37861298
Nitriansky samosprávny kraj
Rázusova 2A, Nitra, 94901, SVK
35763469
Slovak Telekom, a.s.
Bajkalská 28, Bratislava, 81762, SVK
Poskytovanie pevných hlasových telekomunikačných služieb a k nim priamo naviazaných služieb.
hlasové služby
Služba
1. Poskytovanie pevných hlasových telekomunikačných služieb a k nim priamo naviazaných služieb
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie hlasových služieb pre potreby verejného obstarávateľa a organizácie v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti. |
Poskytovanie pevných hlasových telekomunikačných služieb a k nim priamo naviazaných služieb - prenájom koncových zariadení, prenájom pobočkových ústrední, liniek, služieb v nadhovorových pásmach a pod. (ďalej len „Služba“) |
Požiadavka je na pripojenie objednávateľa do verejnej telefónnej siete spôsobom, ktorý umožní následné vytvorenie Hlasovej virtuálnej privátnej siete (ďalej len „HVPS“). |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet miest pripojenia pevnej siete | 120 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí Príloha č. 2 – Zoznam jednotkových cien volaní a mesačných poplatkov (ďalej len „Príloha č.2“) Príloha č. 3 – Zoznam služieb pevnej siete (ďalej len „Príloha č.3“). |
I. Podmienky poskytovania Služby |
I.1 Je požadované poskytnutie pevných hlasových služieb a k nim priamo viazaných služieb verejnému obstarávateľovi (ďalej len „Obstarávateľ“) pripojením do Verejnej telekomunikačnej siete (ďalej len „VTS“) prevádzkovateľa (ďalej len „Poskytovateľ“). |
I.2 Je požadované aby účastník (ďalej len „Uchádzač“) výberového konania (ďalej len „Výberu“) bol držiteľom licencie podľa § 15 ods. 1 písm. a) zákona č. 195/2000 Z.z. o telekomunikáciách "na zriaďovanie a prevádzkovanie verejnej telekomunikačnej siete“. |
I.3 Je požadované, aby každý Uchádzač odovzdal do Výberu cenovú ponuku podľa špecifikácie v tomto zadaní (ďalej len „Ponuka“). |
I.4 Je požadované aby Službu mohli používať zamestnanci Obstarávateľa a organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti (ďalej len „Používateľ“) pomocou koncových zariadení (ďalej len „KZ“), ktoré budú mať za týmto účelom pridelené. |
I.5 Je požadované vytvorenie hlasovej virtuálnej privátnej siete (HVPS) Obstarávateľa a Používateľa vo verejnej telefónnej sieti (VTS) Poskytovateľa. |
I.6 Je požadované pripojenie všetkých súčasných hlasových služieb, priamo naviazaných služieb a dodanie, oživenie a pripojenie Zariadení Obstarávateľa podľa Prílohy č. 3 do VTS. |
I.7 Je požadované pripojenie všetkých súčasných Používateľov Služieb Obstarávateľa do HVPS. |
I.8 Je požadované aby Ponuka Uchádzača obsahovala aj Priamo naviazané služby v súčasnej špecifikácii alebo ich funkčne zhodné ekvivalenty (ekvivalenty v rozsahu maximálne 10% zo všetkých dodaných Služieb). |
I.9 Je požadované aby v prípade, že budú pre Priamo naviazané služby ponúknuté funkčné ekvivalenty bola ich funkčnosť minimálne taká ako u existujúcich služieb. |
I.10 Je neprípustné z dôvodu diverzifikácie použiť pre pripojenie Používateľov mobilné celulárne siete GSM a VoLTE. |
I.11 Prioritne je požadované pripojenie Obstarávateľa a Používateľov káblovým vedením. Ak je pre pripojenie Používateľov použitý rádiový systém je požadované aby bol použitý Bod – Bod systém v licencovanom pásme. |
I.12 Je požadované aby boli v prípade použitia rádiových systémov v Ponuke započítané všetky potrebné náklady, vrátane poplatkov za licencie a poplatkov tretím stranám, ktoré sú potrebné pre realizáciu takéhoto pripojenia na celé obdobie poskytovania Služieb. |
I.13 Je požadované (z dôvodu zverejnených telefónnych zoznamov) zachovanie existujúcich číselných plánov. |
I.14 Je požadované (z dôvodov technologickej vybavenosti Obstarávateľa) zachovanie existujúcich sieťových protokolov. |
I.15 Je požadované aby u organizácií Obstarávateľa (Používateľov), ktoré používajú pobočkové telefónne ústredne (PBX) bolo v Ponuke Uchádzača počítané s ich zachovaním, resp. ich funkčne ekvivalentnou náhradou, v prípade ak sú tieto systémy súčasťou aktuálne poskytovaných služieb. V rámci prílohy č.3, su definované jednotlivé parametre existujúcich PBX (počet súbežných volaní, počet a typ jednotlivých klapiek, počet a typ požadovaných koncových zariadení |
I.16 Je požadované aby bolo v Ponuke Uchádzača počítané s funkčne ekvivalentnou náhradou koncových zariadení (KZ) Používateľov, ktorých KZ sú súčasťou aktuálne poskytovaných služieb. V prílohe číslo 3. sú zadefinované požadované parametre a počty koncových zariadení , ktoré majú byť nahradené. |
I.17 Je požadované aby u organizácií Obstarávateľa (Používateľov), ktoré používajú PBX zostal zachovaný existujúci pomer priamych hovorových liniek (linky, ktoré sú pripojené priamo do VTS Poskytovateľa mimo PBX) voči hovorovým linkám ukončeným v PBX. Informácia o počte priamych liniek pripojených priamo do VTS mimo PBX , je zadefinovaná v prílohe č.3 |
I.18 Je požadované aby u organizácií Obstarávateľa (Používateľov), ktoré používajú PBX ostal zachovaný existujúci počet hovorových kanálov v trunkoch pripájajúcich PBX do VTS. Informácia o existujpcom počte hovorových kanálov je zahrnutá v prílohe č.3. |
I.19 Je požadované aby u organizácií Obstarávateľa (Používateľov), ktoré používajú PBX bolo možné v trunkoch pripájajúcich PBX do VTS zvýšiť na požiadanie Obstarávateľa počet hovorových kanálov minimálne o 20% bez zmeny použitej technológie. |
I.20 Je požadované aby u organizácií Obstarávateľa (Používateľov), ktoré používajú PBX bolo možné v trunkoch pripájajúcich PBX do VTS zvýšiť na požiadanie Obstarávateľa počet hovorových kanálov najneskôr do 24 hodín od požiadania o takúto zmenu. |
I.21 Je požadované aby Poskytovateľ poskytoval k Službe bezplatný detailný výpis používania Služby. |
I.22 Je požadované aby bol detailný výpis používania služby vypracovaný na úroveň Používateľov. |
I.23 Je požadované aby bola k jednotlivým položkám Detailného výpisu používania Služby uvedená cena za ich používanie. |
I.24 Je požadované aby boli ceny za používanie služby uvedené za obdobie jedného kalendárneho mesiaca. |
II. Hovorné |
II.1 Je požadované, aby v Ponuke Uchádzača boli uvedené minútové ceny pre uvedené typy volaní (rozpísané v Prílohe č.2 – časť A: Ceny hovorného) • Volanie vo VPS • Volanie do pevných sietí SR • Volanie do mobilných sietí SR • Volanie do mobilných sietí EU • Volanie do pevných sietí EU |
II.2 Pre potreby prípadného budúceho navyšovania počtu služieb nad rozsah uvedený v Prílohe č.3 je požadované, aby v Ponuke Uchádzača boli uvedené jednotkové mesačné ceny a jednorazové zriaďovacie ceny pre nasledovné položky (rozpísané v Prílohe č.2 – časť B1: Cena za používanie predpokladaných služieb) • Rozhranie TP - telefónna linka (vrátane prístupovej linky) • Rozhranie ISDN BRA (BRI) (vrátanie prístupovej linky) • VoIP (IP účty, IP trunkové účty - vrátane prístupovej linky) • Prevoľbové čísla DDI • Bezplatné číslo 0800 • Prednostné číslo |
III. SLA (Úroveň dostupnosti služby) |
III.1 Úroveň dostupnosti služby je vyjadrená pomerom hodín kedy je služba funkčná ku všetkým hodinám za obdobie jedného mesiaca (720 hodín). |
III.2 Je požadované aby vzniknutá porucha na službe poskytovanej Uchádzačom bola odstránená do 4 hodín od jej nahlásenia. |
III.3 Je požadované aby dostupnosť Služby pre používateľov priamo pripojených do VTS nebola nižšia ako 99,4%. |
III.4 Je požadované aby Dostupnosť služby pre používateľov pripojených do PBX nebola nižšia ako 99,3%. |
IV. Referencie |
IV.1 Je požadované aby Uchádzač preukázal, že má oprávnenie poskytovať požadovaný typ služieb. |
IV.2 Je požadované aby Uchádzač preukázal, že jeho interné procesy požívané pri poskytovaní požadovaných služieb sú certifikované certifikátom ISO 9001. |
IV.3 Je požadované aby Uchádzač preukázal, že má skúsenosti s poskytovaním požadovaných služieb v podobnom rozsahu (ekvivalenty v rozsahu maximálne 10% zo všetkých dodaných Služieb) v podobnom nasadení - so zohľadnením rovnakého a vyššieho počtu a rozsahu služieb a rovnakej alebo vyššej mesačnej fakturácie) minimálne tromi referenciami. |
V. Spôsob a doba realizácie služby |
V.1 Je požadované aby vybraný Uchádzač zabezpečil migráciu Služby v mimopracovnom čase Používateľov. |
V.2 Je požadované aby pri migrácii Služby nevznikla nedostupnosť Služby kumulatívne viac ako 3 hodiny. |
V.3 Služba sa považuje za zrealizovanú/zmigrovanú, keď je splnený bod I.6. |
V.4 Je požadované aby vybraný Uchádzač zabezpečil zrealizovanie/migráciu Služby maximálne do 15 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy. |
V.5 Je požadované aby Uchádzač v Prílohe č.3 uviedol presný počet dní, ktoré bude potrebovať na zrealizovanie/migráciu Služby. |
V.6 Je preferované riešenie s najkratšou dobou realizácie/migrácie. |
V.7 Je požadované detailne popísať spôsob migrácie služby z existujúceho stavu do stavu navrhovaného v Ponuke Uchádzača. |
V.8 Je požadované uviesť podrobný časový harmonogram migrácie služby z existujúceho stavu do stavu navrhovaného v Ponuke Uchádzača. |
VI. Spôsob vypracovania Ponuky |
VI.1 Je požadované aby uchádzač ku každému bodu v Prílohe č.3 uviedol Spĺňa/Nespĺňa. |
VI.2 Ak uchádzač niektorý z bodov spĺňa iným ako požadovaným spôsobom je požadované uviesť detailne akým. |
VI.3 V prípade ak uchádzač niektorý z bodov spĺňa iným ako požadovaným spôsobom je potrebné okrem detailného popisu uviesť aj prípadné náklady, ktoré by musel znášať Objednávateľ a nie sú započítané v Ponuke. |
VI.4 Je požadované aby boli v Ponuke Uchádzača samostatne vyčíslené jednorazové aj mesačné ceny podľa Prílohy č.3. |
VI.5 Je požadované aby bola v ponuke Uchádzača uvedená aj jedna výsledná cena tvorená súčtom nasledovných položiek • Cena za hovorné pre celkový objem prevolaných minút 24868/mesačne v zložení uvedenom v Prílohe č. 2 (časť A: Ceny hovorného) • Cena za zriadenie a používanie služieb v zložení uvedenom v Prílohe č. 2 (časť B2: Cena za zriadenie a používanie služieb) |
VI.6 Je požadované aby boli v Ponuke Uchádzača započítané všetky náklady potrebné na požadované hlasové služby, Priamo naviazané služby a Zariadenia podľa Prílohy č. 3. |
VI.7 Je požadované aby boli v Ponuke Uchádzača započítané všetky vlastné náklady spojené s migráciou Hlasových služieb, Priamo naviazaných služieb a Zariadení podľa Prílohy č. 3 do svojej VTS. |
VI.8 Je požadované aby boli v Ponuke Uchádzača započítané všetky náklady na tretie strany spojené s migráciou Hlasových služieb, Priamo naviazaných služieb a Zariadení podľa Prílohy č. 3. |
VII. Spôsob vyhodnocovania Ponuky |
VII.1 Posudzovaná bude len taká Ponuka Uchádzača, ktorá Spĺňa všetky požadované body v Opise predmetu zákazky a v Prílohe č.3. |
VII.2 Ponuky uchádzačov budú hodnotené nasledovne: najnižšia cena, pričom funkčne zhodné ekvivalenty môžu byť v Ponuke obsiahnuté maximálne v rozsahu 10% zo všetkých požadovaných služieb. |
VIII. Sankcie |
VIII.1 Služba sa považuje za zrealizovanú keď je splnený bod I.6. |
VIII.2 Vybraný uchádzač môže začať fakturovať Službu až po splnení bodu I.6. |
VIII.3 Obdobie viazanosti začína nasledujúcim kalendárnym dňom po dni, ktorý vybraný uchádzač uviedol ako posledný deň dokedy zrealizuje/zmigruje Službu (Deň vyhlásenia výsledku Výberu + počet dní z bodu V.5) |
VIII.4 V prípade že vybraný uchádzač nezrealizuje/nezmigruje Službu do doby, ktorú uviedol v bode V.5, je v omeškaní |
VIII.5 Za každých 5 pracovných dní omeškania má Obstarávateľ nárok na sankciu vo výške 1 (jedného) mesačného poplatkov za Službu |
IX. Požiadavky Obstarávateľa |
IX.1 Prepojenie pevných hlasových liniek a mobilných hlasových SIM Obstarávateľa s možnosťou bezplatného volania medzi pevnými telefónnymi linkami a mobilnými číslami |
IX.2 Sekundová tarifikácia od prvej sekundy |
IX.3 Jednotná cena volaní v akomkoľvek čase, bez rozlíšenia silnej, slabej a víkendovej prevádzky |
IX.4 Pridelenie kontaktnej osoby a zamestnanca na VIP linke mobilného operátora pre Obstarávateľa |
IX.5 Pridelenie kontaktnej osoby a zamestnanca pre organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti Obstarávateľa |
IX.6 Zabezpečenie bezplatnej infolinky pre Obstarávateľa |
IX.7 Telefonické asistenčné služby |
IX.8 Súhrnná elektronická faktúra vo formáte programu Microsoft Office Excel za jednotlivé služby |
IX.9 Poskytovanie elektronického podrobného rozpisu hovorov za fakturačné obdobie |
IX.10 Elektronický nástroj na kontrolu spotreby jednotlivých užívateľov |
IX.11 Zabezpečenie okamžitej informovanosti zo strany Uchádzača v prípade plánovaných, ako aj neplánovaných výluk a výpadkov telekomunikačných služieb |
IX.12 Presmerovanie hovorov |
IX.13 Blokovanie odchádzajúcich hovorov |
IX.14 Konferenčný hovor |
IX.15 Utajenie čísla |
IX.16 Iné doplnkové služby podľa aktuálnej ponuky Uchádzača |
IX.17 Bezplatný kuriér v prípade servisu koncových zariadení |
IX.18 Bezplatný kuriér pre potreby objednávky koncových zariadení na miesto ich inštalácie |
IX.19 Technická špecifikácia je splnená aj v prípade, ak sú Uchádzačom ponúknuté aj ďalšie služby a riešenia ako tie, ktoré sú požadované Obstarávateľom ako minimálne |
IX.20 Začiatok a koniec fakturačného mesiaca sa bude zhodovať s kalendárnym mesiacom, tzn. začínať bude v prvý deň kalendárneho mesiaca a končiť v posledný deň kalendárneho mesiaca |
IX.21 Služby každej organizácie budú mesačne fakturované na samostatnej faktúre pre konkrétnu organizáciu. Faktúra bude doručovaná priamo organizácii, pre ktorú sú Služby zriadené – ako samostatnému adresátovi a platiteľovi. |
IX.22 Služby budú na jednotlivých faktúrach rozdelené do nákladových stredísk podľa zadania Obstarávateľa v Prílohe č. 3 – Zoznam služieb pevnej siete. |
IX.23 Opis faktúry |
IX.24 Ponechanie existujúcich telefónnych čísiel |
IX.25 Bezplatné zabezpečenie prenosu všetkých čísiel Obstarávateľa do siete Uchádzača |
IX.26 Úspešný Uchádzač bude znášať všetky náklady spojené so zmenou operátora |
Predpokladaná hodnota rámcovej dohody je určená ako maximálna predpokladaná hodnota všetkých zákaziek, ktoré sa predpokladajú počas platnosti rámcovej dohody – súčet vysúťaženej ceny za poskytnutie služieb počas 12 mesiacov v limite do 85.000 EUR bez DPH. |
Jednotkové ceny sú určené ako maximálne počas celej doby trvania zmluvy. Pokiaľ počas trvania tejto zmluvy bude Poskytovateľ poskytovať na trhu služby v zmysle cenníka uvedeného na svojom webovom sídle v sumách nižších ako sú uvedené v Prílohe č. 2 tejto zmluvy, je Poskytovateľ povinný poskytnúť Objednávateľovi tú jednotkovú cenu, ktorá je v danom čase nižšia. |
K navýšeniu vysúťažených cien môže dôjsť len v prípade legislatívnych zmien alebo administratívnych opatrení štátu. Iné cenové vplyvy štátu musí Poskytovateľ preukázať, prerokovať a odsúhlasiť s Objednávateľom, pričom zmena dohodnutých cien je možná len formou písomného dodatku k Zmluve. |
Za omeškanie Objednávateľa so zaplatením faktúry má predávajúci nárok na úrok z omeškania vo výške 0,05% z nezaplatenej ceny za každý deň omeškania. |
Za omeškanie Poskytovateľa s dodaním predmetu zmluvy je Objednávateľ oprávnený žiadať pokutu vo výške 0,50 % z hodnoty predmetu zmluvy za každý deň z omeškania. Zaplatením zmluvnej pokuty nezaniká nárok Objednávateľovi na prípadnú náhradu škody. |
Poskytovateľ nie je oprávnený podmieňovať poskytnutie akýchkoľvek zliav a zvýhodnených cien v zmysle tejto zmluvy žiadnymi obmedzeniami a požiadavkami (napr. minimálna priemerná mesačná fakturovaná suma za poskytnuté Služby a koncové zariadenia v zmysle tejto zmluvy) atď. |
Objednávateľ sa zaväzuje určiť a splnomocniť kontaktnú osobu, ktorá bude oprávnená v mene a na účet Objednávateľa rokovať s Poskytovateľom v rozsahu stanovenom touto Zmluvou a vykonávať všetky potrebné právne úkony vo všetkých záležitostiach súvisiacich s jednotlivými Zmluvami o poskytovaní verejných služieb (vrátane podpisu jednotlivých Zmlúv o poskytovaní verejných služieb). |
Kontaktná osoba za Objednávateľa: Ing. Jozef Záhorský, e-mail: jozef.zahorsky@unsk.sk |
V prípade zmeny kontaktnej osoby, je Objednávateľ povinný najneskôr do 7 pracovných dní o tejto zmene písomne informovať Poskytovateľa. Kontaktná osoba za Poskytovateľa: doplní úchádzač Meno a Priezvisko, mob. č., email |
Zodpovednosť za škodu neupravená v tejto zmluve sa riadi príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 513/1991 Zb.“). |
Na jednotlivé koncové zariadenia dodané Objednávateľovi Poskytovateľom v rámci plnenia tejto zmluvy sa Poskytovateľ zaväzuje poskytnúť záruku minimálne 24 mesiacov, pokiaľ záručné podmienky výrobcu nestanovujú dlhšiu záruku. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia koncového zariadenia Objednávateľom. Záručná doba neplynie po dobu, počas ktorej Objednávateľ nemôže koncové zariadenie používať pre jeho vady, za ktoré zodpovedá Poskytovateľ. |
Reklamáciu vady je Objednávateľ povinný uplatniť u Poskytovateľa bez zbytočného odkladu po jej zistení, najneskôr však do 15 kalendárnych dní po zistení vady, a to v písomnej alebo elektronickej forme. |
Poskytovateľ sa zaväzuje po uplatnení reklamácie Objednávateľom reklamovanú vadu bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 kalendárnych dní od doručenia reklamovaného koncového zariadenia, ak sa Poskytovateľ s Objednávateľom v jednotlivom prípade nedohodne inak, na vlastné náklady odstrániť, s výnimkou prípadov, na ktoré sa nevzťahuje záruka zo strany výrobcu. |
Po dobu odstraňovania vady koncového zariadenia poskytne Poskytovateľ bezplatne a bezodkladne (spravidla do konca nasledujúceho pracovného dňa od uplatnenia reklamácie) Objednávateľovi náhradné koncové zariadenie s porovnateľnou technickou špecifikáciou, akú má vadné koncové zariadenie, a to až do vybavenia reklamácie. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Zmluvu možno predčasne ukončiť: a) písomnou dohodou zmluvných strán; b) odstúpením, c) výpoveďou. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy najmä, ak: a) Poskytovateľ ani po predchádzajúcej písomnej výzve Objednávateľa neposkytuje dohodnuté Služby alebo tovar v rozsahu, kvalite a cene podľa tejto zmluvy alebo ich poskytuje s vadami, b) Poskytovateľ opakovane neodstráni Objednávateľom reklamovanú vadu poskytovanej Služby alebo tovaru v určenom čase, |
c) Objednávateľ neakceptuje podstatné zmeny Všeobecných podmienok, a to najneskôr do jedného mesiaca od oznámenia dotknutej podstatnej zmeny, ktorá bola Objednávateľovi Poskytovateľom oznámená; ak Poskytovateľ neoznámil podstatnú zmenu Všeobecných podmienok, Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy do jedného mesiaca odkedy sa o zmene dozvedel, najneskôr do troch mesiacov odo dňa účinnosti podstatnej zmeny Všeobecných podmienok, |
Objednávateľ nemá právo odstúpiť od zmluvy podľa tohto ustanovenia, ak zmena Všeobecných podmienok je priamo alebo nepriamo vyvolaná zmenou všeobecne záväzného právneho predpisu, alebo rozhodnutím orgánu verejnej správy alebo orgánu Európskej únie, |
Túto zmluvu môže vypovedať každá zo zmluvných strán aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je 3 mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola doručená výpoveď druhej zmluvnej strane. |
Zmluvné strany dodržiavajú pri spracúvaní osobných údajov ustanovenia Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov, ďalej len „Nariadenie“) a zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon“). |
Podľa tejto Zmluvy sa obe Zmluvné strany považujú za prevádzkovateľov vo vzťahu k osobným údajom kontaktných osôb a ďalších spolupracujúcich osôb uvedených v tejto Zmluve alebo potrebných na plnenie tejto Zmluvy. |
Zmluvné strany spracúvajú tieto osobné údaje kontaktných osôb: meno, priezvisko, titul, e-mailová adresa, telefónne číslo, firemná adresa, pracovná pozícia/funkcia, podpis; Zmluvné strany prehlasujú, že majú právny základ na poskytnutie (prenos) osobných údajov a dotknutá osoba bola informovaná o poskytnutí osobných údajov druhej Zmluvnej strane. Vyhlásenie o spracúvaní osobných údajov obsahuje náležitosti vyžadované Nariadením resp. Zákonom. |
Na základe žiadosti Zmluvnej strany sa zaväzuje druhá Zmluvná strana kedykoľvek preukázať poskytnutie informácií o spracúvaní osobných údajov vrátane prenosu osobných údajov v zmysle vyššie uvedených ustanovení. |
Poskytovateľ je oprávnený plniť túto zmluvu aj prostredníctvom tretích subjektov (ďalej len „Subdodávateľ“), pričom Poskytovateľ bez obmedzenia zodpovedá za odbornú starostlivosť pri výbere Subdodávateľa, ako aj za služby vykonané a zabezpečené na základe zmluvy o subdodávke. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
120 miest pripojenia pevnej siete, uvedené v prílohe č.3 - Zoznam služieb pevnej siete, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 celok
102 000,00
102 000,00
Dodávateľ musí predložiť vlastný návrh plnenia zákazky pri predkladaní ponuky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.06.2023 09:41
19.06.2023 10:00
19.06.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.06.2023 17:16 - Vstupná ponuka | 84 957,71 | € | Cena bez DPH |
16.06.2023 17:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 84 957,71 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: