sterilné, vyrobené z PS
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
 4. Podložné sklíčka
Funkcia
Spotrebný materiál bude použitý na prácu v laboratóriu, pričom jeho špecifikácia vyplýva z kontinuity, štatistickej opakovateľnosti, vyžadujúcich si špecifickosť jednotlivých komponentov odskúšaných pri tomto procese v laboratóriu objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodať tovar, v požadovaných objemoch, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov, nepoškodený, v originálnom nerozbalenom balení, ktorý bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 200
dĺžka mm 76
šírka mm 26
hrúbka mm 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
špecifikácia podložné sklíčka rezané
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
 5. Jednorazové rukavice veľkosť S
Funkcia
Spotrebný materiál bude použitý na prácu v laboratóriu, pričom jeho špecifikácia vyplýva z kontinuity, štatistickej opakovateľnosti, vyžadujúcich si špecifickosť jednotlivých komponentov odskúšaných pri tomto procese v laboratóriu objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodať tovar, v požadovaných objemoch, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov, nepoškodený, v originálnom nerozbalenom balení, ktorý bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 200
dĺžka rukavice mm 240
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
druh rukavíc nesterilné, nepudrované, vyšetrovacie a ochranné rukavice, jednorazové; zdravotnícky prostriedok triedy I.; osobný ochranný prostriedok (OOP) triedy III; farba fialovo-modrá
vonkajší povrch rukavíc hladké + textúra na koncoch prstov a v oblasti dlane
tvar rukavíc univerzálne, vhodné pre pravú aj ľavú ruku
hrúbka steny v oblasti prstov 0,13-0,15 mm (dvojité meranie) / 0,07 mm (jednotné meranie)
hrúbka steny v oblasti dlane 0,11-0,13 mm (dvojité meranie) / 0,06 mm (jednotné meranie)
hrúbka steny v oblasti manžety 0,07-0,09 mm (dvojité meranie) / 0,04 mm (jednotné meranie)
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
 6. Jednorazové rukavice veľkosť M
Funkcia
Spotrebný materiál bude použitý na prácu v laboratóriu, pričom jeho špecifikácia vyplýva z kontinuity, štatistickej opakovateľnosti, vyžadujúcich si špecifickosť jednotlivých komponentov odskúšaných pri tomto procese v laboratóriu objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodať tovar, v požadovaných objemoch, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov, nepoškodený, v originálnom nerozbalenom balení, ktorý bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 200
dĺžka rukavice mm 240
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
druh rukavíc nesterilné, nepudrované, vyšetrovacie a ochranné rukavice, jednorazové; zdravotnícky prostriedok triedy I.; osobný ochranný prostriedok (OOP) triedy III; farba fialovo-modrá
vonkajší povrch rukavíc hladké + textúra na koncoch prstov a v oblasti dlane
tvar rukavíc univerzálne, vhodné pre pravú aj ľavú ruku
hrúbka steny v oblasti prstov 0,13-0,15 mm (dvojité meranie) / 0,07 mm (jednotné meranie)
hrúbka steny v oblasti dlane 0,11-0,13 mm (dvojité meranie) / 0,06 mm (jednotné meranie)
hrúbka steny v oblasti manžety 0,07-0,09 mm (dvojité meranie) / 0,04 mm (jednotné meranie)
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie a vynesenie tovaru, vynesenie na požadované poschodie uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Jednotkové ceny sú dohodnuté ako ceny maximálne a platné počas trvania vzťahu založeného touto kúpnou zmluvou.
2. Predmet kúpnej zmluvy je financovaný z nenávratných finančných prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja prostredníctvom Hungary-Slovakia-Romania-Ukraine ENI Cross-border Cooperation Programme 2014-2020; Názov projektu: Environment For the Future by Scientific Education (akronym: EFFUSE); ID projektu: HUSKROUA/1901/6.1/0075, rozpočtová položka 3.1.4.
3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
- meno, telefonický kontakt a e-mailovú adresu na osobu zodpovednú u dodávateľa za plnenie, prostredníctvom ktorej bude prebiehať vzájomná komunikácia,
- identifikáciu ponúkaného tovaru, názov, obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu,
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie,
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre).
- prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, pričom prepočítaná celková cena s DPH musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny.
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II.1 tejto zmluvy a do 3 (troch) pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či:
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto zmluvy a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných dokumentov.
3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie, a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa,
a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov.
4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a II.3 tejto zmluvy a do 3 (troch) pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. V prípade súladu dokumentov s požiadavkami objednávateľa objednávateľ tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje.
5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II. 1. a II.2 písm. b) tejto zmluvy alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie a navrhovanej ceny nie je možné dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
6. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom. Dodávateľ môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
7. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže dodávateľ tento produkt dodať len po odsúhlasení objednávateľom.
8. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná.
9. Predmet zmluvy je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je dodávateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky (ďalej len „MIRRI“) (auditné útvary)
b) Spoločný technický sekretariát,
c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,
e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,
g) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
III. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia a vynesenie na poschodie uvedené v objednávke v čase od 8:00 do 14:00 hodiny.
2. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
3. Dodávateľ, ktorému bola zaslaná objednávka na dodávku tovaru v súlade s touto zmluvou je povinný objednaný tovar dodať riadne a včas a objednávateľ je povinný dodávateľovi zaplatiť za dodaný tovar dohodnutú kúpnu cenu.
4. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa.
5. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
6. Kúpna zmluva je spolufinancovaná z NFP EÚ a po uzatvorení s dodávateľom podlieha povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP (RO/SO). Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania bude zo strany poskytovateľa NFP (RO/SO) kladný, objednávateľ na základe kladných výsledkov administratívnej a finančnej kontroly vystaví objednávku, pričom lehota dodania predmetu zákazky je stanovená do 10 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi.
IV. Fakturácia:
1. Lehota splatnosti faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa riadneho doručenia faktúry predávajúcim kupujúcemu, a to z dôvodu jej odsúhlasenia poskytovateľom NFP (RO/SO) a dodávateľ sa zaväzuje akceptovať takéto ustanovenie zmluvy.
2. Dodávateľ je povinný uvádzať na ním vystavenej faktúre číslo tejto zmluvy a nasledovné údaje:
a) názov projektu, ID kód projektu
b) - osoby oprávnené konať za zmluvné strany a ich funkcie; - právne formy zmluvných strán, resp. zápis v príslušnom registri; názvy bánk, v ktorých majú zmluvné strany vedené účty (ak tento údaj nebude uvedený v článku I Zmluvy); - číslo účtu, resp. IBAN (ak tento údaj nebude uvedený v článku I Zmluvy); - IČ DPH (ak je tento údaj relevantný; ak tento údaj nebude uvedený v článku I Zmluvy).
c) jednotkovú cenu bez DPH, výšku DPH, celkovú cenu za dodávku tovaru s DPH.
3. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a zároveň v nej musí byť uvedený názov projektu, ITMS kód projektu. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ je oprávnený ju vrátiť a Dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť, doplniť alebo vystaviť novú. V takomto prípade sa preruší lehota jej splatnosti a nová 60–dňová lehota splatnosti začne plynúť prevzatím nového, resp. upraveného daňového dokladu.
V. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
VI. Odstúpenie od zmluvy:
1. Kúpna zmluva, spolufinancovaná z NFP EÚ, po uzatvorení s dodávateľom podlieha povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP (RO/SO). Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude zo strany poskytovateľa NFP (RO/SO) kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov, vzniknutých z verejného obstarávania tovarov, objednávateľ má právo odstúpiť od tejto zmluvy bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov v prípade, ak ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy.
2. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
3. V prípade, ak dodávateľ nebude vedieť dodať predmet zákazky definovaný v tejto zmluve v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
4. Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
5. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šrobárova 2, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

03.07.2023 08:00 — 14.09.2023 14:00

1,00 bal

395,48

329,57

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.06.2023 13:40

22.06.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.06.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 372
 40
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.06.2023 09:36 - Vstupná ponuka 394,80 € Cena s DPH
19.06.2023 09:36 - Najvýhodnejšia ponuka 394,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS