30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
Alu fólia , SERVÍTKY ,Military, biele, Červené, Biele, Modré, Špáradlá, Papierový pohár , vidlička, nožík, lyžička , Papierové utierky,Papierová tácka , Menu miska , Viečko, Miska polievková ,Papierový obrus
Tovar, Služba
1. Papierové utierky
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Papierové utierky | ks | 292 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tento Universal XXL sú papierové utierky s extra dlhými útržkami a celkovou dĺžkou jednej role až 80 metrov. Ideálne pre tých, ktorí pri nákupe preferujú väčšie varianty. Dostupné v obchodoch na trhu ako 1 rola. Papierové utierky, 100 % celulóza. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
• Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
• Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom balení od výrobcu a v bezchybnom stave s dokumentáciou a príslušenstvom. |
• Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 - 13:00. |
• Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
• Na faktúre uviesť aj miesto dodania. • Faktúru doručiť iba na miesto plnenia. |
• Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie. • Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred. |
• Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy. • Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
• Dodávateľ dodá 3 x faktúru a 3 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
• Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky. • Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
• Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien. • Po uzatvorení zmluvy s dodávateľom, dodávateľ predloží technickú špecifikáciu predmetu zákazky do 3 pracovných dní. • Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru. |
kpt. Nálepku 1, 07501 Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika
16.06.2023 13:15 — 30.06.2023 12:12
1,00 zákazka
881,84
881,84
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.06.2023 12:13
15.06.2023 12:30
15.06.2023 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.06.2023 19:13 - Vstupná ponuka | 881,84 | € | Cena bez DPH |
15.06.2023 06:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 860,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: