36078913
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK
36777455
DMC, s.r.o.
J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK
Tlač zborníka
tlač, tlačiarenská služba, výroba tlače, zborník
Služba
1. Tlač zborníka
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlač a grafické práce. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tlač zborníka: Pedagogica Actualis XIV. | kus | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Druh služby | zalomenie + korektúra PDF + tlač, návrh obálky dokončiť |
Náklad | 100 ks |
Formát | A5, V2, obálka 250 g natieraný kriedový papier, lamino lesklé, 4+0, vnútro 1+1 (22 obrázkov, 21 grafov, 15 tabuliek)- 4+4, papier ofset 80 g; |
Počet strán | 240 A4 |
Podklady | Word, PDF obálka návrh podľa dodaných požiadaviek upraviť (vymeniť/vložiť logá atď.) |
Zalomenie | urobiť záhlavia, nedeliť slová, písmo 10 b, r. 1,15 |
Balenie | po 5 ks do priesvitnej fólie |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve, javí známky vady tovaru (poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve a návrhmi dodanými objednávateľom), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať. |
Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie v lehote stanovenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu: ,,BIN SGS02_2021_002: Univerzita podporujúca inteligentné aktívne starnutie (UESAA)“ financovaného z grantov EHP / Nórskych grantov a štátneho rozpočtu SR. Touto zmluvou sa ustanovujú vedomé skutočnosti, že zmluva, ako aj všetky jej prípadné dodatky, môžu byť zverejnené na webovom sídle správcu programu. |
Zákazka je financovaná prostredníctvom finančného mechanizmu EHP a Nórskym finančným mechanizmom. |
Dodávateľ je povinný poskytnúť oprávneným subjektom úplný prístup k účtovníctvu dodávateľa súvisiaceho s projektom. Zaväzuje sa, že umožní všetkým kontrolným subjektom, vrátane Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR, Ministerstva financií SR, Úradu pre finančný mechanizmus, Ministerstva zahraničných vecí Nórskeho kráľovstva, Výboru pre finančný mechanizmus, Úradu generálneho audítora Nórskeho kráľovstva |
(pokr.) a ďalším kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy, a to po celú dobu povinnej archivácie týchto dokumentov, určenou v súlade s platnými právnymi predpismi SR. Zákazka je financovaná prostredníctvom finančného mechanizmu EHP a Nórskym finančným mechanizmom. |
Zmluva nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni doručenia kladného záveru administratívnej a finančnej kontroly procesu verejného obstarávania zákazky. Ak výsledky z kontroly nebudú kladné, nie je splnená podmienka pre nadobudnutie účinnosti zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť v zmysle bodu 18.2 písm. h) Všeobecných zmluvných podmienok OPEP. Objednávateľ bezodkladne doručí závery z kontroly verejného obstarávania zákazky dodávateľovi. |
Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky stanovenej objednávateľom v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje sa podstatné porušenie zmluvy pod sankciou odstúpenia od zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Cena zahŕňa | balenie, naloženie, doprava |
Nám. J. Herdu 2, 917 01 Trnava, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
19.06.2023 08:00 — 07.07.2023 15:00
100,00 kus
2 768,12
2 306,77
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.06.2023 13:47
15.06.2023 13:55
15.06.2023 14:10
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.06.2023 22:19 - Vstupná ponuka | 2 768,12 | € | Cena s DPH |
12.06.2023 22:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 178,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: