• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.06.2023 14:50
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2023 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2023 12:55

Detail zákazky Z20235792

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.06.2023 14:50
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2023 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2023 12:55

Základné údaje

Z20235792

OF-268808

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8009743

Objednávateľ

35581000

Psychiatrická nemocnica Michalovce, n.o.

Andreja Hrehovčíka 185/1, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

10792848

Andrej Timko Ing. TA-TRANS

Štefánikova 713/342, Trebišov, 07501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup potravín: múka, ryža, soľ, cukor, slovenské halušky, zemiakové cesto, zemiakové placky, zemiaková kaša

potraviny

  • 15612130-1 - Hladká múka
  • 15831000-2 - Cukor
  • 15800000-6 - Rôzne potravinárske výrobky
  • 15600000-4 - Mlynské výrobky, škrob a škrobové výrobky
  • 15610000-7 - Mlynské výrobky
  • 15872400-5 - Soľ
  • 15611000-4 - Lúpaná ryža
  • 15623000-1 - Škroby
  • 15625000-5 - Krupica
  • 15613380-5 - Ovsené vločky
  • 15310000-4 - Zemiaky a zemiakové výrobky
  • 15312000-8 - Zemiakové výrobky
  • 15312100-9 - Instantná zemiaková kaša
  • 15612100-2 - Pšeničná múka
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup potravín: múka, ryža, soľ, cukor,slovenské halušky, zemiakové cesto, zemiakové placky, zemiaková kaša
Funkcia
Dodávka mlynských výrobkov, cukru, ryže, soli na prípravu pokrmov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
múka hladká pšeničná,I. trieda, balenie 1 kg kg 2 900
múka polohrubá pšeničná,I. trieda, balenie 1 kg kg 3 800
ryža guľatá, I. trieda, guľatozrnná, lúpaná, balenie 1 kg, 5kg kg 3 100
soľ, I. trieda, varená, jódovaná, jedlá, balenie 1 kg kg 650
cukor práškový 1kg kg 250
cukor kryštálový, I. trieda, biely, balenie 1 kg kg 4 800
cukor vanilkový ks 400
krupica detská 500g kg 260
jačmenné krúpy 500g kg 40
ovsené vločky  400g kg 70
solamyl 200g, 500g kg 70
zemiakové cesto v prášku kg 470
slovenské halušky v prášku kg 800
zemiakové placky v prášku kg 350
zemiaková kaša v prášku kg 170
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávka tovaru vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania na základe potrieb objednávateľa
Doba trvania rámcovej dohody je 12 mesiacov, prípadne do vyčerpania sumy alebo množstva podľa tejto zmluvy.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo, ale objednávateľ požaduje dodávanie predmetu zákazky priebežne, 2x do týždňa (utorok, streda), na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky).
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovaru je nutné brať ako predpokladaný počet. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové množstvá tovaru ak nastane nepredpokladaná situácia z dôvodu zmeny počtu stravníkov. Konkrétne množstvá tovaru objednávateľ bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi najneskôr do 13.00 h v dni, v ktorom bola objednávka odoslaná objednávateľom.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu v termíne, oboznámi o tom objednávateľa telefonicky aj e-mailom do 12.00 h v deň prijatia objednávky.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni od 6.00 h do 11.00 h ráno, ak nie je v objednávke (čiastkovej výzve) vyslovene uvedené inak. Súčasťou každej dodávky tovaru je dodací list. Na dodacích listoch musí byť uvedená jednotková cena bez DPH, DPH% a celková cena bez DPH.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu závažných okolností na jeho strane dodať tovar podľa čiastkovej výzvy, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar od iného dodávateľa.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúry, ktorú dodávateľ vyhotoví 2x mesačne. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Ak dodávateľ ponúka komodity, ktoré sú predmetom tejto zmluvy v akciových letákoch, na internete alebo inou viditeľnou formou lacnejšie ako sú ceny v tejto zmluve, je dodávateľ povinný predávať objednávateľovi počas trvania zľavy predmetný tovar za akciové ceny.
Na účely zisťovania cien v zmysle čl. XVI bodu 16.1.8. VZP OPEP verzia 1.2 si zmluvné strany dojednali nasledovný postup:
- ktorákoľvek zo zmluvných strán tejto dohody je oprávnená druhej zmluvnej strane predložiť tri cenové ponuky na identické alebo zastupiteľné tovary, ktoré musia obsahovať označenie výrobcu tovarov, jeho sídlo, IČO a cenu za ktorú tovar ponúka,
- pokiaľ všetky tri cenové ponuky na identické alebo zastupiteľné tovary sú nižšie ako ceny tovaru dojednané touto dohodou je dodávateľ povinný znížiť kúpnu cenu tovaru a dorovnať ju s cenovou úrovňou rovnajúcou sa priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu,
- zisťovanie cien podľa tejto dohody bude vykonávať objednávateľ v rozsahu najmenej 1-krát za 6 mesiacov počas platnosti tejto dohody.
- objednávateľ na základe zisťovania cien tovaru oznámi dodávateľovi skutočnosti preukazujúce opodstatnenosť zníženia kúpnej ceny za tovar.
- v prípade, že dodávateľ nezníži cenu za tovar, objednávateľ si vyhradzuje právo objednať a odoberať tovar od iného dodávateľa a takéto konanie objednávateľa sa nepovažuje za porušenie tejto rámcovej dohody.
- v prípade, že dodávateľ nie je schopný dodať, alebo nedodá plnenie za cenu určenú na základe zisťovania cien, objednávateľ je oprávnený zmluvu vypovedať podľa čl. XVI bodu 16.1.10 VZP v lehote troch mesiacov od doručenia výpovede.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel. Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je dodávateľ povinný tovar bezodplatne vymeniť za rovnaký druh a množstvo do 24 h od doručenia výzvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez súhlasu druhej zmluvnej strany.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, e-mail, telefónny kontakt.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy predložiť objednávateľovi doklad o oprávnení dodávať tovar podľa § 32 ods. 1 písm. e) v zmysle ods. 2 písm. e) zákona NR SR č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. umožňuje sa predložiť registračné číslo, pod ktorým je Dodávateľ zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, ktorého súčasťou je aj požadovaný doklad o oprávnení dodávať tovar.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Andreja Hrehovčíka 1, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

12

1,00 balík

22 000,00

22 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.06.2023 14:50

20.06.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.06.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 174
 132
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.06.2023 09:20 - Vstupná ponuka 22 000,00 € Cena bez DPH
19.06.2023 10:54 - Najvýhodnejšia ponuka 21 998,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS