36065340
Štátna pokladnica
Radlinského 32, P.O.Box 13, Bratislava, 81005, SVK
35743565
MAGNA ENERGIA a.s.
Nitrianska 18/7555 , Piešťany, 92101, SVK
Dodávka zemného plynu
plyn, zemný plyn (ZP), dodávka plynu, preprava ZP, distribúcia ZP
Tovar, Služba
1. Dodávka zemného plynu
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka zemného plynu počas 12 mesačnej platnosti zmluvy na odberné miesto verejného obstarávateľa, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku +/-10 %. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Odberné miesto č. 4101451102 (ďalej len "OM") v mieste sídla objednávateľa | kWh | 400 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
OM č. 4101451102 Radlinského 32 Bratislava | POD kód: SKSPPDIS030110080004 |
začiatok plnenia | 01.08.2023 |
koniec plnenia | 31.07.2024 |
Názov |
Predmetom obstarávania je dodanie predpokladaného množstva zemného plynu na odberné miesto verejného obstarávateľa, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku +/-10 %. Zmluvné obdobie od 01.08.2023 do 31.07.2024. |
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky uvedené v tejto zmluve majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa, resp. pred inými predpismi dodávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi zemný plyn bez prerušenia v termíne podľa tejto zmluvy. |
Obchodnou jednotkou je 1 kWh. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie v prípade neodobratia, ako aj prekročenia zmluvného (predpokladaného) množstva objednaného plynu v tolerancii + / - 10%. |
Dodávateľ predloží do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý musí byť v súlade s opisným formulárom, platnými OPET a OUEP a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou plynu, a to samostatne pre každé odberné miesto objednávateľa. |
Obsahom návrhu na plnenie predmetu zmluvy bude stanovenie štruktúry jednotkovej ceny v členení podľa platných OPET, OUEP a Energetických predpisov, ako aj iných všeobecne záväzných predpisov pre oblasť plynárenstva. Štruktúra jednotkovej ceny musí vychádzať z vysúťaženej zmluvnej ceny. |
Obsahom návrhu na plnenie predmetu zmluvy bude stanovenie konkrétnych taríf pre odberné miesto tak, aby boli čo najvýhodnejšie pre objednávateľa. |
Obsahom návrhu na plnenie predmetu zmluvy bude aj splátkový kalendár mesačných úhrad za spotrebu plynu na OM s ročným vyúčtovaním. |
Všetky ustanovenia návrhu na plnenie predmetu zmluvy, ktoré budú v rozpore s energetickými predpismi, OPET a OUEP sú od začiatku neplatné. |
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať za objednávateľa zodpovednosť za odchýlku +/-10 % na jeho odbernom mieste. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa distribúciu do odberného miesta objednávateľa. |
Podmienky súvisiace s distribúciou plynu upravuje prevádzkový poriadok príslušného prevádzkovateľa distribučnej siete (PDS), do ktorej je OM objednávateľa pripojené. |
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku +/- 10 % pre spotrebu v jeho odberných miestach. |
Vysúťažená zmluvná cena je stanovená ako celková cena za dodávku plynu vrátane distribučných služieb a všetkých nákladov v zmysle OPET, OUEP a platnej legislatívy pre oblasť plynárenstva. Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán, formou písomného dodatku a to v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí PDS a ÚRSO. |
Vysúťažená zmluvná cena musí obsahovať všetky náklady, vrátane nákladov spojených so zodpovednosťou za odchýlku spotreby +/- 10 %, poplatkov za odberné miesto, daňových nákladov a ďalších nákladov v zmysle platnej legislatívy. Teda je konečnou cenou za predmet zmluvy. |
Úhrada za odobraný zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. |
Dodávateľ fakturuje plnenie predmetu zmluvy podľa údajov oznámených PDS, do ktorej je OM objednávateľa pripojené, zistených odpočtom určeného meradla alebo iným spôsobom na základe Energetických predpisov. |
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za predmet zákazky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú objednávateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
Dodávateľ je v zmysle zákona o regulácii v sieťových odvetviach povinný dodržiavať štandardy kvality dodávok zemného plynu. |
Objednávateľ bude uhrádzať preddavky na základe platobného kalendára vypracovaného dodávateľom v rovnomernej výške 1/12 stanovenej z predpokladanej platby zákazky za dodávku plynu, počas lehoty plnenia zmluvy. |
Vyúčtovanie spotreby plynu sa bude vykonávať vždy so stavom k 31.12. príslušného kalendárneho roka alebo k dátumu ukončenia zmluvy. |
Dodávateľ doručí faktúry v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa, ktorú mu objednávateľ písomne oznámi do ôsmich pracovných dní odo dňa účinnosti tejto Zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o DPH"). V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi a lehota jej splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
Objednávateľ požaduje predložiť do troch dní od uzatvorenia zmluvy platné Rozhodnutie Úradu pre reguláciu sieťových odvetví - povolenie na predmet podnikania v energetike v rozsahu podnikania: dodávka zemného plynu. |
Objednávateľ požaduje predložiť do troch dní od uzatvorenia zmluvy čestné prehlásenie, že má uzatvorenú rámcovú zmluvu o prístupe a distribúcii s prevádzkovateľom distribučnej siete, SPP - distribúcia, a.s., s uvedením čísla zmluvy a dátumu jej uzatvorenia. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľovi zakladá právo odstúpiť od zmluvy. Ak dôjde k odstúpeniu od zmluvy podľa tejto podmienky, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy voči objednávateľovi žiadne sankcie. |
Dodávateľ zabezpečí na svoje náklady potrebné právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sieti na základe splnomocnenia objednávateľa. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o DPH"). V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi a lehota jej splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
Navrhnutá hodnota | Splatnosť zálohovej faktúry je 15 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Splatnosť vyúčtovacej faktúry je 20 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o DPH"). V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi a lehota jej splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
V súčasnej situácií na trhu s energiami nie je pre dodávateľa akceptovateľná 30 - dňová splatnosť faktúr.
Radlinského 32, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.08.2023 10:54 — 31.07.2024 10:55
400 000,00 kWh
55 000,00
51 905,62
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.06.2023 11:04
20.06.2023 11:52
20.06.2023 12:07
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.06.2023 09:05 - Vstupná ponuka | 43 347,07 | € | Cena s DPH |
20.06.2023 10:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 42 045,55 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: