00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
36396222
Aricoma Systems s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
MS SQL Ent + MS SQL Std
SQL, softvérové licencie
Tovar, Služba
1. SQL Server Ent- 2 core + SA (3 roky) (product number AAA-03757)
|
|
---|---|
Funkcia |
Enterprise Licencie SQL Server - 2 core, MPSA Program - Level D, Government licencia, SA (3 roky) (product number AAA-03757) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet licencií | ks | 4 |
2. SQL Server Std - 2 core + SA (3 roky) (product number AAA-03752)
|
|
---|---|
Funkcia |
Standard Licencie SQL Server - 2 core, MPSA Program - Level D, Government licencia, SA (3 roky) (product number AAA-03752) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet licencií | ks | 4 |
Názov |
Objednávateľ požaduje, aby mal dodávateľ v predmete podnikania oprávnenie na dodanie predmetu zmluvy. |
Objednávateľ požaduje originálny nový alebo použitý softvér. Objednávateľ požaduje sprístupniť zakúpený softvér formou licenčného portálu. |
V prípade dodania nového softvéru je dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy predložiť (elektronicky alebo poštou): |
a) podrobný aktualizovaný rozpočet, |
b) kontaktné údaje osôb zodpovedných za činnosti súvisiace s predmetom zákazky, t. j. dodanie predmetu zmluvy, reklamácie, nahlasovanie chýb počas záručnej doby, |
c) doklady preukazujúce splnenie funkčnej a technickej špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) |
V prípade dodania použitého softvéru je dodávateľ povinný do 3 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy predložiť (elektronicky alebo poštou): |
a) podrobný aktualizovaný rozpočet, |
b) kontaktné údaje osôb zodpovedných za činnosti súvisiace s predmetom zákazky, t. j. dodanie predmetu zmluvy, reklamácie, nahlasovanie chýb počas záručnej doby, |
a) označenie prvého nadobúdateľa softvéru a taktiež číslo zmluvy, pod ktorou bol softvér nadobudnutý, |
b) úplný reťazec vlastníkov softvéru, |
c) potvrdenie o odinštalácii od každého z predchádzajúcich vlastníkov, |
d) spracovanú zmluvu so spoločnosťou Microsoft (Microsoft - SELECT Plus, Open, CSP, MPSA, EA) v prospech objednávateľa, |
e) vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky, ktorý bude obsahovať: 1) doklady preukazujúce splnenie funkč. a tech. špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie min. požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek); 2) dokumentáciu preukazujúcu, že k overeniu pôvodu licencií je nevyhnuté dodať: číslo a typ zmluvy podľa ktorej bol pôvodný nákup realizovaný, číslo prihlášky, všetky True Up faktúry; 3) musí byť deklarovaný výmaz práv pôvodných používateľov/vlastníkov licencií. |
Objednávateľ na základe predložených dokumentov rozhodne či vysúťažený tovar spĺňa minimálne požadované parametre premetu zákazky. |
Nesplnenie akejkoľvek funkčnej alebo technickej špecifikácie predmetu zákazky, alebo nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré oprávňuje verejného obstarávateľa odstúpiť od zmluvy v zmysle platných OPEP a udelenie neuspokojivej referencie. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Čiastkové plnenie sa nepripúšťa – Dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy. Fakturácia a úhrada plnenia bude uskutočnená až po kompletnom dodaní celého predmetu zmluvy |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Riadne vystavená faktúra je splatná do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Zmluvné strany berú na vedomie, že faktúru je možné vystaviť a doručiť podľa tejto zmluvy ako aj v zmysle zákona č. 215/2019 Z.z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon č. 215/2019 Z.z.“). Takto vystavená a doručená faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa § 2 ods. 2 zákona č. 215/2019 Z.z.. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Dodanie tovaru do miesta dodania potvrdzuje Objednávateľ písomne a to podpísaním preberacieho protokolu. |
Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH. |
Objednávateľ požaduje záručnú dobu min. 24 mesiacov. |
V prípade nedodania predmetu zmluvy v požadovanej lehote dodania, Objednávateľ od kúpnej zmluvy odstupuje. |
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky alebo poštou) minimálne 1 pracovný deň vopred tak, aby objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb objednávateľa za prevzatie predmetu zákazky. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
V prípade zistenia vád predmetu plnenia priamo pri dodaní, je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 72 hod. |
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie emailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom dodávateľovi. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
26.06.2023 10:00 — 30.06.2023 10:00
1,00 Súbor položiek poda špecifikácie
134 587,20
134 587,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.06.2023 09:12
19.06.2023 16:00
19.06.2023 16:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.06.2023 14:01 - Vstupná ponuka | 134 587,20 | € | Cena s DPH |
15.06.2023 10:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 132 917,04 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: